24-01-2017, 00:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2017, 00:19 AM ja muutjaks oli veix__.)
(23-01-2017, 16:15 PM)v6sa Kirjutas:(23-01-2017, 15:55 PM)saarrand Kirjutas: Seda muret mul pole olnud, et karbussis mingid detailid oma elu hakkaks elama, küllaga on nii, et suvise bensiiniga (ehk siis suvel tanklast ostetud kanistritäiega) ei ole võimalik alla null kraadi tööd teha, lihtsalt sael puudub tühikäik, nii kui käe gaasilt võtad jääb seisma. Sama lugu ka võsalõikajaga. Tanklast nö talvine bensiin ja siis seda muret ei ole. Sael (saagidel) ning võsalõikajal põletan aastas 100+L bensiini....
See on huvitav tähelepanek. On kellegi kütuseserti suvise ja talvise 95 kohta tõenduseks tuua? See pagana bensiin on ju erinevate süsivesinike segu
Statoili väitel on erinevuseks kütuse aururõhk:
https://www.statoil.ee/et_EE/pg133409151...inist.html
Nii see on, talvine aurustub paremini. Talvisel on ka tihedus veidi väiksem.
98 erineb 95-st päris tuntavalt. Erinevus on suurem kui näiteks talvisel ja suvisel 95-l. 98 on igal juhul parem valik "peenikestesse" mootoritesse.
Ma hooajal kasutan tavalist bensiini (loomulikult 98), aga hooaja lõpul panen paagi Aspenit täis ja lasen sellega veidi töötada ning siis niimoodi jääb järgmist hooaega ootama.
"Tavaline" bensiin muutub mõne kuuga praktiliselt kasutuskõlbmatuks, apsenit võib hoida mitu aastat.