02-02-2021, 00:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2021, 00:18 AM ja muutjaks oli volvotar.)
õhtust!
Ettevõte ostis 97´ uue Mb Sprinteri 2,9TD see hakkas iga 30 tuh. läbides pumbaremondis käima. Sõitis üks inimene ja oma küttekaardiga-
ühe riigi tippfirmadest. Ja kuna tolaal oli tanklaid vähe, sõiduk tankis praktiliselt ühest tanklast.
Igatahes hakkasime ise kütust prendama, kahetaktilise õli ja tsetaaniarvu parandajaga. Üks spetsalist kiitis taevani, ütles ainult üle tohtivat
pingutada- rõngad pidavat kinni põletama.
Saemees ise väga ei ole, aga trimmeritele alati paremat õli tummiselt ja värskemat kütust ka. Tavaline MTD niiduk ei ole 95´te näind ja töötab
auto mootoriõliga kahekümneesimest hooaega- loodan vähemalt. 87´Dolmar 110 taadi käes töötab meieteada originaalkonditsioonis,
nüüd vist kas vahetab omanikku, või jääb pinsile (koht riiulil on olemas).
Saemeistritaat teadis kiita ka Stihl´i kõige vingemat õli, olevat isegi pikalt katseid tehtud. Tulemused ülivõrdes- oma silmaga näinud koolitusel.
Ettevõte ostis 97´ uue Mb Sprinteri 2,9TD see hakkas iga 30 tuh. läbides pumbaremondis käima. Sõitis üks inimene ja oma küttekaardiga-
ühe riigi tippfirmadest. Ja kuna tolaal oli tanklaid vähe, sõiduk tankis praktiliselt ühest tanklast.
Igatahes hakkasime ise kütust prendama, kahetaktilise õli ja tsetaaniarvu parandajaga. Üks spetsalist kiitis taevani, ütles ainult üle tohtivat
pingutada- rõngad pidavat kinni põletama.
Saemees ise väga ei ole, aga trimmeritele alati paremat õli tummiselt ja värskemat kütust ka. Tavaline MTD niiduk ei ole 95´te näind ja töötab
auto mootoriõliga kahekümneesimest hooaega- loodan vähemalt. 87´Dolmar 110 taadi käes töötab meieteada originaalkonditsioonis,
nüüd vist kas vahetab omanikku, või jääb pinsile (koht riiulil on olemas).
Saemeistritaat teadis kiita ka Stihl´i kõige vingemat õli, olevat isegi pikalt katseid tehtud. Tulemused ülivõrdes- oma silmaga näinud koolitusel.