29-03-2019, 19:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2019, 19:18 PM ja muutjaks oli veix__.)
Nii ongi. Igasuguse keemia jaoks on vastupidavad materjalid olemas, aga fakt on see, et eriti just odavamate saagide juures selliseid materjale ei kasutata. Ei karburaatoris ega väntvõlli simmerites. Ja kui vastupidav su saag sellele keemiale on, seda enne teada ei saa kui ühel päeval saag (või trimmer või muruniiduk) **** on. Mõnele mõjub kiirelt ja annab tunda paari kuuga, teisel võtab mitu aastat aega. Mul omal kogemus odavamapoolse saega, sai ikka mitu aastat saagida, tõsi küll juba mõnda aega võis midagi märgata. Ehk siis tanklabensiiniga risk on suur. Aspeniga riski pole. Ja lisaks kummidetailie riknemisele esineb tavabensiiniga vaigustumisega ja vananemisega seotud probleeme. Mõnel juhul (oleneb mitmest asjaolust, näiteks kui täis paak on, milline on paagi õhutus...) on nii, et pool aastat tagasi tangitud bensiiniga mootor enam ei tööta, näinud selliseid asju küll. Ja karburaatorist vaiku välja kraapinud ka mitte üks kord. Paned aspeni sisse ja probleemid vaiguga ja bensiini vanenemisega välistatud.