Akude tark laadimine

(23-07-2019, 19:42 PM)diesel Kirjutas:  lambo oleks loll kui maksaks vartale kümnekordse hinna.

A mille alusel Sa eeldad, et Varta aku sisseostuhind Lambo pagaritöökojale on kõrgem? Ma ei usu, et see vahe kordades on.

Väljamüügihind on iseasi. Big Grin
Vasta

(24-07-2019, 20:35 PM)onemanband Kirjutas:  Tehaseaku vs poeaku kohta tuleb lihtsalt keegi rahakotiga sõber leida kes mõlemad ära ostab ja siis pärast neid kaalu peal võrdleb. Ise ei ole proovinud, aga naised saunas rääkisid, et pidi päris korralik vahe olema.

Ma ei välistaks veel ühte erinevust: seeriate praagi%.

Kõik säärased asjad tehakse seeriatena ja neist võetakse mingi % kvaliteedikontrolliks. Ning igal seerial on see % veidi erinev. Ning oleks loogiline, et hästi maksev klient ehk autotehas saab parimat ning meiesugustele lükatakse läbi leivapoe "kõik ülejäänu".

Ma pole kindel, kuivõrd see lähenemine akutehases toimib, kuid seda on mainitud rasketehnika poole peal.

Ning kogu elektroonikatööstus (sh. ka massmälud) just nii toimib. Ehk sel on põhjus, miks sama tootja mäludega SSD saab osta kahekordse hinnavahegaWink
Vasta

(25-07-2019, 13:06 PM)v6sa Kirjutas:  ...mille alusel Sa eeldad, et Varta aku sisseostuhind Lambo pagaritöökojale on kõrgem? ...

eelnes väide suurusjärk kõrgemast hinnast, tõsi lamboostja jaoks, mitte tehase.
ma vastasin üldistades.
päriselus on tehaste ostumahud kolossaalsed ja loomulikult kaubeldakse tükihindade üle sendi kümnendikes.
ja täitsa kindel on ka see, et konveieril külge pandavad (kulu)osad on sageli paremad kui hiljem esindustes müüdavad originaalosad.
kas konveierikraami reaalselt osta saab või on tegu tavalise originaalosa kirvema hinnaga müümisega, seda ma ei tea kahjuks.
Vasta

(25-07-2019, 13:11 PM)v6sa Kirjutas:  
(24-07-2019, 20:35 PM)onemanband Kirjutas:  Tehaseaku vs poeaku kohta tuleb lihtsalt keegi rahakotiga sõber leida kes mõlemad ära ostab ja siis pärast neid kaalu peal võrdleb. Ise ei ole proovinud, aga naised saunas rääkisid, et pidi päris korralik vahe olema.

Ma ei välistaks veel ühte erinevust: seeriate praagi%.

Kõik säärased asjad tehakse seeriatena ja neist võetakse mingi % kvaliteedikontrolliks. Ning igal seerial on see % veidi erinev. Ning oleks loogiline, et hästi maksev klient ehk autotehas saab parimat ning meiesugustele lükatakse läbi leivapoe "kõik ülejäänu".

Ma pole kindel, kuivõrd see lähenemine akutehases toimib, kuid seda on mainitud rasketehnika poole peal.

Ning kogu elektroonikatööstus (sh. ka massmälud) just nii toimib. Ehk sel on põhjus, miks sama tootja mäludega SSD saab osta kahekordse hinnavahegaWink


Ma pigem kahtlustaks Ida-Euroopa suunalist "rassismi". Ehk siis meie jaoks tehakse nimelt kehvemat kaupa kuskil Poola või Tšehhi tehases, nii nagu seda tehakse Nutella kreemide jms toidukaubaga. Sellisel juhul peaks muidugi Saksamaalt suvalisest kaupomaailma poest saama meie kontekstis siis selle "tehaseaku".
Vasta

(25-07-2019, 13:11 PM)v6sa Kirjutas:  Ma ei välistaks veel ühte erinevust: seeriate praagi%.

Kõik säärased asjad tehakse seeriatena ja neist võetakse mingi % kvaliteedikontrolliks. Ning igal seerial on see % veidi erinev. Ning oleks loogiline, et hästi maksev klient ehk autotehas saab parimat ning meiesugustele lükatakse läbi leivapoe "kõik ülejäänu".
Pigem on teema selles, et autotootja näeb ette kindlad standardid, suurused, võimsused, mis iganes asjad ja nende etteantud parameetrite järgi toodetakse autotootjale vastav aku. Kuna autotootja võtab hiigelkoguse, saab ta ka endale meelepärase muusika tellida. Need akud aga mis poodi tehakse, on valmistatud juba akutootja parameetrite järgi, mis ei pruugi kaugeltki olla ainult kvaliteedist või pikaealisusest lähtuv.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(25-07-2019, 15:38 PM)viplala Kirjutas:  ...
 Need akud aga mis poodi tehakse, on valmistatud juba akutootja parameetrite järgi, mis ei pruugi kaugeltki olla ainult kvaliteedist või pikaealisusest lähtuv.

Jepjep.

Siinkohal on paslik menutada ka seda, et leivapoeakule kehtib pretensioonide esitamise aeg 24 kuud, aga autode garantiiaeg on oluliselt pikem. Ning kuigi aku ei kuulu kuluosana garantii lõpuni väljavahetatavate detailide alla, siis turundus siiski pingutab, et autol olev patarei siiski esimese omaniku vastu lööks.
Vasta

Sattusin sugulase Opeli peale mis 3 aastat tagasi Saksast siia toodud ning 2003 aasta autol oli peal orig. aku (44 ah) mis nüüd sügise saabudes hakkab ilmutama väsimuse märke. Auto osteti uuena Saksast perekonda seega ajalugu on teada. Kes on aku tootja ei taibanud vaadata. Autol kellal ca. 230k.

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta

Eelmisel autol pidas originaalaku vastu täpselt kümme aastat ja elu on näidanud, et umbes nii ongi (tööalane kogemus). Järelturu akud kestavad keskmiselt nii 4-5 aastat.
Mingi osa vahest on kindlasti ka sellest, et tehases ei panda liinilt väljuvale autole 2-3 aastat riiulis seisnud "uut" akut, vaid seal ongi verivärsked asjad. Poest järelturu akut ostes ei tea me iial, kui kaua on ta rännanud enne erinevaid ladusid, mis tingimustes on neid hoitud jne. See kõik mängib rolli.
Vasta

Vähemalt osade akudel saab pealt koodi järgi vaadata tootmise aega. Ma väga ei muretse sellepärast kas aku kestab 5 või 10 aastat kuna see on kokkuvõttes üks väiksemaid kulutusi, isegi väiksem kui õlivahetustele kuluv.
Vasta

Soovitage tarka akulaadijat, mis oleks ka taastamis funktsiooniga.
Mõni hiinamaa aliexpressi toode?
Vasta

(06-10-2019, 23:01 PM)tõnn Kirjutas:  Soovitage tarka akulaadijat, mis oleks ka taastamis funktsiooniga.
Mõni hiinamaa aliexpressi toode?

Mul kasutusel miski desulfaatimis jubin ebayst. Päris ausalt pole veel syvenenud toimesse, aga kaks kuud on akul peal olnud. 

Taastamisele parem variant on muidugi ennetamine.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

Ehk pakud ka pilti või linki?
Vasta

(07-10-2019, 00:06 AM)tõnn Kirjutas:  Ehk pakud ka pilti või linki?

Link

Oma olemuselt tarbib natukene voolu. St, et laadima pead eraldi.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne