Postitused: 5,270
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
65
06-01-2022, 12:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2022, 12:34 PM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
See ei toimi alati. Nipukas hoiab küll kinni, aga ei suru torukese ümber voolikut ühtlaselt kinni. Jämedamate voolikutega õnnestub paremini, kui peenematega. Teinekord päästab hoopis vooliku lühemaks lõikamine, kui on võimalik. Aitab veel kas kummi- või plastikust lõigatud kitsa võru voolikuotsa peale venitamisest. Kõik võtted on häda edasilükkamiseks head.
Postitused: 3,277
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
Selliste klambritega oli mul ühel HPG-l millega tuhaplokke lõikasin kogu karpa juures olev voolikumajandus kokku pandud.
Ja sellest HPG-st jäi järgi 20 tolline plaat mille täna installisin Husqu 445 külge. Muidu sobis ainult õlitusaugud puurisin uued. Nüüd määrib ketti ka.
Mul üks meetrise tüveläbimõõduga kuusk heki sees. Saab lihtsama vaevaga puu ümber ajada.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 6,679
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(06-01-2022, 12:33 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: See ei toimi alati. Nipukas hoiab küll kinni, aga ei suru torukese ümber voolikut ühtlaselt kinni.
Selle vastu on abi. Kaks nipukat, liitekohad 180 kraadi nihutatud. Kehtib ka tiguklambrite puhul. Kitsastes kohtades võib jamaks minna.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
No ma ei tea , mõnel kas liiga palju fantaasiat või siis miks minna otse kui saab ringiga.
Lihtsalt ostke uued ja kvaliteetsed voolikud(näiteks Stihli omad).
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 6,679
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Kui see nüüd mulle oli, siis see pole ringtee, vaid variant, kuidas saab sel hetkel sellest olukorrast väljapääsu. Uue kvaliteetse jupi vastu ei saa miski.
Siiski, paar korda olen pidanud seda teadmist ka uute asjade puhul mälust välja kutsuma. Juhtub siis kui on väga väikesed läbimõõdud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 392
Teemad: 5
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
06-01-2022, 21:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2022, 21:43 PM ja muutjaks oli
Xtreme.)
Ma kardan ,et sellel dolmaril võib olla spetsiaalne voolik (enamjaolt musta värvi) ja need on üldjuhul suhteliselt täpsed ning kui ots maha lõigata siis võib jamaks kiskuda.
Neid vedruklemme kasutatakse ka mootorsaani kütusevoolikutel.
Postitused: 307
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Proovisin miskise mersu bussi aknapesuvoolikut,uut.
Mõõtmed samad,seina paksus väheke vähem.
Pidas vastu lausa pool tundi,siis sai bentsu peale ainult tühipööretel.
Voolik läks hästi pehmeks ja tsipake jämedamaks.
Peab minema õiget tooma,lihtsalt ei viitsinud lähima linnani sõita.
Postitused: 307
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Mingeid klambreid väga ei pane,lihtsalt pole ruumi majandada ja originaalis on juba väga lühikesed.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Imper24.ee on viimasef makita nime all olevad mootorsaed veel laos olemas... 72 kuubine oli ja vist ka 60ne ning 50 kuubiseid mõned saed...
Postitused: 5,270
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
65
Sai ostetud siin selline saag nagu Makita EA3201S
Alguses kahtlustasime süütepooli viga. See osutus tõeks. Siis aga ka uue pooliga ei kõssanud. Harutasin sae enda jaoks mõttes laiali ja avastasin, et tegelikult on viga hoopis selles, et süüde ei ole õigel ajal. Kontrollides see selguski. Liig hiline. Seal kus peaksid olema magnetid, seal hoopis ribid ja tühi koht. Nimelt on sael valatud kiiluga hooratas, võllile aga on pisike lohk sisse tehtud. Jutu järgi keegi ei olnud midagi vahetanud ja viga oli siis töö käigus tekkinud. Üks tark saeparandaja väitis, et ma võiksin selle kiilu maha viilida ja süüte õigesse kohta niisama keerata. Ma muidugi kahtlesin, kas paljalt koonuse peal asi püsima jääks, aga midagi teha ka muud ei saanud. Viilisin siis kiilu maha hooratta seest ja panin enam-vähem oma mõistuse järgi hooratta paika. Oligi asi lahendatud.
Ennem sai siin ka mõttes targutatud.... mis moodi selline asi üldse sai juhtuda. Väntvõll oli terve ja jooksis juba näpuvahel keerates täiesti sirgelt, kaelad ühes tükis tehtud.... kõik ilus värske ja sile. Lõpuks ei saanudki siis teada, et kas hooratas vahetatud, väntvõllile kiilukoht valesti tehtud... või mida iganes. Aga see saag oli ennemalt kenasti töötand.
Üks sõber elektrik pakkus välja, et järsku süütepool tehase poolt nii tark, et otsis ise õige koha sädeme andmiseks üles ennemalt.
Sael oli ka pisike karburaatori viga, algul ei andnud tühikäiku kuidagi parajaks keerata. Hetkel saag töötab ja sai sõbrale üle antud. Näis kaua see ilma kiiluta kooslus püsib. Ennetuseks sai ka vahetatud õhuke mutter paksema vastu ja ka keermeliimiga kokku. Kahjuks siin ligidal polnud ka kellegil samasugust saagi, et oleks pilgu peale visanud ja osi võrrelnud.
T.
Postitused: 392
Teemad: 5
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Kiilu lihvimine on tavapärane protseduur sae jõudluse tõstmiseks ( timing advance), saavutatakse see ,et plahvatus toimub varem.
Muidu lihvitakse nii palju ,et vajalikud kraadid keeratuks saaks aga isegi kui lihvisid täielikult kiilu maha siis see ei tohiks erilist rolli mängida.