27-02-2021, 07:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2021, 10:56 AM ja muutjaks oli volvotar.)
(26-02-2021, 15:04 PM)ounou Kirjutas:Kallatakse ka autodesse mineraalõli, just nendesse mis rohkem seisavad, kui sõidavad.(26-02-2021, 14:53 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Selle hea ja kvaliteetse õliga võib tõesti asi parem olla ja ellu jäävad need saed, millel on silinder nikasiini- kroomiga kaetud. Kui aga kolb on nikasiiniga, vaat selle kohapeal ma ei usu asjasse.no kui segu oli tehtud sellega, mille kohta siin varem viide oli (odav mineraalõli), siis pole ju midagi imestada? kui keegi sae kasutusjuhendit viitsiks lugeda, siis seal alati tootja soovitab mingit enda õli, kui nüüd edasi süübida, siis reeglina on see täissünt õli. auto mootorisse ei vala ju keegi kõige odavamat mineraalõli? mootorsaagi läheb aga igasugu odavõli ilma pikemalt mõtlemata sisse.
Ma olen ise kõrval olnud, kui sõber laskis jämme lepa peal oma sae kokku. Segu oli minu tehtud 1:50-le ja ehk oli ka isegi rammusam pisut. Teiste saagidega ei juhtunud midagi. Käivad siiamaani. Samuti lasin ise kunagi kokku Partner 345. Täpselt sama lugu. Segubensiin oli lihtsalt liiga lahja. Muud viga ei saanud olla. Ja tol ajal ei teadnud isegi, et need saed tahavad rammusamat segubensiini saada. Ja muidugi ei tasu ära unustada, et see 345 oli lihtsalt naljanummer...
Sünteetilise õli vananemisprotsess algab ühest ülessoojendamisest ja vananedes hapestub.
Kuskilt (Automotos) on meelde jäänud, et õiged nn. "metsamehed" peavad optimaalseks 1:40 segu ja
plaadipkkuseks mitte üle 14 tolli- mis kümnendis, seda minitud ei olnud.
On ju saed ja õlid tänasel päeval vähe teised!