26-03-2019, 12:00 PM
(26-03-2019, 10:59 AM)Daff Kirjutas:Eks see XP hind 17€/l räägib ka midagi - nõus. Ja kui saab seda segada tõeliselt kvaliteetse solgivaba mootoribensiiniga, võiks sada pädeva kokteili. Aga ei ole see 98 ka mingi puhas kraam, samasugune solk, lihtsalt piiritust vähem sees. Ehk võtta tuleks Aspeni racing-bens (Eesti rallikrossis kohustuslik, kui spetsbensuga sõidad) ja seda segada XP'ga, siis juba hakkab 2-taktilise võidusõidumootori kütuse moodi looma. Aga vana hea "gastorka" elik riitsinusõli teeb "sarnast" tööd! Aspen+ (RON98) või AspenR (RON102) maksab jäme 5€/l.(26-03-2019, 10:41 AM)PlyVal64 Kirjutas:(26-03-2019, 10:05 AM)Daff Kirjutas: Kui kuni12500 pöördeni on põlemitemperatuur ca 400 kraadi siis sealt ülespoole hakkab see tõusma ja on 13500 juures juba 800 kraadi. XP suudab seda tunduvalt madalamale suruda.Siiski ja eelkõige sõltub mistahes mootori soojakarakteristik süüte ajastusest igal pöördel. See õli mängib vähe rolli, kui üldse mängib. Õigemini mängib siis rolli, kui tundmatutest kõntsadest ise segu teed. Mootorsaag ja trimmerid/võsakad on kõik põhimõtteliselt võidusõidumootorid ja nende elushoidmise põhimõtted on täpselt samad. Ning kõik algab ja lõppeb bensiiniga ehk kütusega!
Seda juttu pole ma ise välja mõelnud. See eelnev on Husqu saekoolitust teinud lektori sõnadest oma sõnadega ümberjutustus.
Ja see peab paikka. Annab tunda kenasti kui suvel lõikad.
Nüüd tuleb muidugi mängu veel solkkütus mis nullib osa efekti ära aga koostöös 98 töötab kenasti.
Kuna siin Mehed-ksf!'id plaanivad osta 1000+ € maksvaid suurekubatuurilisi saage, siis mina isegi ei mõtleks ja ostaks koos saega kankutäie kanget benssu + head õli! Ja võtaks sellest saest siis tõesti viimase välja! Osta ülikallis saag ja valada sinna sisse koonerdades puhast solki - osta siis odav HPG!