iz jupiter 4 küsimused
#1

Kuidas saada sädet iz jupiterile koos akuga, ja genekaga.
relee puudub ning laadimine poel oluline, vaja on lihtsalt sädet, et käivitada.

Paluks võimalikult lihtsalt seletada ja punk-punktihaaval, sest endal pea seda elektrivärki absull ei lõika.

Vastust oodates,
Kevin
Vasta
#2

Akult otse + süütepoolidele peale. Saad sõita kuni aku tühjaks saamiseni.
Vasta
#3

(22-01-2014, 20:17 PM)urmet48 Kirjutas:  Akult otse + süütepoolidele peale. Saad sõita kuni aku tühjaks saamiseni.
muruka akult panen + klemmilt süütepooli + klemmile
ja mis miinusest - saab?
Vasta
#4

Aku + ots läheb süüte pooli + klemmi alla,teine süüte pooli ots läheb kontaktidesse ja aku - läheb massi st.raami külge.
Vasta
#5

(22-01-2014, 20:52 PM)p112s Kirjutas:  Aku + ots läheb süüte pooli + klemmi alla,teine süüte pooli ots läheb kontaktidesse ja aku - läheb massi st.raami külge.
Sain asjas selgusele, tänan vastamast!
Vasta
#6

Tekkis uus küsimus Smile, et kui ma panen 6v genekale ja 12v aku ja süütepoolid on ak 12v omad, kas siis ei ole võimalust käima saada, ning kaas ja kui kiiresti võib mõni asi ära rikneda. Palun aidake lolli!
Vasta
#7

Kui laadimisele pühendatud juhtmed lahti on ühendatud, s.t generaatori poole lähevad ainult kaks juhet ja needki katkest kontaktidele, ei näe probleemi.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#8

(29-01-2014, 19:40 PM)Wiki432 Kirjutas:  Kui laadimisele pühendatud juhtmed lahti on ühendatud, s.t generaatori poole lähevad ainult kaks juhet ja needki katkest kontaktidele, ei näe probleemi.
Siis on asjaga korras. Tänan vastamast! Kui aga leidub iz 12v ankrut või tervet isendit, võib pakkuda... Big Grin
Vasta
#9

Tekkis uus probleem sain 12v geneka ning toimisin järgmiselt. aku - läks massi ja pluss süütepoolile (sõidusuunas paremale küljele ühendasin süütepooli klemmile) edasi vedasin juhtmed süütepooli vaskult küljelt geneka külge( sinna klemmile kuhu tulevad juhtmed kontaktidelt. Edasi andsin vänta ja higistasin, kuid ainuke asi millest puuds oli, oli säde. Ahjaa, süütepoolid läksid päris kuumaks, peaaegu et tuliseks. ehk ühendasin miskit valesti jälle? Kummal pool süütepooli asub + klemm (sõidusuunas)?Ehk oleks pidanud juhtmed vedama otse kontaktidele, mitte sinna geneka klemmidele?Aidake jälle Smile
Vasta
#10

(06-02-2014, 18:41 PM)b-902 Kirjutas:  Tekkis uus probleem sain 12v geneka ning toimisin järgmiselt. aku - läks massi ja pluss süütepoolile (sõidusuunas paremale küljele ühendasin süütepooli klemmile) edasi vedasin juhtmed süütepooli vaskult küljelt geneka külge( sinna klemmile kuhu tulevad juhtmed kontaktidelt. Edasi andsin vänta ja higistasin, kuid ainuke asi millest puuds oli, oli säde. Ahjaa, süütepoolid läksid päris kuumaks, peaaegu et tuliseks. ehk ühendasin miskit valesti jälle? Kummal pool süütepooli asub + klemm (sõidusuunas)?Ehk oleks pidanud juhtmed vedama otse kontaktidele, mitte sinna geneka klemmidele?Aidake jälle Smile
Kas tõesti ei oska siis keegi aidata?
Vasta
#11

Jupiter 4 on neid nõrkasid lülisid, elektrisüsteemis omajagu.
Üks neist on pingeregulaator,millel kipuvad mahapõlema ühenduse sillad. Need dioodid ja "idioodid" annab sees vahetada,kui oled vähegi mehhatroonikaga tegelenud. Aga nõuab kõvasti eeltööd ja raamatutes skeemide vaatamist.
Neid elektrijagajaid palju pole,kes sellega tahaks tegeleda.Masina müümine elektriprobleemide tõttu ka pole lahendus.
Ise maadlen ka ühe teise uuema otse vana tsikliga ja suudan vaid imestada,kuidas krt see elektrisüsteem üldse toimida saab.


Vasta
#12

(06-02-2014, 20:04 PM)MAZ Kirjutas:  Jupiter 4 on neid nõrkasid lülisid, elektrisüsteemis omajagu.
Üks neist on pingeregulaator,millel kipuvad mahapõlema ühenduse sillad. Need dioodid ja "idioodid" annab sees vahetada,kui oled vähegi mehhatroonikaga tegelenud. Aga nõuab kõvasti eeltööd ja raamatutes skeemide vaatamist.
Neid elektrijagajaid palju pole,kes sellega tahaks tegeleda.Masina müümine elektriprobleemide tõttu ka pole lahendus.
Ise maadlen ka ühe teise uuema otse vana tsikliga ja suudan vaid imestada,kuidas krt see elektrisüsteem üldse toimida saab.
Kui viitsid eestpoolt lugedagi nats, siis oli tahtmine saada akult sädet ja nüüd loe otsast peale ja saad ehk küsimsest sotti kah Smile
Vasta
#13

6-voldine süütepool? Peabki kuumaks minema siis, samas sädet peaks andama uhkelt natuke aega Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#14

(06-02-2014, 20:17 PM)Marko Kirjutas:  6-voldine süütepool? Peabki kuumaks minema siis, samas sädet peaks andama uhkelt natuke aega Smile
Vana omanik rääkis siiski, et ikka 12-voldine, kuid ei tea kas tõsi. Sädet seal kindlalt polnud..
Vasta
#15

Kus juures ei saa hästi aru,jutt alguses on jube segane ja jõuab selleni välja,et tegelikult asjast asja ei saagi?!

Kui tegu on originaal süsteemiga,siis esimses asjana tuleks kontaktid maha võtta ja ära puhastada. Sellisest lihtsast asjast oleneb teinekord palju asju.
Alles siis peaks hakkama poolide,süütelukku ja muude osade kallale.
Lisaks jääb mulle mulje,et sellele rattal on keegi eelnevalt elektrisüsteemi juba moderniseerinud???


Vasta
#16

(06-02-2014, 20:26 PM)MAZ Kirjutas:  Kus juures ei saa hästi aru,jutt alguses on jube segane ja jõuab selleni välja,et tegelikult asjast asja ei saagi?!

Kui tegu on originaal süsteemiga,siis esimses asjana tuleks kontaktid maha võtta ja ära puhastada. Sellisest lihtsast asjast oleneb teinekord palju asju.
Alles siis peaks hakkama poolide,süütelukku ja muude osade kallale.
Lisaks jääb mulle mulje,et sellele rattal on keegi eelnevalt elektrisüsteemi juba moderniseerinud???
Ja lugemisest oligi kasu.Usun et jutt on segane, ei vaidle vastu.Originaal juhtmestikust on järgi vaid, jäänused ning plaan oli lihtsalt aku pealt sädet saada, kuid ei õnnestu seegi.Küsimus ongi nüüd selles msi võis valesti minna, olen kõik nimetatud asjad juab ära teinud, msi teemast läbi käinud.
Vasta
#17

Hetke olukorra pilti pole? Võib olla asi on väga lihtne teha aga ma ka ette ei suuda kujutada,mis algmaterjalist üritatakse töötavat asja teha.


Vasta
#18

pane 12v pirn (mõni väiksem) katkestiga paralleeli. kui pirn vänta tasakesi edasi liigutades süttib, kustub ja jälle süttib jne, siis katkesti põmst korras ja jääb kontrollida kondekat ja kõrgepingejuhet ja piipu. kui ainult põleb, on geneka kontaktid läbimatuks põlend, kui ainult kustub, ei katkesta nukkmuhv kontakte. ära sa muid juhtmeid genekalt kuhugi ühenda, jälgi hoolega et ainult kontaktid saaks voolu peale.
Vasta
#19

(06-02-2014, 21:38 PM)myrakaru Kirjutas:  pane 12v pirn (mõni väiksem) katkestiga paralleeli. kui pirn vänta tasakesi edasi liigutades süttib, kustub ja jälle süttib jne, siis katkesti põmst korras ja jääb kontrollida kondekat ja kõrgepingejuhet ja piipu. kui ainult põleb, on geneka kontaktid läbimatuks põlend, kui ainult kustub, ei katkesta nukkmuhv kontakte. ära sa muid juhtmeid genekalt kuhugi ühenda, jälgi hoolega et ainult kontaktid saaks voolu peale.
Eks ma proovin, Tänud.
Vasta
#20

kas kontaktidelt süütepoolile minev juhe, peab ka ühenduses olema selle kondekaga või misiganes selel nimi on, või võib minna otse kontaktidelt süütepoolile? igatehs, kui olen aku süütepoolile ära pannud, siis lõgistasin neid kontakte seal näpuga, sisi sädeles küll, aga küünaldes sädet polnud, usun et ühendasin ikka midagi valesti?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne