21-03-2014, 21:28 PM
(20-03-2014, 07:32 AM)honkomees Kirjutas:(20-03-2014, 00:25 AM)Gravity Kirjutas: See on lihtsalt generatsiooni teema.
Stihli tähistus algas 017 siis tuli 170 ja nüüd on 171 . 017 ja 170 erinevused on pisikesed ning paljud jupid sobivad üks ühele. 170 ja 171 on juba täitsa erinevad.
nojah mina olen näinud viimasel ajal vaid 170D müügil.
Aga asjatundjatele elik Gravity'le küsimus, kui palju ühist-erinevat on minu 025 ja tänasel päeval müügiloleva 251 vahel?
Kahjuks pole 251 oma käega näppida saanud. Jube kaua läks aega ennem kui need Eestisse müüki tulid.Siis olin juba töökohta vahetanud.
Kuid 171,181 ja 211 olen päris palju saanud kokku/lahti teha.
025 ja 251 omavahel sobivaid juppe pole kui jätta kett,tähik ja starteri nöör jm kõrvale.
025 ja 250 on väga sarnased.Erinevus paagikorkides,karburaatori tähises,starteri kaane väliskujus ja summuti ning silindri vahelise pleki puudumises. Osad plastik detailid on kosmeetiliselt erinevad ainult .
Silindrit ,kolbi ja väntvõlli nüüd peast ei mäleta enam. Minu arust oli neil kolb sama koos vändaga aga silndri kanalid natukene teistmoodi. Ehk jupid on omavahel vahetatavad küll.
Ja olen isegi siukse upgrade teinud,et 025 korpuse vahetanud 250 oma vastu. Istub üks ühele.
Kellel Stihli asjade vastu huvi tõmmake endale Media Cat. See on stihli varuosa programm kus kõik õpetused,uuendused,asjade sobivused jne sees.