13-12-2017, 13:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2017, 13:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-12-2017, 13:24 PM)viplala Kirjutas: Ma juba tükimat aega kasutan sael seguõliks tavalist 5w30 täissünti mootoriõli. Saag töötab hästi ja probleeme ei ole esinenud siiani. Kui vastavas poes kunagi õigel ajal meelde tuleb, siis ostan jälle õiget õli aga kui ei tule meelde, noh siis lasen lõbusalt edasi mootoriõliga. Aga Aspenist ja setetest karbussis... Olen pidanud aasta seisnud aparaatidel karpat puhastama ja Aspeni välja vahetama muidu käima ei saanud enam. Kas see nüüd püha tõde on, kuid minu jaoks see tekitab küsimusi Aspeni idealismuse kohapealt.
Mida vanema põlve saag, seda tõenäolisemalt ei juhtugi midagi halba kohe. Ning mitte kunagi ei saa me teada, kas päris õige seguõli korral oleks kovigrupp kestnud veel kümme tundi või mitte...
Katilisel mürgitad kati ära, muud ei juhtugi. Seda muidugi eeldusel, et loksutad seisnud kanistrit-tangitud saagi enne pruukimist. Mootoriõli ei ole ette nähtud bensiiniga segunema.
Kui kindel on see, et väljavalatud vedelik oli Aspen ise ja mitte Aspeni ja tavakütuse segu vahekorras 95% tavalist ja 5 aspenit? Küsin seepärast, et ma olen oma ämma tabanud säärast kokteili tegemas oma saagi. Sest "ise ütlesid, et Aspen on säilitamiseks ju hea".
Samas on ka Aspen siiski kokteil erinevatest süsivesinikest ja manustest - ma ei välistaks teatud tingimustel sademe teket. Filtrid-torud-membraanid on ju kaunikesti erinevatest materjalidest ja kunagi ei tea, milline eksperiment võib anda huvitavaid järelmeid. Täpselt nii, nagu meil on mitu inimest, kes kinnitavad tanklakütuse ohutust ja head säilivust. Asi, mida mina oma kogemuste alusel ei saa kinnitada...