02-02-2021, 11:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2021, 11:26 AM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Mainin vahepalaks ära, et Partner 351 on kolb kaetud nikasiiniga( arvatavasti, või kroom) ja silinder on lihtsalt pehme al. tsingi ja kes teab mis sulam. Kui see kooslus vähe õli saab, üle küpsetatakse, hakkab kolvilt see materjal pudenema. Siis kraabib kogu elamise jutiliseks jne. Igal juhul eluiga lühem, kui sellistel saagidel, millel kolb alumiiniumist. Siin on siis mõttekoht. Kas rammusam õli päästab, või päästab karburaatori poolt segatud õiges vahekorras segu, mis silindrisse jahutuseks lendab... Või ikkagi korralik sae peremees, kes oma "hobesele" liiga piitsa ei anna. Ja muidugi õli kvaliteet. Seda silmaga ei hinda kuidagi.
Aga väga harva on näha olnud mõne sae silindrit, millel oleks nikasiin alum. välja kulunud ja sellepärast asi õhtale jõudnud... Ennem on ikka saagidele muud hädad lõpu peale teinud. Pigem vandaalid.
Aga väga harva on näha olnud mõne sae silindrit, millel oleks nikasiin alum. välja kulunud ja sellepärast asi õhtale jõudnud... Ennem on ikka saagidele muud hädad lõpu peale teinud. Pigem vandaalid.