21-04-2017, 00:06 AM
Kui sul on kehv kütus ja vale seguõli siis tapad sae ära väga kiiresti.Selleks pole vaja isegi ühte minutit.
Jääb mulje, et kütusega seonduv on hell teema kus on tehtud korralikke ämbreid.
Kui mootorikütuse kvaliteet ja õlide määrdeomadused ei ole olulised siis võiks F1 sarja sõita ka autooli ja suvalise nurgataguse kütusega ja et kone kiiremini liiguks paneks suurema oktaanarvuga kütust?
Kaasfoorumlane seletas lahti selle ilusti, et sõiduauto sõites 90km/h on mootoripöördeid ca 2000-2500 vahemikus aga mootorsael on tühikäigu pöörded samad või isegi kõrgemad.2500..... 8000-10 000p/min valdav vahemik metsamehel.Arvutage välja pöörded sekundis ja võrrelge ja tulge maa peale tagasi.
Tavasõidukite mootorite juures räägite seda kui oluline on mootoriõli ja kütus sorate kataloogides küsite poest õigeid süüteküünlaid, et mootor töötaks aga mootorsaagi võib valada mistahes solki ja seguõlina kasutada autooli ja kasutada mistahes universaalset süüteküünalt?Autooli kasutati heal juhul ketiõlina.
Jääb mulje, et kütusega seonduv on hell teema kus on tehtud korralikke ämbreid.
Kui mootorikütuse kvaliteet ja õlide määrdeomadused ei ole olulised siis võiks F1 sarja sõita ka autooli ja suvalise nurgataguse kütusega ja et kone kiiremini liiguks paneks suurema oktaanarvuga kütust?
Kaasfoorumlane seletas lahti selle ilusti, et sõiduauto sõites 90km/h on mootoripöördeid ca 2000-2500 vahemikus aga mootorsael on tühikäigu pöörded samad või isegi kõrgemad.2500..... 8000-10 000p/min valdav vahemik metsamehel.Arvutage välja pöörded sekundis ja võrrelge ja tulge maa peale tagasi.
Tavasõidukite mootorite juures räägite seda kui oluline on mootoriõli ja kütus sorate kataloogides küsite poest õigeid süüteküünlaid, et mootor töötaks aga mootorsaagi võib valada mistahes solki ja seguõlina kasutada autooli ja kasutada mistahes universaalset süüteküünalt?Autooli kasutati heal juhul ketiõlina.