22-09-2018, 10:16 AM
Vana õli, mis mul saele keti määrimiseks läheb, on alati olnud kas bensiinimootorist või käigukastist. Diiselmootorist tulev koledus on eraldi seifis luku taga, et rändama ei läheks
Õli seisab suures tünnis ja kanistrisse kallamisel lehtrile kalts peale panna lisab operatsioonile mõned sekundid. Setitamisega ei pea ka eraldi tegeleda, see protsess on mul täielikult automatiseeritud.
Mis koonerdamine või reostamine? See on roheline mõtlemine ju.
Õli seisab suures tünnis ja kanistrisse kallamisel lehtrile kalts peale panna lisab operatsioonile mõned sekundid. Setitamisega ei pea ka eraldi tegeleda, see protsess on mul täielikult automatiseeritud.
Mis koonerdamine või reostamine? See on roheline mõtlemine ju.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.