Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

No see MS 260 on hea saag küll. Mul õnnestus alles mõni päev tagasi väntvõll ära vahetada. Oli teine pooleks läinud valatud kaela juurest. Vend kasutas seda saagi palksauna ehitusel. Ju siis sai kõva laksu..... Sinna istus kenasti vana 026 väntvõll sisse. Vaatasin,et sealt saab ka teisi osi uuema mudeli jaoks.
Vasta

Tere!

Tänased leiud: Big Grin 

[Pilt: 2490385398e80a_l.jpg]

[Pilt: 24903851450df0_l.jpg]

Olen näinud kõike aga mitte seda. Rahvas on meil leidlik. Laagert sees polnud aga sõrm "Made in Estonia" . Staterit tõmmates asi täitsa toimis. Kepsu lõtk oli sees.... kuulsin kohe ära. Big Grin
Vasta

(13-02-2017, 08:20 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No see MS 260 on hea saag küll. Mul õnnestus alles mõni päev tagasi väntvõll ära vahetada. Oli teine pooleks läinud valatud kaela juurest. Vend kasutas seda saagi palksauna ehitusel. Ju siis sai kõva laksu..... Sinna istus kenasti vana 026 väntvõll sisse. Vaatasin,et sealt saab ka teisi osi uuema mudeli jaoks.

Kas sul on 026 AVP külmkäivitus gaasi lukustit tagumise käepideme küljes ka?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Õhtust!

Kaks järgmist Solo mootorsaagi müügis: Solo 644 ja Solo 639  .

https://osta-ee.postimees.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=89798516&_src=desktop

https://osta-ee.postimees.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=89798995&_src=desktop

T.
Vasta

Issand  sa näed ja miks sa ei mürista!!!!!! Kas tõesti oleme Talupojaga viimased kes selle sitaga tegelevad!  Big Grin Nende nikastustega!

Veel pole maha löödud
Vasta

Ole rahulik sõber,on teisigi. Wink  Igalpool pusitakse.

Tegelt võiksid saehuvilised ka pajatada oma kogemustest igasuguste saagidega. Kuidas käitusid,vastu pidasid ja kuidas oli nendega töötada. Seda oleks päris huvitav kuulda kõigil. Seega,palun esinege julgelt oma mälestustega!  Ootame huviga. Tänan!
Esiteks võiks juttu teha Solo saagidest. Wink Mul endal kogemus täielikult puudub.

T.
Vasta

Eks neid on nokitsejaid teisigi, aga ei jaga avalikult oma toimetamistest. Kaevasin ka maal kaks paarikümne aasta vanust imeelukat välja. 1. saag Jonsered 380, isal pikalt kasutuses olnud, 2000a. kanti jäi pensionile kui uus HQ peresse toodi. 2.saag Poulan 3400, isa ei mäleta enam kuidas see temani jõudis ja kas see üldse töötab. Ise arvan, et kuna sellele jonseredile polnud võimalik  tol ajal kiirelt varuosasid saada, siis see Poulan toodi sugulaselt, kes lõpetas maamajapidamise ära. See Jonsered võttis isegi tule kolvi peale, aga Poulanit käima ei saanudki, topkat andes korra lubas, kütusepaak jm. vana ära kuivanud õli täis. Jonseredil on ikka vana viga küljes, ei saa segu paika, tühikäik rikas, kõrgetel pööetel jääb nälga, proovin esialgu karburaatorile uue rem komlekti külge keerata. Seoses sellega vajaks targemate nõu, kui kõrgele peaks jääma nõela hoova ots? Kas mõõdetakse korpusel tihendi tasapinnalt või kohe nõela hoova kõrvalt?  Karburaator peaks olema( pole veel ise järgi vaadanud)  Walbro WT 79.
Vasta

No kõige lihtsam on teha nii,et otsid ühe uue voolikujupi mille ühe otsa torkad sinna,kuhu bensiin sisse liigub. Seda plekist lipakat ja lõtku nõela soones pead ka jälgima. Osadel vanadel saagidel kulub see soon liiga ära ja siis ei toimi enam kuidagi. Selleks,et lõtku vähendada,murrad selle plekitükis olevat vahet kruvikaga nii,et keerad ühe haru allapoole,teise ülespoole. Wink  Lõtk jääb väiksemaks ja asi läheb ka paremaks. Siis võtad ja paned nõela,vedrud ja muu tagasi omale kohale. Näed kui kõrgele see pleki ots tõuseb võrreldes korpusega. See peab olema nii kõrgel,et kokkupannes ei suruks nõela lahti. Lihtsam on siis panna asi ajutiselt kokku ja voolikust puhuda karburaatorisse. Kui õhku sisse laseb,tuleb tagasi madalamaks painutada.
Nõela kulumine on muidugi eraldi asi. Kui nõela kummist või metallist koonus on ära kulunud,saab seda ka taastada. Võtad jämedat vesiliivapaberit ja lihvid koonust üle. Selleks otsid mõne vana pastaka tina ja selle plastiktoru otsa surud nõela. Kui koonus enamvähem silma järgi uus siis tuleb see ka pessa lihvida. Selleks võtate ahjust tuhka. Lihvite lauanoaga vastu siledat pinda tuha peeneks. Võtate natuke vett ja lisate. Siis lihvite seda nõela pesas nagu autoklappi. Ja mingi aja pärast saategi asja jonksu. Kontrollite jälle üle puhumise teel ja ongi asi korras. Pean mainima,et see pole minu idee sedasi teha. Lihtsalt hoidsin kõrva kikki,kui vanameister Ants K. Viljandis seda mulle õpetas. Ta vist oli ka kellegilt kuulnud..... Big Grin Tema õpetuse järgi saingi asja käppa ja mõnel vanemal mudelil olen seda ka teinud,neile pole uut nõela saada olnud. Aga see hargiharude painutamine,selle nõksu võtan oma süüks. Big Grin

T.
Vasta

(13-02-2017, 21:32 PM)woltz Kirjutas:  Eks neid on nokitsejaid teisigi, aga ei jaga avalikult oma toimetamistest. Kaevasin ka maal kaks paarikümne aasta vanust imeelukat välja. 1. saag Jonsered 380, isal pikalt kasutuses olnud, 2000a. kanti jäi pensionile kui uus HQ peresse toodi. 2.saag Poulan 3400, isa ei mäleta enam kuidas see temani jõudis ja kas see üldse töötab. Ise arvan, et kuna sellele jonseredile polnud võimalik  tol ajal kiirelt varuosasid saada, siis see Poulan toodi sugulaselt, kes lõpetas maamajapidamise ära. See Jonsered võttis isegi tule kolvi peale, aga Poulanit käima ei saanudki, topkat andes korra lubas, kütusepaak jm. vana ära kuivanud õli täis. Jonseredil on ikka vana viga küljes, ei saa segu paika, tühikäik rikas, kõrgetel pööetel jääb nälga, proovin esialgu karburaatorile uue rem komlekti külge keerata. Seoses sellega vajaks targemate nõu, kui kõrgele peaks jääma nõela hoova ots? Kas mõõdetakse korpusel tihendi tasapinnalt või kohe nõela hoova kõrvalt?  Karburaator peaks olema( pole veel ise järgi vaadanud)  Walbro WT 79.

Kui nüüd viitsiks sukelduda oma aardekambrisse võin leida ka töötava karbussi. Miks oled nõela puutunud? see tähendab oled asendit muutnud, Su probleemist saan nii aru, et äkki on sul nõel liiga üleval (võin ka eksida, kuid räägin oma kogemusest). Kujutame ette et nõel on liiga üleval, tühikäik enam vähem paigas ja kui gaasi anda, tulebki jõuetu MÄMMMMMM!!!!! Saab korraga liialt palju kütet kätte ja kooleb maha. Kus kandi mees oled? saada PS-i oma andmed

Veel pole maha löödud
Vasta

Vahetan kaks jonseredi saagi husqvarna 44 või 444-de vastu. Pakkuda võib ka partner 7000. Kuna endal husqvarna 44 ja 444, siis jonseredi pole mõtet parandama hakata.

Üks mis seina vahel-komplektne aga ei käivitu enam, kompresioon olemas.
Teine, 535 on lahti võetud aga osad peaks kõik olemas olema, väntvõll terve.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta

(13-02-2017, 22:01 PM)JaakH Kirjutas:  
(13-02-2017, 21:32 PM)woltz Kirjutas:  Eks neid on nokitsejaid teisigi, aga ei jaga avalikult oma toimetamistest. Kaevasin ka maal kaks paarikümne aasta vanust imeelukat välja. 1. saag Jonsered 380, isal pikalt kasutuses olnud, 2000a. kanti jäi pensionile kui uus HQ peresse toodi. 2.saag Poulan 3400, isa ei mäleta enam kuidas see temani jõudis ja kas see üldse töötab. Ise arvan, et kuna sellele jonseredile polnud võimalik  tol ajal kiirelt varuosasid saada, siis see Poulan toodi sugulaselt, kes lõpetas maamajapidamise ära. See Jonsered võttis isegi tule kolvi peale, aga Poulanit käima ei saanudki, topkat andes korra lubas, kütusepaak jm. vana ära kuivanud õli täis. Jonseredil on ikka vana viga küljes, ei saa segu paika, tühikäik rikas, kõrgetel pööetel jääb nälga, proovin esialgu karburaatorile uue rem komlekti külge keerata. Seoses sellega vajaks targemate nõu, kui kõrgele peaks jääma nõela hoova ots? Kas mõõdetakse korpusel tihendi tasapinnalt või kohe nõela hoova kõrvalt?  Karburaator peaks olema( pole veel ise järgi vaadanud)  Walbro WT 79.

Kui nüüd viitsiks sukelduda oma aardekambrisse võin leida ka töötava karbussi. Miks oled nõela puutunud? see tähendab oled asendit muutnud, Su probleemist saan nii aru, et äkki on sul nõel liiga üleval (võin ka eksida, kuid räägin oma kogemusest). Kujutame ette et nõel on liiga üleval, tühikäik enam vähem paigas ja kui gaasi anda, tulebki jõuetu MÄMMMMMM!!!!! Saab korraga liialt palju kütet kätte ja kooleb maha. Kus kandi mees oled? saada PS-i oma andmed
  Sain selle pisikese Jonseredi lõpuks käima, nõela asend oli täitsa õige,aga viga hoopis mujal. Peadüüsi all olev sõel oli nii kinni kasvanud(süüdlane on paroniidst bensiinipaagi tihend), et täiskoormuse segu polnud võimalik paika reguleerida, keera või kruvi küljest ära, ikka jääb lahjaks. Sellel karburaatoril on peadüüs ilma klapita ja sõela ava alt messing korgiga suletud. Rem.komplektiga korki kaasas polnud, oli ainult sõel ja stopperseib. Selle korgi tervelt kätte saamise peale kulus aega ja katsetamist oma jagu, sai proovitud sinna igat sorti kruve, aga lõpuks tuli priskemat sorti pintsetide haruga kangutades välja.
Vasta

Üks küsimus tekkis veel Jonseredil suretus ei toimi, kontrollisin juhtmed üle, süütepoolil suretus klemmidelt mõõtes on takistus lõpmatu, tundub,et sees kuskil katkestus, seda vist pole mõtet rohkem torkida. Vaatan edasi mis seis Poulaniga 3400 on.
Vasta

Tere,
Oleks tarvis Stihl 280-le kolbi,rõngaid ja vändalaagreid. Või head infot kus kohalt neid soodsalt saaks.
Vasta

(16-02-2017, 23:53 PM)woltz Kirjutas:  Üks küsimus tekkis veel Jonseredil suretus ei toimi, kontrollisin juhtmed üle, süütepoolil suretus klemmidelt mõõtes on takistus lõpmatu, tundub,et sees kuskil katkestus, seda vist pole mõtet rohkem torkida. Vaatan edasi mis seis Poulaniga 3400 on.

Mul osadel saagidel on isegi lülitid puudu. Suretad tooreklapiga mootori välja ja asi korras. Nagunii, kui uuesti käivitad,tõmbad toorest.
T.
Vasta

(19-02-2017, 18:07 PM)heits Kirjutas:  Tere,
Oleks tarvis Stihl 280-le kolbi,rõngaid ja vändalaagreid. Või head infot kus kohalt neid soodsalt saaks.

 soodsamalt kolb ja rõngad ja  vähe mittesoodsamad vändalaagrid   müüja on sama, ehk saad transa soodsamalt. orig. osad on samas hinnas, ehk kallimadki, kui kodus.


Vasta

(19-02-2017, 18:07 PM)heits Kirjutas:  Tere,
Oleks tarvis Stihl 280-le kolbi,rõngaid ja vändalaagreid. Või head infot kus kohalt neid soodsalt saaks.

On välja pakkuda üks töökorras ms 280, põhiliselt esineb iluvigu, kui soovi siis võib ühendust võtta mikk9207äthot.ee
Vasta

Nii nutaks kah veidi!!!! Vaja ühele HQ 240e series kettsaele süütepooli (kasutatud) Sobivad uuemad poolid Husqvarna omad. Pilt ka asjast [Pilt: part_p_615538_2573624381.gif?osCsid=b8eg...0g93urucu7]

Veel pole maha löödud
Vasta

(24-02-2017, 14:28 PM)JaakH Kirjutas:  Nii nutaks kah veidi!!!! Vaja ühele HQ 240e series kettsaele süütepooli (kasutatud) Sobivad uuemad poolid Husqvarna omad. Pilt ka asjast [Pilt: part_p_615538_2573624381.gif?osCsid=b8eg...0g93urucu7]

Aitab juba nutust. Täna rõõmusta sõber!
Vasta

(24-02-2017, 17:55 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(24-02-2017, 14:28 PM)JaakH Kirjutas:  Nii nutaks kah veidi!!!! Vaja ühele HQ 240e series kettsaele süütepooli (kasutatud) Sobivad uuemad poolid Husqvarna omad. Pilt ka asjast [Pilt: part_p_615538_2573624381.gif?osCsid=b8eg...0g93urucu7]

Aitab juba nutust. Täna rõõmusta sõber!

[Pilt: 15622611_1177904745598300_71025334787446...y26y26.jpg]

kui sa juba räägid siis peab õlled viinad valma panema ja sauna kütte

Veel pole maha löödud
Vasta

http://www.kuldnebors.ee/search/search.mec?pob_action=show_post&pob_post_id=80698587&pob_cat_id=10792&pob_link_type=mypost

endiselt vaja huski pidurit koos kaanega

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne