19-04-2017, 22:19 PM
(19-04-2017, 20:33 PM)Madlobster Kirjutas: ...
Miskipärast on kõige uuema tehnoloogiaga autod ja tsiklid nõus selle ülimalt "solk" 95ga sõitma probleemideta üle poole miljoni kilomeetri. Ja ei sure ega oksenda keegi nende kõrval.
...
Palun võta töötava katalüsaatorita ottomootori summuti läheduses toenglamang ja sooritada kätekõverdusi seal järgmised 15-20 minutit. Ning siis räägime uuesti oksendamisest ja peavalust, eksole.
Mingil põhjusel kipub maailma teatud suurlinnades kuumadel ja tuuletutel päevadel nõrgemaid isendeid tavapärasest rohkem ära surema. Ilmselt lihtsalt juhus, eksole.
On tõsi, et tänased autod ja tsiklid kestavad pool milli ära. Suurte probleemidega siiski... Siinkohal on aus märkida, et enamuse probleemidest põhjustab liigusin materjalikasutuse optimeerimine ja tootearenduse viimase etapi ülekandmine tarbijale ning "standardile vastav bensiin" on harva automootori surmas süüdlane.
Võrdlusmärgi tõmbamine 4taktilise suurekubatuurilise ja aeglasekäigulise automootori ja seguõlitusega väikesekubatuurilise ning kiirekäigulise kahetaktilise väikemootori vahele näitab aga kas võhiklikkust või teadlikku provokatsiooni.