16-04-2021, 10:34 AM
(16-04-2021, 09:59 AM)ounou Kirjutas:Muffler mod annab tuimalt 5-15% olenevalt saest lõikekiirusele juurde, selles ei ole tänapäeval enam küsimustki, see on lihtsalt miljon korda tõestatud.(16-04-2021, 09:38 AM)Xtreme Kirjutas:ei suuda praegu leida seda, aga sinutorus on video kus võeti mootorsaag ja testiti usa kuulsamate sae modifitseerijate tehtud summuteid. peale summuti vahetust reguleeriti karburaator paika ja testil oli sael raskus küljes, mitte inimene, et test oleks võrdne. tulemuseks oli, et tehase summutiga oli kõige kiirem. testi tegijad ka imestasid, et kuidas nii. aga sellepärast, et otse toruga läheb segu paigast ära (vastusurve väiksem) ja sealt see suurem võimsus tuleb koos sae lühema elueaga. tegeliku võimsuse juurde saamine on palju keerulisem, vaja porte mudida ja laagreid vahetada (et laiali ei lendaks), jne.(15-04-2021, 21:24 PM)maisalup Kirjutas: Antud Dolmar reageerib väga hästi muffler modile ning timing advancile.
Huvitav kuidas sae mootor vastu peab ja kuidas see täpsemalt käib. Mul ka vahelduva eduga jõlgub peas mõte 420 dolmarist rohkem pauku välja võluda. Kui ikka juba 2.5 ära tuleks siis oleks võrratu, sest mulle meeldib selle olematu vibratsioon ja mõnus kaal.
Kas keegi siinsetest meestest võtaks sellise asja ette?
Alusta muffler modist ja siis vaata edasi kas on vaja rohkem modida või mitte. Üldiselt muffler mod tähendab siis olemasoleva väljalaske (sumpsi) augu suurendamist ja sellega saab igaüks hakkama. Muffler mod kui selline annab rohkem pöördeid/jõudlust ning pikendab ka sae eluiga kuna saag suudab efektiivsemalt hingata ning kuumust väljutada.
Näiteks enamus Echo saage ei olegi võimalik korralikult kasutada kuna väljalase on nii piiratud ,et kogu see kuumus ei pääsegi välja ja masinad lihtsalt kuumenevad üle.
Peale muffler modi pead arvatavasti H kruvi natukene seadistama rikkamaks. Hea oleks muidugi huvi pärast mõõta enne ja pärast modimist ka maksimaalseid pöörded.
Timing advance - põhimõtteliselt hooratta soone/kiilu lihvimine ,et saaks hooratast edasi keerata ja sellega muuta plahvatus hetke.
Räägime siin siis 1-2 kraadi, üpris keeruline.
Kui tuunitud summutiga isend oli aeglasem kui tehase oma siis on vastusurve väiksem kuna summutis olev väljund on liiga suur.
Summuti ava peab olema kindel % silindri väljalaske avast ( täpset % peast ei mäleta)
Hetkel me räägime tehase summuti ava vähesest suurendamisest ja sellega ei kaasne mingeid muutusi vastusurves.
Kui leiad selle video siis saada mullle, sest miskit selles loos ei klapi.