Palun tuvastada autoraadio
#1

Palun tuvastada autoraadio tootja. Kas tegu oli lisavarustusega vöi oli see ka kuskil tehasepoolt paigaltatud?
Peal kirjad Am-301 aastat peal pole.
Googlist leitsin 1 vaste aga see pole kah päris sama ( http://www.radiomuseum.org/r/unknown_car...1_301.html )

Pilt minu omast [Pilt: 2014-01-22-053.jpg]

Ja mis vöiks olla isendi väärtus? (seisukord teadmata)
Vasta
#2

Googlist tasub edasi otsida http://www.rw6ase.narod.ru/000/mg1/am301.html
Hinnaks 280rubla tekstis ehk siis 7.-€
Vasta
#3

"GRODNO "esimene mudel ja maha viksitud väljamaalt. Mono variant...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#4

See on vast ikka omaaegne hind, mida pole mõtet praeguse rublaga võrrelda. 280 rubla oli omal ajal umbes nagu 700€ praegu.
Vahe on selles, et siis oli elektroonika väga kallis.
Nüüdisaja väärtust on raske hinnata, oleneb nõudlusest.



(22-01-2014, 18:23 PM)Naabrivana Kirjutas:  Googlist tasub edasi otsida http://www.rw6ase.narod.ru/000/mg1/am301.html
Hinnaks 280rubla tekstis ehk siis 7.-€
Vasta
#5

esimene guugli link annab tänapäeval hinnaks 22 euri. siis vene ajast uuena seisnud toode, mitte tänapäe tehtud.
Vasta
#6

Rahaline väärtusekvivalent on selline, mida reaalne ostja antud asukohas on nõus maksma. Emotsionaalne väärtus võib olla teadagi mõõtmatu Smile

Antud isendi komplektsus ja väline seisukord on päris hea. Sama mudeli roostetanud ja hallitanud juustulaadseid eksemplare on laatadel, oksjonitel ja kuulutustes "müüdud" ehk pakutud üksjagu.
Seega hea välimus peaks potentsiaalse ostja huvi tõstma mitmekordselt. Mis tähendab ikkagi, et kui 10€ õnnestub saada, on see hästi saadud. Potentsiaalseid huvilisi pole ju palju - mõned Gaz24 omanikest ja muidukollektsionäärid. (Gaz24 sellepärast, et sinna mahub ja sobitub selline kolakas oluliselt paremini kui VAZ/Moskvichi.)
Vasta
#7

Üks link pakkus, et sobitub hästi null-kolmele ja mingile mossele. Kui oleks võimalik ühte null-kolme omada, siis ostaks kindlasti.
Seal tagasildil olev hind, 26x või 280 rutsi oli seitsmekümnendatel pigem keskmine kahe kuu palk. Seega pakuks praeguseks ekvivalenthinnaks pigem 1200-1300€. Ikka tõsine papp ja seetõttu neid ikka igas autos ei olnud. Hetkehinnana tuttuue eest 22€ tundub päris mõistlik.
Vasta
#8

(23-01-2014, 14:00 PM)Alts Kirjutas:  . Seega pakuks praeguseks ekvivalenthinnaks pigem 1200-1300€. Ikka tõsine papp ja seetõttu neid ikka igas autos ei olnud. Hetkehinnana tuttuue eest 22€ tundub päris mõistlik.

Selline võrdlusmoment teeb nõukaajaihalejatele käegakatsutavaks asjaolu kuivõrd hea (materiaalses mõttes) on praegu elu Eestis. Sellise raadionäraka välja teenimiseks pidi kaks kuud rabama, kusjuures ta oli lisaks veed defitsiit, ei olnud nii, et lähed poodi ja ostad. Praegu ostad kahe kuu palga eest korraliku auto.
Toidukraam ja küte olid odavamad, see natuke kompenseeris asja.

Seega võib küll öelda, et õnn tuli meie õuele, au Ansipi valitsusele.
Vasta
#9

73 ndal teenisin ÕM-is kõplamise ja karjaskäimisega 260.- rubla. Pole vaja jahuda.


(23-01-2014, 16:17 PM)jurkman Kirjutas:  
(23-01-2014, 14:00 PM)Alts Kirjutas:  . Seega pakuks praeguseks ekvivalenthinnaks pigem 1200-1300€. Ikka tõsine papp ja seetõttu neid ikka igas autos ei olnud. Hetkehinnana tuttuue eest 22€ tundub päris mõistlik.

Selline võrdlusmoment teeb nõukaajaihalejatele käegakatsutavaks asjaolu kuivõrd hea (materiaalses mõttes) on praegu elu Eestis. Sellise raadionäraka välja teenimiseks pidi kaks kuud rabama, kusjuures ta oli lisaks veed defitsiit, ei olnud nii, et lähed poodi ja ostad. Praegu ostad kahe kuu palga eest korraliku auto.
Toidukraam ja küte olid odavamad, see natuke kompenseeris asja.

Seega võib küll öelda, et õnn tuli meie õuele, au Ansipi valitsusele.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne