11-04-2017, 13:16 PM
(10-04-2017, 21:37 PM)Ants80 Kirjutas: Põlemiskambri temperatuur.Kui liiga palju õli siis ei põle kütusesegu täielikult ära ja tekivad jäägid ja need jäägid rikuvad mootori juures kõike mida rikkuda annab.
...
Väidad tõsiselt, et 2 vs 4% õige kahetaktiõliga tehtud segu puhul viimane tapab mootori ära?
Süüteküünla osas olen nõus - üks asi on temperatuuriarv, teine konkreetse küünla kvaliteet. NGK ja Bosch teisega ei käkerda, Championiga on nalja küll saanud. Temperatuuriarv hakkab mängima kas väga külmades oludes (miinus paarkend kraadi pakast) või suvekuumas mitmendat paagitäit järjest lastes. Poole paagi kaupa törtsutades teeb rohkem häda umbes õhufilter või nüri keti seljas elamine. Aga meeldetuletus vaadata sae juhendist õige küünla parameetrid on omal kohal