Keregrilli kasutamine ja ehitamine. (Split Manta ehitamise teemast)
#1

Nendest raudadest rohkem pilte ei ole võimalik teha, mille peal auto hetkel on? Krt omal plaan ka teha samad asjad, aga pildimaterjali pole kusagil väga liikvel.
Rolleyes
Vasta
#2

Pildilt vaadates autogrill tundub olema õite kergeke....ega keerutamise ajal ei taha maha prantsatada? Muidugi selge on see,et kui paljas kere aga terve auto puhul peaks vist tugevama asja ehitama? Ja hargivahe ka suurema....Big Grin Edu!
Vasta
#3

Välimus petabSmile pole ta nii habras ühti,torude seina paksus on juba 5mm.Sai autot 3x360 kraadi keerutatud,veel ei kukkunud maha.Rohkem pilte grillist pole hetkel,aga ega seda asjandust raske teha pole,palju puurimist on ainult.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#4

(28-12-2013, 19:21 PM)botzor Kirjutas:  aga pildimaterjali pole kusagil väga liikvel.
Rolleyes
Pigem on asi laiskuse....
Netist leidub hulgi erinevaid jooniseid ja väga häid veel !
Aga sellega peaks koduses majapidamises täitsailusti hakkama saama.
http://www.harwoodperformance.bizland.co...ial_20.htm

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#5

Selline grill on papal müügis, vanal ajal raskest rauast tehtud Volga jaoks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Ma soovitaks keregrilli ehitajatel tõsta pöördetelg auto kere suhtes kõrgemale, umbes 10-20cm esiklaasi alaservast allpool tundub olevat magus piirkond. Kui telg stange kõrgusele panna, siis tühi kere pole seal otsas tasakaalus ja keerutamine on hirmus tüütus.

Mis puudutab tugevust, siis enamus netis leiduvatest grillidest on rämedalt üle dimensioneeritud, umbes nii et sinna võib torgata täiskomplektse auto tolknema ja siis alles hakata juppe küljest ära võtma. Minuarust on juppide ära võtmine põrandal kergem, tegin endale sellise, toru oli vist 30x30x2 või mingi sarnane, ja seal on juba kahekordne tugevusvaru sisse arvestatud. Muidugi on targem eksida suurema tugevusvaru poole, aga üle ei maksa ka pingutada. Kogu kaadervärk läks maksma natuke alla 100€, lisaks 3-4 õhtut kokkupanekuks.
Vasta
#7

Praegusel juhul polnud kere keeramine mingi vaev,konkreetne auto ei kaalu ju ka midagi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8

Siis on eri autod erinevamad kui ma arvasin, nii buumer kui Impreza tahtsid end koguaeg katuse peale keerata.
Vasta
#9

Kui praegu lukud maha tõmban siis ta jääbki ilusti niimoodi külili seisma,natuke nügid siis vajub rattad maa poole,aga mina suutsin ilusti üksi tiirud peale vändata.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10

Milline see ÕIGE siis onSmile Jutt jah grillist mille küljes Manta

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#11

Õige grill oleks selline, millel saab sujuvalt muuta pöörleva põikitala kõrgust pöördtelje suhtes.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#12

Meil näiteks säändne:

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#13

No tänud siis nendele,kellel julgust uusi teemasid teha. Pidin juba ennem Hundu teemasse kirjutama aga miski hoidis nagu tagasi,kartsin,et läbustan oma jutuga teema ära.....

No mul on ka juba ammu selline julge mõte,et võtaks õige kätte ja ajaks oma VW LT-28 D vardasse. Piilun ikka teiste teemadesse,kõrv ja silm on teravad igalpool. Tuleks ikka teiste vigadest õppida,mitte oma jagudest...Big Grin Tahaks sellise grilli teha,et ajan täisvarustuses bussi vahele ja keeran põhja kasvõi ülesse..... Kael kange bussi all roomamisest ja tahaks vahest saabriga põhja ka kaapida.... Hetkel kogun rauast pulgakesi,et tulevikus asi ära teha. Unistada ju võib. Üks asi on selge,et rattad peavad ikka all sellised olema nagu päris autul....mitte nagu haiglavoodil....Big Grin
Vasta
#14

Päris massiivse pead siis tegema ja alla suured rattad panema,et oleks sul seal pehmel pinnasel kergem liigutada.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#15

Tere,

Siin igasugu isetegijad koos. Kust ma võiks saada jooniseid või vähemalt proportsioone sellise asja valmistamiseks:

[Pilt: IMGP6468.JPG]

Kuskil on meelde jäänud, et keegi tubli asjaarmastaja eestis on meil selle asja valmis teinud.

Overkill is just about enough...
Vasta
#16

Tõenäoliselt tuleks pöörduda ksf. Stihl poole. MB foorumis ühes teemas oli sellesama grilli rendivõimaluse jutt.
Vasta
#17

(07-09-2020, 12:58 PM)Xim Kirjutas:  Tere,

Siin igasugu isetegijad koos. Kust ma võiks saada jooniseid või vähemalt proportsioone sellise asja valmistamiseks:

[Pilt: IMGP6468.JPG]

Kuskil on meelde jäänud, et keegi tubli asjaarmastaja eestis on meil selle asja valmis teinud.
müügis https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t...fc5#unread
Vasta
#18

https://www.autosali.fi/korjaamokoneet.html
Päris asjalikke keregrille saab ka Soomest, 900kg kandevõimega maksab 900 raha ja 2-tonnine 1150.
Ei ole tegemist mingite üle-võlli hindadega ainult et asukoht on Helsingist 350km üles....

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#19

(10-09-2020, 10:38 AM)honkomees Kirjutas:  
(07-09-2020, 12:58 PM)Xim Kirjutas:  Tere,

Siin igasugu isetegijad koos. Kust ma võiks saada jooniseid või vähemalt proportsioone sellise asja valmistamiseks:

[Pilt: IMGP6468.JPG]

Kuskil on meelde jäänud, et keegi tubli asjaarmastaja eestis on meil selle asja valmis teinud.
müügis https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t...fc5#unread
Mul see link ei toimi.

Overkill is just about enough...
Vasta
#20

(14-09-2020, 16:39 PM)Xim Kirjutas:  
(10-09-2020, 10:38 AM)honkomees Kirjutas:  
(07-09-2020, 12:58 PM)Xim Kirjutas:  Tere,

Siin igasugu isetegijad koos. Kust ma võiks saada jooniseid või vähemalt proportsioone sellise asja valmistamiseks:

[Pilt: IMGP6468.JPG]

Kuskil on meelde jäänud, et keegi tubli asjaarmastaja eestis on meil selle asja valmis teinud.
müügis https://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t...fc5#unread
Mul see link ei toimi.
Ju siis pole enam seda asja/teemat
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne