16-04-2021, 19:13 PM
(16-04-2021, 15:59 PM)ounou Kirjutas: kui pöörded kõrgemale keerata, kui tehas ette näeb, siis lendavad laagrid lõpuks laiali (rääkimata ohutusest saagimisel). nagu ma ütlesin, et see võimsuse juurde tulemine sumpsi avamisega on sae eluea arvelt. ega ma kedagi ei keela seda teha, eriti 100€ saega, lihtsalt sellega peab arvestama, et see sumpsi avamine mingi imerohi ei ole, kui oleks, siis oleks seda juba tootja teinud.Absoluutselt ei nõustu aga las igalühele jääb oma arvamus.
Tootjad peavad järgima EPA ja muid regulatsioone ja ,et neid järgida tulebki nii heitgaaside hulk kui ka lärm piirata sumpsiga jne.
(16-04-2021, 16:01 PM)peeter11 Kirjutas: Fakt on see et summuti modifitseerimine annab enamus saagedele üsna palju võimu juurde,ise teinud nii vanakooli 254xp kui uuema aja autotune 560xp ja paljudele teistele,tulemused on täitsa olemas.Portimine ja süüteajastuse muutmine on juba teine maailm,tavakasutajal ei ole seal ilma eelteadmiste ja vastavate töövahenditeta eriti midagi teha pigem võib kogu asja hullemaks muuta.Kellel tõesti suur huvi oma saagi modida võib minuga ühendust võtta.
Kodukasjutal on vast mõistlik muffler mod ja base gasket delete. Üks annab pöördeid ja teine kompressiooni ning väänet.
Base gasket deleti jaoks on vaja kütusekindlat hermeetikut ( parem oleks sünteetiline kumm), natuke paksemat tina traati ning nihikut.
Ideaalis tuleb saada kolvi pealse ja silindri vahe 0.5mm peale surnud olekus.
Ühel husqvarna 350'l tegin mingi aeg ja päris jõhkralt tõstis kompressiooni ning üleüldse oli jõudu kõvasti rohkem.