29-05-2018, 07:40 AM
(28-05-2018, 23:07 PM)veix__ Kirjutas: Olen kuulnud, et Husqvarna õli kasutatakse diiselmootoriga autodes, et paremini määriks, mingi paarsada g. paagi kohta vms. Võrreldes paljude teiste õlidega pidi paremini ära põlema. Eks tal on peal kiri "Low smoke" ka ehk tekitab vähe suitsu.
Näiteks Husqu õlid LS ehk "Low Smoke" ja XP on kaks täisesti erinevat õli. Isegi hinnavahe on peaaegu kahekordne
ja nagu maisalup väitis, et kohalikud mehed on kõik eest ära ostnud. See on õige jutt. Vahepeal oli XP turult kadunud ja kui uuesti välja ilmus siis mul tuttav näiteks ostis ka kohe kasti, et äkki kaob suveks jälle ära. Stihli õlid on hinnaklassilt kõik sinna LS-i kanti.
Kindlasti on XP-ga samaväärseid õlisid veel aga on vaja lihtsalt teada õlidest ja nende omadustest rohkem. Omal silmaring kitsas ja sissetallatud rada ainult silme ees.
Samas tahaks vastu vaielda nendele kes väidavad, et mõnede õlidega hakkavad saed puterdama ja ei käi ja mida veel ja samas mõnede õlidega käivad saed nagu kellevärk. Sellisel juhul peab ikka haruldaselt s....t õli olema.
Kui esimesed Husqu saed eestimaale jõudsid siis meie metskonda tuli ka kahe vaguni paberipuu eest kaks 254 Husqut. Sel korral ei teatud spets õlidest midagi. Segasime 95 bensiini 1:20 kes diisli kes autooliga ja saed käisid nagu filmis ei puterdanud nad ei suvel ega talvel. Hiljem ilmus lagedale roheline Partneri seguõli ümarates liitristes potsikutes.Segamiseks bensiiniga 1:50. Müstika. Mõned ei usaldanud seda numbrit ja segati ikka 1.20 edasi. Suits aga sundis neid uskmatuid võtma kasutusele vahekorra 1:50. Kui spets õli polnud läks endiselt diisel või autool segu sisse ja asi käis. Katsu sa praegusel ajal sellist asja kellelegi rääkida. Saag jookseb juba enne käivitamist kokku.
Aquila captas non muscas.