14-02-2016, 09:50 AM
Tegelt on vaja anda topkat.
Selleks tehakse väheke kangem segu ehk pannakse õli poole rohkem. Ülevalt silindri august kallatakse tsipa sisse....tõmmatakse starterit mõned korrad ja alles siis küünal peale. Kui peale mitmendat tõmmet lubama hakkab siis on vähemalt süüde olemas.... Bensiin ei jõua tihti karburaatorist silindrisse.... eriti selliste saeomanike pärast,kes korra aastas käima panevad. Selliseid saage tuuakse minu juurde päris tihti mis nälgas ja kuivad..... Mõnda ei saagi muidu tööle,kui võta karburaator osadeks lahti ja pane tagasi kokku. Jube tüütu on. Veel olen teinud nii,et sael kaan maha,õhupuhastaja või karbussi august lonks sisse ja samamoodi starterit. Kui ei kõssa topkaga,ju siis ikka tõsisem viga küljes.
Selleks tehakse väheke kangem segu ehk pannakse õli poole rohkem. Ülevalt silindri august kallatakse tsipa sisse....tõmmatakse starterit mõned korrad ja alles siis küünal peale. Kui peale mitmendat tõmmet lubama hakkab siis on vähemalt süüde olemas.... Bensiin ei jõua tihti karburaatorist silindrisse.... eriti selliste saeomanike pärast,kes korra aastas käima panevad. Selliseid saage tuuakse minu juurde päris tihti mis nälgas ja kuivad..... Mõnda ei saagi muidu tööle,kui võta karburaator osadeks lahti ja pane tagasi kokku. Jube tüütu on. Veel olen teinud nii,et sael kaan maha,õhupuhastaja või karbussi august lonks sisse ja samamoodi starterit. Kui ei kõssa topkaga,ju siis ikka tõsisem viga küljes.