iz jupiter 4 küsimused
#41

selline küsimus ka ,et kas planeta mootor sobib jupiteri raamile 100% või on neil kinnitused erinevad?
Vasta
#42

Kui väntadel kiilud paikas, siis ei saa neid valesti panna, kui just möni kiil panemata jäänud kellelgi:

   

Kui mölemale silindrile sädeme juba said ei tasu veel loobuda ja planeta mootorit aretama hakata. Süüdet reguleerid kontaktiplaate keerates, kuid samas jälgi ka kontaktivahet. Pane robustselt 2 mm ennem ülemist surnud seisu kumbki ja peaks toimima. Köigepealt reguleerid alumise kontaktiplaadi ja pärast pealmise. Vaata et sa piipe sassi ei aja silindrite suhtes.

Just mingiaeg tagasi käisin üht jupiteri omanikku aitamas, kontrollisin süüte mis oli öige, kuid masin käis vaevu ühe pütaga korraks: probleemiks oli see, et teise püta sumbuti oli nii umbes et lihtsalt üks silinder ei jaksanud seda vedada. Peale sumbuti mahavötmist töötas kenasti (lärmakalt muidugi, kuid mootori kohapealt kenasti). Kontrolli, kas sumbuti otstest öhk liigub kui vänta lööd. Edu, sest jupiteri süüte paika ajamine on kannatlikkust nöudev töö.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#43

1. kuidas täpselt süüdet regullida 2. kas jupiterile sobib ka planeta kontakt? 2. miks karpasse tagasi lööb?ohtlik? 3.kas võib kasutada ükskõik mis küünalt??
Vasta
#44

(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas:  1. kuidas täpselt süüdet regullida 2. kas jupiterile sobib ka planeta kontakt? 2. miks karpasse tagasi lööb?ohtlik? 3.kas võib kasutada ükskõik mis küünalt??

1. Loe eelmist postitust.
2. Ei sobi.
2. Süütehetk varane tagasi lööval silindril.
3. Küünla markeeringust on siin üksjagu teemasid olnud. Kasuta otsingut.
Vasta
#45

(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas:  1. kuidas täpselt süüdet regullida

Pöhimötteliselt nii:

http://www.hot.ee/m/motad/page25.htm

Ma ise kasutan muidugi kontroll-lampi, et täpselt teada saada, millal kontakt lahti hakkab minema, siis ei pea seal all silmi kissitama kontakti juures vaid lamp näitab kohe ära. Ja puupulga asemel mikromeeter-kella kuid see on juba pedantlusest, puupult sobib ka.

(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas:  2. miks karpasse tagasi lööb?ohtlik?

nagu öeldi ... süüde liiiialt varajane vöi pole mujale lüüa. ohtlik ... üldjuhul ei ole, kuid olen näinud kui karba pölema läheb ja svamm-öhupuhasti maha pöles (imbunud bensiinist ja ölist)

(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas:  3.kas võib kasutada ükskõik mis küünalt??

proovi ikka ligilähedaselt öiget küünalt kasutada (lühike keere, üks elektroodikaar, umbes nr 6 pölemiskuumus ja vöiks ju olla ilma raadiotakistuseta) ja sellist, mis kindlalt töötab (kuskilt kontrollitud vöi uus)

siin on sulle üks näide, NGK kataloogist, BP6HS:

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#46

Tudeeri Palu piiblit vahelduseks, stammküsimused nagu kõik. Pole kerge see algaja motoristi elu, kui ikka ise tahad juhtmeid vedada ja probleeme lahendada, sh ega igat aabitsat siin keegi ümber trükkida jaksa.
Teab keegi, kas Palu raamatud kuskil ka sisseskännituna saadaval on? Noorsootöö muutuks ehk kergemaks veidi.
Vasta
#47

tänan vastanutele, sest ka teine pütt otsustas koostööd teha, nüüd edasi on vaja veel elektri asjad jonksu ajada.
Vasta
#48

(24-02-2014, 08:58 AM)myrakaru Kirjutas:  Tudeeri Palu piiblit vahelduseks, stammküsimused nagu kõik. Pole kerge see algaja motoristi elu, kui ikka ise tahad juhtmeid vedada ja probleeme lahendada, sh ega igat aabitsat siin keegi ümber trükkida jaksa.
Teab keegi, kas Palu raamatud kuskil ka sisseskännituna saadaval on? Noorsootöö muutuks ehk kergemaks veidi.

A.Palu 1976 "Ehitus, Ekspluatatsioon, Sõidutehnika"

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#49

Kas tegu on tõesti jupiter/palenta 3 külgkorviga? Tunduks nagu oleks 1-2 seeria oma? mis on neil külkadel vahet: 56, I seeria, II seeria?
E: link kah esimesele küsimusele http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=49327995
Vasta
#50

(24-02-2014, 01:57 AM)overspeed Kirjutas:  
(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas:  1. kuidas täpselt süüdet regullida

Pöhimötteliselt nii:

http://www.hot.ee/m/motad/page25.htm

Ma ise kasutan muidugi kontroll-lampi, et täpselt teada saada, millal kontakt lahti hakkab minema, siis ei pea seal all silmi kissitama kontakti juures vaid lamp näitab kohe ära. Ja puupulga asemel mikromeeter-kella kuid see on juba pedantlusest, puupult sobib ka.

(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas:  2. miks karpasse tagasi lööb?ohtlik?

nagu öeldi ... süüde liiiialt varajane vöi pole mujale lüüa. ohtlik ... üldjuhul ei ole, kuid olen näinud kui karba pölema läheb ja svamm-öhupuhasti maha pöles (imbunud bensiinist ja ölist)

(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas:  3.kas võib kasutada ükskõik mis küünalt??

proovi ikka ligilähedaselt öiget küünalt kasutada (lühike keere, üks elektroodikaar, umbes nr 6 pölemiskuumus ja vöiks ju olla ilma raadiotakistuseta) ja sellist, mis kindlalt töötab (kuskilt kontrollitud vöi uus)

siin on sulle üks näide, NGK kataloogist, BP6HS:

"Suurehitusel mõõdetakse sammudega" võiks "puupulgateooriale" paralleeli tõmmata...
Planetal saab hädapärase momendi supleriga õigeks, Jupiteril pigem ikka indikaatorkellaga, kuna 2 pütti võiks süüde nii 10-ndiku-paarigi piires sünkroonis olla.
NGK nr 6 on kuumavõitu - tänase +12 suvesooja jaoks käib vast kah, aga suveks pigem nr 7.

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)
Vasta
#51

(17-06-2014, 17:39 PM)b-902 Kirjutas:  Kas tegu on tõesti jupiter/palenta 3 külgkorviga? Tunduks nagu oleks 1-2 seeria oma? mis on neil külkadel vahet: 56, I seeria, II seeria?
E: link kah esimesele küsimusele http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=49327995
Ma, kuradi lollakas jätsin esimene kord postidades lingi panemata Smile
Vasta
#52

(17-06-2014, 20:03 PM)b-902 Kirjutas:  
(17-06-2014, 17:39 PM)b-902 Kirjutas:  Kas tegu on tõesti jupiter/palenta 3 külgkorviga? Tunduks nagu oleks 1-2 seeria oma? mis on neil külkadel vahet: 56, I seeria, II seeria?
E: link kah esimesele küsimusele http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=49327995
Ma, kuradi lollakas jätsin esimene kord postidades lingi panemata Smile

Tõesti-tõesti on tegu 3. seeria IŽ-idele kuuluva külgkorviga. Kindel indikaator on ümmargune korvi gabariittuli + 18" kroomitud veljega korviratas.
Vasta
#53

(17-06-2014, 17:39 PM)b-902 Kirjutas:  Kas tegu on tõesti jupiter/palenta 3 külgkorviga? Tunduks nagu oleks 1-2 seeria oma? mis on neil külkadel vahet: 56, I seeria, II seeria?
E: link kah esimesele küsimusele http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=49327995

Tervitus,
Tegu on külgkorviga BP-65, mida kruviti külge nii 2. seeria viimastele kui ka 3. seeria esimestele Jupiteridele. "Klassikaline" Jupiter 3-le kuuluv külgkorv see muidugi pole. Enamasti sai see mudel kõrvale kandilisema BP-1.

Lihtsalt lisainfoks - 18-tollised ilmusid juba ka Jupiter 2-le viimasel paaril tootmisaastal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne