24-11-2019, 20:46 PM
Kas keegi võiks hästi lihtsalt ära seletada, kuidas/mis järjekorras reguleerkruvisid keerata tuleb.
..mind juhendas kunagi rämeammu üks guru nõndaviisi:
...segukruvid kinni mõlemad ja üks tuur+veerand lahti, siis peab käima minema kui muud viga küljes pole... säält edasi tühikäik, et isepäi tuksuma jääks ja edasi tunde järgi õhku, ehk "kõrgeid" vähemaks-rohkemaks, et pöördeid saaks, ja kütet, ehk " madalaid" nii, et jõudu oleks aga lämmatama ei hakka.
Meeles tuleb pidada, et rohke õhu ja vähese küttega saab küll maru ägedad pöörded üles, ent õlitus/jahutus muutuvad suht olematuks...
See jutt käis omaaegsete "Tillotsoni" ja "Walbro" karbusside kohta, mis rootslastel käibel olid.. Uuema aja tegelaste siseelundeid põle uurind...
Terv. Ivar
..mind juhendas kunagi rämeammu üks guru nõndaviisi:
...segukruvid kinni mõlemad ja üks tuur+veerand lahti, siis peab käima minema kui muud viga küljes pole... säält edasi tühikäik, et isepäi tuksuma jääks ja edasi tunde järgi õhku, ehk "kõrgeid" vähemaks-rohkemaks, et pöördeid saaks, ja kütet, ehk " madalaid" nii, et jõudu oleks aga lämmatama ei hakka.
Meeles tuleb pidada, et rohke õhu ja vähese küttega saab küll maru ägedad pöörded üles, ent õlitus/jahutus muutuvad suht olematuks...
See jutt käis omaaegsete "Tillotsoni" ja "Walbro" karbusside kohta, mis rootslastel käibel olid.. Uuema aja tegelaste siseelundeid põle uurind...
Terv. Ivar
loll on loll olla.