Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
22-01-2014, 19:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2014, 21:47 PM ja muutjaks oli
b-902.)
Kuidas saada sädet iz jupiterile koos akuga, ja genekaga.
relee puudub ning laadimine poel oluline, vaja on lihtsalt sädet, et käivitada.
Paluks võimalikult lihtsalt seletada ja punk-punktihaaval, sest endal pea seda elektrivärki absull ei lõika.
Vastust oodates,
Kevin
Postitused: 620
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Akult otse + süütepoolidele peale. Saad sõita kuni aku tühjaks saamiseni.
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Mar 2012
Aku + ots läheb süüte pooli + klemmi alla,teine süüte pooli ots läheb kontaktidesse ja aku - läheb massi st.raami külge.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kui laadimisele pühendatud juhtmed lahti on ühendatud, s.t generaatori poole lähevad ainult kaks juhet ja needki katkest kontaktidele, ei näe probleemi.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Jupiter 4 on neid nõrkasid lülisid, elektrisüsteemis omajagu.
Üks neist on pingeregulaator,millel kipuvad mahapõlema ühenduse sillad. Need dioodid ja "idioodid" annab sees vahetada,kui oled vähegi mehhatroonikaga tegelenud. Aga nõuab kõvasti eeltööd ja raamatutes skeemide vaatamist.
Neid elektrijagajaid palju pole,kes sellega tahaks tegeleda.Masina müümine elektriprobleemide tõttu ka pole lahendus.
Ise maadlen ka ühe teise uuema otse vana tsikliga ja suudan vaid imestada,kuidas krt see elektrisüsteem üldse toimida saab.
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
6-voldine süütepool? Peabki kuumaks minema siis, samas sädet peaks andama uhkelt natuke aega
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kus juures ei saa hästi aru,jutt alguses on jube segane ja jõuab selleni välja,et tegelikult asjast asja ei saagi?!
Kui tegu on originaal süsteemiga,siis esimses asjana tuleks kontaktid maha võtta ja ära puhastada. Sellisest lihtsast asjast oleneb teinekord palju asju.
Alles siis peaks hakkama poolide,süütelukku ja muude osade kallale.
Lisaks jääb mulle mulje,et sellele rattal on keegi eelnevalt elektrisüsteemi juba moderniseerinud???
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Hetke olukorra pilti pole? Võib olla asi on väga lihtne teha aga ma ka ette ei suuda kujutada,mis algmaterjalist üritatakse töötavat asja teha.
Postitused: 138
Teemad: 28
Liitus: Feb 2004
Maine:
2
pane 12v pirn (mõni väiksem) katkestiga paralleeli. kui pirn vänta tasakesi edasi liigutades süttib, kustub ja jälle süttib jne, siis katkesti põmst korras ja jääb kontrollida kondekat ja kõrgepingejuhet ja piipu. kui ainult põleb, on geneka kontaktid läbimatuks põlend, kui ainult kustub, ei katkesta nukkmuhv kontakte. ära sa muid juhtmeid genekalt kuhugi ühenda, jälgi hoolega et ainult kontaktid saaks voolu peale.
Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
kas kontaktidelt süütepoolile minev juhe, peab ka ühenduses olema selle kondekaga või misiganes selel nimi on, või võib minna otse kontaktidelt süütepoolile? igatehs, kui olen aku süütepoolile ära pannud, siis lõgistasin neid kontakte seal näpuga, sisi sädeles küll, aga küünaldes sädet polnud, usun et ühendasin ikka midagi valesti?