Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

(05-06-2021, 23:59 PM)Marko Kirjutas:  See 88V 13Ah aku on visuaalselt u 2x suurema ruumalaga kui 18V 5Ah. Ilmselgelt on Malaisias toimunud revolutsioon akutehnoloogias  Smile
Linke otsib igaüks ise, need muutuvad ruttu kehtetuteks miskipärast.
 Kusjuures, vähemalt teoreetiliselt oleks taoline Makita paksust 18v akust poole suurem 88 voldine aku, täitsa võimalik ka ilma igasuguse revolutsioonita.
Makita 18V5Ah akus on 10 elementi. Tollest poole paksemas jurakas saaks olla siis 20 elementi. 20*4V=80V; Tegelikult siis tuleks kaks elementi veel sokutada ja ongi 88 olemas.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

13 ampertundi kuskohast saame?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(06-06-2021, 22:47 PM)Marko Kirjutas:  13 ampertundi kuskohast saame?
 Sellega on "vähe" kehvasti küll jep Big Grin Eeldada võib et mingeid Panasonicu, LG või Sony elemente sinna ei panda.
Omamoodi on tegu ausa kaubaga, ainus kes "12Ah" elemente müüb on miski MR Henry. Järelikult on selle taolise firma elemendid käigus:
https://electromarket.lt/lt/visos-prekes...8650-.html
 See pood küll miskipärast arvab et tegu hoopis 1,2Ah viguritega.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(05-06-2021, 13:35 PM)Daff Kirjutas:  
(02-06-2021, 11:16 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Ja pole ka need akusaed ega akutrimmerid kaugelt vaiksed.......

Paar nädalat tagasi sattusin juhuslikult tunnistajaks kui ühe tuttava pool olles naaber tiris välja elektrimuruniiduki.
...
Aga vaikusest oli asi kaugel.

Samas lõikan ise ka vahel elektrisaega mõne klotsi. Samuti ei saa vaikusest rääkida. 

Ja viimane kogemus selle Stihli oksasaega. Väikese masina kohta piisavalt lärmakas. 
...

Lõikav kett ja pöörlev tera on ikka samasugused.  Neid kasutatav mootor ju ei muuda.

Ainus puuduv heli on pidevad plahvatused silindris. Lisanduv heli on elektrimootorile iseloomulik vingumine.
Vasta

Pisikesi 2-taktilisi pöördemootoreid vast vaikseks ei saa aga suuremaid 4-taktilisi peaks küll olulislet tasemaks saama. Hetkeseisuga paksus kauges metsas jääb veel kauaks ainsaks tööriistaks bensiiniga kett- ja võsasaag. Küll aga elektrile lähemal ja/või väiksemate tööde puhul ei saa elektrist üle ega ümber. Jääb tõsisem "põllu"tehnika kus võib ju elektriga lolli mängida aga eks ikka sisepõlemine jääb, vähemalt osaliselt tööd tehes elektritootmiseks. Ja siis tuleb vesinik. 
Aga see lõputu elekter:praegu tuli siis mai elektriarve ja elekter on aastaga peaaegu kaks korda kallinenud!!! Praegu oli 5,283 s/kWh ja aasta tagasi mai eest 3,030. Ja nii see läheb... Aspeni hind pole aastaga muutunud Wink
Vasta
Photo 

..ei või kurta....

loll on loll olla.
Vasta

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=4589514114410378&id=100000555052247&set=a.957005950994564¬if_t=feedback_reaction_generic¬if_id=1623258692079286&ref=m_notif

loll on loll olla.
Vasta

Paluks ka abi!!!! Vaja Stihl 029 õlipumpa!

Veel pole maha löödud
Vasta

(18-06-2021, 15:09 PM)JaakH Kirjutas:  Paluks ka abi!!!! Vaja Stihl 029 õlipumpa!
Kas see on 029le ainult sobiv?
Teiste 026,036 jne.ei sobi?

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

(18-06-2021, 15:09 PM)JaakH Kirjutas:  Paluks ka abi!!!! Vaja Stihl 029 õlipumpa!
Kas originaali või järgitehtut, kas uut või kasutatut? Järgitehtud algavad 12€ + maksud

Pähkliajude hirm
Vasta

Kaks saagi müügis:
https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=158295934
https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=158296444
Vasta

Stihl 029, 039, MS290, MS310, MS390 oleksid mudelid, mis kasutavad sama õlipumpa. Vahet pole kas kasutatud või Hiina analoog pea asi et oleks. Kena jaaniaega!!!!

Veel pole maha löödud
Vasta

(24-06-2021, 11:54 AM)JaakH Kirjutas:  Stihl 029, 039, MS290, MS310, MS390 oleksid mudelid, mis kasutavad sama õlipumpa. Vahet pole kas kasutatud või Hiina analoog pea asi et oleks. Kena jaaniaega!!!!
kiiremini saab euroopast, näiteks: https://www.ebay.com/itm/-l-Pumpe-f-r-Stihl-029-MS290-MS-290-Oil-pump/200566709652?hash=item2eb2b51d94:g:A98AAOSw9Sxc57Xl&pageci=476d6ac6-e0e4-4202-be92-a080d917d560&redirect=mobile

odavamalt hiinast: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=stihl+ms290+oil+pump&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_fsrp=1&_odkw=ms290+oil+pump&_osacat=0&_sop=15&_fcid=66

Pähkliajude hirm
Vasta

Pakkuda väga korralik Husqvarna 55:
https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=158731842
Vasta

Stihl 026 on omandanud huvitava kombe. Nüüd on juba mitmes kord paak paari nädalase seismisega bensiinist täielikult tühjenenud. Ei ole vahet kas panna saag normaalasendisse ehk kork küljel või kork ülespoole. Ikka haihtub. Proovinud iga nurga alla seisma sättida ja märke lekkest otsinud, aga ühtegi niisket kohta silma ei hakka. Ei paagil, karburaatoril, voolikutel.
Kütusepaagi kork sai teise saega vahetatud. Viga jäi selle sae juurde.
Mida peaks probleemi lahenduse leidmiseks peale hakkama? Paagi tuulutus? Salakaval mõra kuskil paagis?
Vasta

(28-06-2021, 22:54 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Stihl 026 on omandanud huvitava kombe. Nüüd on juba mitmes kord paak paari nädalase seismisega bensiinist täielikult tühjenenud. Ei ole vahet kas panna saag normaalasendisse ehk kork küljel või kork ülespoole. Ikka haihtub. Proovinud iga nurga alla seisma sättida ja märke lekkest otsinud, aga ühtegi niisket kohta silma ei hakka. Ei paagil, karburaatoril, voolikutel.
Kütusepaagi kork sai teise saega vahetatud. Viga jäi selle sae juurde.
Mida peaks probleemi lahenduse leidmiseks peale hakkama? Paagi tuulutus? Salakaval mõra kuskil paagis?
Ehk on majas keegi kes kasutab väikest krossikat-mopeedi? Big Grin
Vasta

(28-06-2021, 22:54 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Stihl 026 on omandanud huvitava kombe. Nüüd on juba mitmes kord paak paari nädalase seismisega bensiinist täielikult tühjenenud. Ei ole vahet kas panna saag normaalasendisse ehk kork küljel või kork ülespoole. Ikka haihtub. Proovinud iga nurga alla seisma sättida ja märke lekkest otsinud, aga ühtegi niisket kohta silma ei hakka. Ei paagil, karburaatoril, voolikutel.
Kütusepaagi kork sai teise saega vahetatud. Viga jäi selle sae juurde.
Mida peaks probleemi lahenduse leidmiseks peale hakkama? Paagi tuulutus? Salakaval mõra kuskil paagis?
surve + seebivesi

Pähkliajude hirm
Vasta

Tsitaat:Mida peaks probleemi lahenduse leidmiseks peale hakkama?
Alusta külmkapist, praeguse soojaga aurustub bens kähku. See kõige mlihtsam, kui ei aita, siis muud vigurid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(29-06-2021, 13:30 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Mida peaks probleemi lahenduse leidmiseks peale hakkama?
Alusta külmkapist, praeguse soojaga aurustub bens kähku. See kõige mlihtsam, kui ei aita, siis muud vigurid.

Ära aja hullu juttu - siis peaks kõik autod ju kuival olema peale sed põuda siin.

Mul mõni asi seisab aasta või paar, bens juba haiseb sees, aga ära kao kuskile.
Vasta

Pole just väga sageli kasutanud saagi sellises troopikas, mis eelmisel nädalal. +34 ja päikese kätte jäänud Stihl 170, sees pool paaki Aspenit, keeldus alul soojalt käimast, lõpuks ei läinud üldse. Pidasin just plaani remonti viia, kuid igaks juhuks sai veel paak värsket täis valatud. Käivitumine oli s--t, aga kui käima sai, siis jäi. Järgmine paagitäis läks juba täie ette. Proovisin korra veel, paari tunniga on bensiin päikese ja sooja koostöös solgiks muutunud, kui käis, siis sinine vine taga, kui üldse käima sai. Muidu külmalt kolme tõmbega käivitus... nüüd seisavad toas jahedas. Tankla bensuga proovima ei hakka.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne