11-03-2016, 09:47 AM
(10-03-2016, 23:40 PM)woozh Kirjutas: Tere!
Sihuke asi,et saag tahab peaaegu välja surra,viimasel hetkel hakkad tuuritama,siis lööb keti tagurpidi käima.
On keegi sihukese asjaga kokku puutund?
Ma küll ei kujuta ette, kuidas õnnestuks tabada õiget hetke selle olematu kolvikäiguga mootori tagurpidi käimaajamiseks, aga päris võimatuks ma seda ei peaks. Kahetaktiline suudab käia ka tagurpidi. Kui uuemad elektronsüüted nüüd mingi nipiga seda ära ei tunne ja ohutuse mõttes sädet andmast loobuvad...
Mis puudutab tanklakütuseid, siis olematu mahuga mootorid on üsna tundlikud "standardikohase" kütuse tegeliku koostise suhtes. Meenutan siinkohal hammaste kriginal toda õnnetut päeva, kui sai Alexela "bensiinist" Dolmari võsakale kütust tehtud, mis lõppkokkuvõtteks tappis süütepooli ja kolm küünalt (teistel saagidel läks ainult küünal loojakarja). Elik isand Dieselil on valida, kas lahkab karburaatorit kohe, puhumaks minema seal tekkinud kollid või loodab Kvaliteetkütuse (ja seda ilma irooniata!) puhastavale mõjule. Uue sae puhul väike järelreguleerimine on ootuspärane, kui seda tehtud ei ole.
Minu kogemus ütleb, et uus või lihtsalt heas korras vana saag ei vaja sättimist solgilt kütusele üle minnes, aga hõredad poolsurnud isendid nõuavad küll tähelepanu ja kruvikeerajat.