17-04-2017, 19:30 PM
(17-04-2017, 18:52 PM)Ants80 Kirjutas: Hea Talupoeg, et kui see õli asi kuidagi kriibib siis seda tead, et detonatsioon lõhub kepsu aga seda, et tahm kutsub analoogse nähtuse esile seda ei tea?Ja seda tead ka, et rohkem seguõli 2T õhkjahutusega mootoris, mootor kuumeneb üle sh. süütesüsteem.Oeh.... ja matt-2%
See süütesüsteem kuumeneb üle koos mootoriga ja seal pole vahet kas silindris,kolvil või peal,mida iganes........on seda tahma või ei ole.
Mingit vahet pole,suvel on saag nii tuline,et bensiin lausa keeb paagis ja teha pole midagi. Süütepooli säästmise peale ei mõtle mitte keegi,sest saagida on vaja. Seda tahma koguneb igasse sae mootorisse,sest see on normaalne. Põlemisel tekivad ikka mingid jäägid nii ehk naa.
Sa sõber võid siin oma teooriaid ajada niipalju kui tahad,asjad on ja jäävad nagu nad on,meie siin midagi teha ei saa. Iseasi kui tehase insenerid midagi mõne asja parandamiseks ette võtavad.