CCCP autode turvatestid.
#1

Tere.
Siin piltte rohkem. http://shadow-cars.ucoz.ru/photo/156-0-13453
Eriti lõbus on RAFi juht olla.
Turvalist sõittu.
A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#2

Südamelähedane on esimese põlva Kombi ja 408 laupkokkupõrge.
Loodan et taevased (foorimiväed) hoiavad kõiki Kombitsaid, eesotsas legendaarse poweruser, moskiitoga.
Vasta
#3

Ega sapikas ka lõbus poleks. Rool tapaks hetkega, isegi kui muidu ellu võiks jääda.
Pean silmas sapikat lingi alt, mitte foorumi lehe piltidelt.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#4

Sapparile hakati mingist ajast paigaldama nn ohutut, korviga roolisammast. Aga Volga24 ja Lada näevad liiga sarnased välja, vist reklaamitrikk Smile Nimelt olen näinud avariid, kus Volgal olid prillid natuke viltu aga temaga põkkunud Lada oli nii ribadeks, et üks uks oli lausa küljest ära. Rooste kogust hindamas ei käinud, sõitsin edasi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

Liikuvat pilti ka, Vaz 2105 crash test 1982a.Wink
http://www.youtube.com/watch?v=eiR4Rb9N6OY
Vasta
#6

(29-12-2013, 18:08 PM)ToMm Kirjutas:  Liikuvat pilti ka, Vaz 2105 crash test 1982a.Wink
http://www.youtube.com/watch?v=eiR4Rb9N6OY
50km/h vastu seina on üks asi, aga laupkokkupõrge 90km/h vastutuleva autoga, mis liigub sama kiiresti, juba hoopis midagi muud. See oleks peaaegu sama, mis 180km/h vastu seina kimada ehk tulemus oleks midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=94HTIueOuDQ

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#7

(31-12-2013, 15:09 PM)Mossemees Kirjutas:  ...See oleks peaaegu sama, mis 180km/h vastu seina kimada ehk tulemus oleks midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=94HTIueOuDQ
See ei käi ainult Hiina autode kohta. On ka teisi surmamudeleid. Lihtsalt aeg oli selline ... http://www.youtube.com/watch?v=qIYutqFFxDM
Huvitav, et vene autosid polegi halvimate edetabelis.
Vasta
#8

Paar omapärast crash-testi.
KamAz-i langevarjuga allaviskamise simuleerimine:
http://www.youtube.com/watch?v=WytnZ0juTgg
KamAZ, Ural ja tankitõrjemiin:
http://www.youtube.com/watch?v=sqywIzHiWSY

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#9

(31-12-2013, 15:09 PM)Mossemees Kirjutas:  
(29-12-2013, 18:08 PM)ToMm Kirjutas:  Liikuvat pilti ka, Vaz 2105 crash test 1982a.Wink
http://www.youtube.com/watch?v=eiR4Rb9N6OY
50km/h vastu seina on üks asi, aga laupkokkupõrge 90km/h vastutuleva autoga, mis liigub sama kiiresti, juba hoopis midagi muud. See oleks peaaegu sama, mis 180km/h vastu seina kimada ehk tulemus oleks midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=94HTIueOuDQ

Ei! laupkokkupõrge võrdset kaalu omavate autode vahel oleks ikka nagu 90-ga vastu seina. Sest mõlemad peatuksid samal hetkel.
Pole seni aru saanud, millistest allikatest pärineb väide, et kiirused tuleb liita. Liita saab kiirused ainult ühel juhul: kui ühe auto kaal ületab teise kaalu lõpmatu palju kordi. See tähendab, et suurema kaaluga auto kiirus üldse ei muutu vaid jätkab endise kiirusega. Selline olukord tekib praktikas mõnegrammise komeedi põrkumisel maaga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

(31-12-2013, 17:19 PM)aavu Kirjutas:  Ei! laupkokkupõrge võrdset kaalu omavate autode vahel oleks ikka nagu 90-ga vastu seina. Sest mõlemad peatuksid samal hetkel.
Pole seni aru saanud, millistest allikatest pärineb väide, et kiirused tuleb liita. Liita saab kiirused ainult ühel juhul: kui ühe auto kaal ületab teise kaalu lõpmatu palju kordi. See tähendab, et suurema kaaluga auto kiirus üldse ei muutu vaid jätkab endise kiirusega. Selline olukord tekib praktikas mõnegrammise komeedi põrkumisel maaga.

Väga õige tähelepanek.
Oleks just ise parandanud.
Siiski võib arvata, et sel ajal kehtinud normid täitsid ka Vene autod sest neid müüdi ka mujale ja kust on pärit Lada peaks igaüks teadma.
On mujalt ka tuua näiteid http://www.youtube.com/watch?v=TPpU5azjCB8
Vasta
#11

See video on tehtud 100km/h kiiruselt ja kastis on koorem, seal testiti seina mitte autot. Päriselt on T3 üks esimesi kaubikuid, mis omas enam-vähem sõiduautolikku turvalisust.

Turvanorme hakati seaduse jõuga kehtestama 90ndatel, vene "klassikud" neid ei täida. Reaalselt hakkas vahe tekkima juba 70ndate teises pooles, siis hakkasid Lääne autotehased passiivse turvalisuse peale mõtlema - MB S-klass sai airbagi näiteks 80ndate alguses. Venelastel oli ja on siiamaani ükskõik, nõudlus autode järgi ületas pakkumist ja inimelu ei maksa seal riigis midagi.
Vasta
#12

(31-12-2013, 18:04 PM)Jesper Kirjutas:  See video on tehtud 100km/h kiiruselt ja kastis on koorem, seal testiti seina mitte autot. Päriselt on T3 üks esimesi kaubikuid, mis omas enam-vähem sõiduautolikku turvalisust.

Tundub et too 2006 Mitsu buss on viletsama turvalisusega kui T3! OK tegu vana bussi mudeliga aga arvata võib et kõik 80ndate japsi bussid on sama ohtlikud.

VS

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#13

Tunne ei aita siin midagi. Üks katse on tehtud 1/3 kattuvusega ja teine 100% laupkokkupõrge. Need katsed täiesti eri asjad.
Nõuded on eri aegadel erinevad.
Vasta
#14

Moskvich 2141, not bad isegi
http://www.youtube.com/watch?v=TyFfRDYEFGc
Vasta
#15

(01-01-2014, 13:07 PM)motamees Kirjutas:  Tunne ei aita siin midagi. Üks katse on tehtud 1/3 kattuvusega ja teine 100% laupkokkupõrge. Need katsed täiesti eri asjad.
Nõuded on eri aegadel erinevad.

Sedand küll aga YouToubeist ei leiagi nagu midagi vanade busside kohta kui ainult too Transporter. Selle video järgi on T3 oma aja kohta OK:
http://www.youtube.com/watch?v=Iwa9vdq8dvw

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#16

(29-12-2013, 02:27 AM)Kombimiis Kirjutas:  Südamelähedane on esimese põlva Kombi ja 408 laupkokkupõrge.
Loodan et taevased (foorimiväed) hoiavad kõiki Kombitsaid, eesotsas legendaarse poweruser, moskiitoga.

Kui tähele panna testitavate ustel väiksemaid numbreid -70, siis see on viiteks testipaukude aastale, seega siin 1970. Äsja oli valminud/valmimas hiigeltehas Iževskis. Juba on välja töötamisel täiesti uudse kerega mudel IŽ-1500/2125, see on alles siin üks prototüüpidest, millel ristkülikukujuline punane helkur tagatiival. Seeriaautodele (tootmine alates 1973) seda ei paigaldatud.
Teine auto, "408", on tegelikult ka siiski M-412, mida hakati seal tootma 1967.aastal kohe, kui 412 mootor masstootmissse läks. Paigaldati seda siis vanemale keremudelile, mida Iževski tehas lasi veel 1970.-ndal aastalgi veel välja.

Üks pildike küljehelkuriga katseautost- kombist. Ka on sellel kaitserauad erinevad seeriaautodel kasutatavaist. Peale selle veljed vanad kitsaste avadega, vanemat tüüpi, kahekordse servaga Iževski ilukilbid ning vanemat tüüpi, trapetsikujulised IŽ kirjaga porikummid. Pildilt kirja muidugi ei erista
   
Vasta
#17

Lada testimine


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne