16-04-2021, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2021, 09:45 AM ja muutjaks oli Xtreme.)
(15-04-2021, 21:24 PM)maisalup Kirjutas: Antud Dolmar reageerib väga hästi muffler modile ning timing advancile.
Huvitav kuidas sae mootor vastu peab ja kuidas see täpsemalt käib. Mul ka vahelduva eduga jõlgub peas mõte 420 dolmarist rohkem pauku välja võluda. Kui ikka juba 2.5 ära tuleks siis oleks võrratu, sest mulle meeldib selle olematu vibratsioon ja mõnus kaal.
Kas keegi siinsetest meestest võtaks sellise asja ette?
Alusta muffler modist ja siis vaata edasi kas on vaja rohkem modida või mitte. Üldiselt muffler mod tähendab siis olemasoleva väljalaske (sumpsi) augu suurendamist ja sellega saab igaüks hakkama. Muffler mod kui selline annab rohkem pöördeid/jõudlust ning pikendab ka sae eluiga kuna saag suudab efektiivsemalt hingata ning kuumust väljutada.
Näiteks enamus Echo saage ei olegi võimalik korralikult kasutada kuna väljalase on nii piiratud ,et kogu see kuumus ei pääsegi välja ja masinad lihtsalt kuumenevad üle.
Peale muffler modi pead arvatavasti H kruvi natukene seadistama rikkamaks. Hea oleks muidugi huvi pärast mõõta enne ja pärast modimist ka maksimaalseid pöörded.
Timing advance - põhimõtteliselt hooratta soone/kiilu lihvimine ,et saaks hooratast edasi keerata ja sellega muuta plahvatus hetke.
Räägime siin siis 1-2 kraadi, üpris keeruline.