Haagiseprojekt
#41

(30-01-2021, 21:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(30-01-2021, 11:03 AM)maisalup Kirjutas:  ...
Kui su autol on passis näiteks haagis 400kg ja piduritega 1200, siis 750kg täismassiga peabki olema piduritega haagis selle auto järel...

Õgvendame selle kohe ära: ei pea olema piduritega, kui O1 haagise tegelik mass jääb alla 400 kilo (tühimass pluss koorem). O1 puhul ei rehkendata registrimassi järgi, seda võid alati vedada, kui tegelik mass on väiksem vedukile lubatust.

O2 käib paraku registrimassi järgi tõesti.
O2 haagist võib samamoodi vedada. Pole seal mingit registrimassi piirangut.
Kui veduk tohib vedada 1200kg (või 400kg piduriteta) haagist, siis see tähendab haagise reaalset massi antud hetkel.
Registrimass tuleb mängu juhtimisõigusega.
Vasta
#42

Ma nagu üritangi rääkida,et kui reaalne mass haagisel ongi 750 ja lubatud on 400 ilma piduriteta, siis on ainus variant piduritega o1.  Kedagi ei huvita mis ta tühjalt sõites kaalub, oluline on kui koormaga sõidad ja politsei tuleb jebima, siis on oluline hetke kaal ja mõttetu on vedada haagist millega võib ainult tühjalt sõita...
Paljudel suurematelgi autodel on lubatud ainult 500-600 kg haagist piduriteta ja kui ikka ehitus käsil on siis selle 1-200kg kilo kaupa vedades kaugele ei jõua
Vasta
#43

(30-01-2021, 10:00 AM)hundu615 Kirjutas:  Kunagi ammusel ajal kui tegin paar piduriteta kergahaagist,siis öeldi,et piduritega ei või ise teha.Kas nad tahavad enne alustamist mingeid eskiise ka saada,või teen käru valmis ja põrutan ark-i?
Võid küll teha, kogu kohustuslik pusle veopeast rehvideni on poes mõistliku hinnaga müügil, endal jääb üle ainult raamile sobivasse kohta kinnituskõrvad keevitada ja elekter vedada. Teoorias ei pea muidugi sild ja pidurisüsteem ka serditud olema, aga praktikas pole erilist mõtet mingi autosillaga vms asjaga jännata, kui ajaga midagi targemat ka teha on. Omavalmistatud haagised on angaarielanikele rutiin ja mingit erutust ei tekita, aga samas ega üks kõne või e-mail viimaste moevoolude kontrollimiseks ka mööda külgi maha ei jookse, neil seal ju vahel on isegi hommikul ja õhtul erinevad jutud, rääkimata eri filiaalidest jms.

Registreerimiseks nõutakse vabas vormis avaldust, ma ise küll toppisin sinna joonised koos mõõtudega juurde, sest need olid olemas ja kuidagi imelik tundus ära saata tühi A4 ühe lausega "Palun registreerida üksikkorras valmistatud haagis. Jesper." Aga otseselt seadusesõna seda ei nõua ja avaldust pole nagunii vaja enne esitada kui oled valmis registreerima, ehk siis need eskiisid ja asjad võid ka valmis toote pealt teha. See ei huvita haagise puhul kedagi, et furgoon väliselt mõnd seeriatoodet meenutab, kui on selgelt näha, et sa pole lihtsalt Respo raami "kuuri alt leidnud". Ma ei tea, kust imelisest kohast neid legende välja imetakse, kõik haagised näevad ju põhimõtteliselt identsed välja, sedasi ei saakski neid üldse teha ju.

Asi, millesse tasub põhjalikult suhtuda, on igasugu tulede, helkurite ja registreerimismärgi asukohad ja kaugused, et vastaks täpselt hetkel ajakohasele määrusele ja direktiivile, seda neile meeldib nokkida. Kuigi seal midagi keerulist pole, tasub pilk üle lasta, et mitte mingi lolli 50mm vea pärast tühja edasi-tagasi sõita.
Vasta
#44

(02-02-2021, 15:30 PM)Jesper Kirjutas:  
(30-01-2021, 10:00 AM)hundu615 Kirjutas:  Kunagi ammusel ajal kui tegin paar piduriteta kergahaagist,siis öeldi,et piduritega ei või ise teha.Kas nad tahavad enne alustamist mingeid eskiise ka saada,või teen käru valmis ja põrutan ark-i?
Võid küll teha, kogu kohustuslik pusle veopeast rehvideni on poes mõistliku hinnaga müügil, endal jääb üle ainult raamile sobivasse kohta kinnituskõrvad keevitada ja elekter vedada. Teoorias ei pea muidugi sild ja pidurisüsteem ka serditud olema, aga praktikas pole erilist mõtet mingi autosillaga vms asjaga jännata, kui ajaga midagi targemat ka teha on. Omavalmistatud haagised on angaarielanikele rutiin ja mingit erutust ei tekita, aga samas ega üks kõne või e-mail viimaste moevoolude kontrollimiseks ka mööda külgi maha ei jookse, neil seal ju vahel on isegi hommikul ja õhtul erinevad jutud, rääkimata eri filiaalidest jms.

Registreerimiseks nõutakse vabas vormis avaldust, ma ise küll toppisin sinna joonised koos mõõtudega juurde, sest need olid olemas ja kuidagi imelik tundus ära saata tühi A4 ühe lausega "Palun registreerida üksikkorras valmistatud haagis. Jesper." Aga otseselt seadusesõna seda ei nõua ja avaldust pole nagunii vaja enne esitada kui oled valmis registreerima, ehk siis need eskiisid ja asjad võid ka valmis toote pealt teha. See ei huvita haagise puhul kedagi, et furgoon väliselt mõnd seeriatoodet meenutab, kui on selgelt näha, et sa pole lihtsalt Respo raami "kuuri alt leidnud". Ma ei tea, kust imelisest kohast neid legende välja imetakse, kõik haagised näevad ju põhimõtteliselt identsed välja, sedasi ei saakski neid üldse teha ju.

Asi, millesse tasub põhjalikult suhtuda, on igasugu tulede, helkurite ja registreerimismärgi asukohad ja kaugused, et vastaks täpselt hetkel ajakohasele määrusele ja direktiivile, seda neile meeldib nokkida. Kuigi seal midagi keerulist pole, tasub pilk üle lasta, et mitte mingi lolli 50mm vea pärast tühja edasi-tagasi sõita.
Suur tänu asjaliku vastuse eest,silla ja veopea võtan uued knotti omad,mul vaja suht pikka ja laia furgooni ja võimalikult kerge peaks ka olema.Kes oskab öelda kust seda plastik materjali saab mida tuntud tootjad kasutavad külgede katmiseks? Proplastist küsisin,onfotelefonilt ei teatud midagi,tootejuht vist 16.20 juba kodu poole teel,ei vastanud.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#45

       
vabalt võib kogu putka omavalmistatud sandwich-ist teha.
jäik ja kerge. nii suur kui vaja. lisaks raam alumiiniumist.
Vasta
#46

Palun lähemalt: millest see võileib koosneb? Palju pildil näha oleva esisein-katus kooriku hinnaks kujuneb? Palju on ruutmeetrikaal?

Sihuke mõõtu- ja vormipainutatud asi on äge: tugev ja kerge.

Cool
Vasta
#47

Liigset eufooriat pole vast vaja. Muidugi tuleb tunnistada, et meeldib mullegi. Peab ainult meeles pidama, et korralike vormide tegemine on väga töömahukas, üksikeksemplari puhul mõttetu. Jutuksoleva vormelivedukiga see vahtkuut vist eriti ei haaku ka muidugi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#48

(02-02-2021, 22:41 PM)v6sa Kirjutas:  Palun lähemalt: millest see võileib koosneb? Palju pildil näha oleva esisein-katus kooriku hinnaks kujuneb? Palju on ruutmeetrikaal?

Sihuke mõõtu- ja vormipainutatud asi on äge: tugev ja kerge.

Cool
Pildid on tehtud  bennetis,  kaalub äkki 50kg ilma taga luugita.  Valmis käru hinnad algasid vanasti neljast tuhandest.
Vasta
#49

need minu pandud pildid on mul ühe semu kodugaraazhis tehtud.
käru samuti võidu sõitmise tehnika vedamiseks. tõsi ilma mootorita asjade jaoks.
kaalu ei tea, aga servast kinni võttes jaksab putkat kergitada küll.
vorm hapuks ei lähe ja vaakumpump jaksab edaspidi paneele ka imeda, seega teoorias võidakse
rohkem kui üks ka valmis teha. eks asjaomased vaatavad esmalt, kuda esimene õnnestub.
Vasta
#50

Oi see on ilus
Materjali saab http://www.widnibaltic.ee/
Endagi furgoon ootab värskendust vineerist kast on väsinud ja vettinuna kaalub miljon
Vasta
#51

(02-02-2021, 21:48 PM)diesel Kirjutas:  vabalt võib kogu putka omavalmistatud sandwich-ist teha.
jäik ja kerge. nii suur kui vaja. lisaks raam alumiiniumist.
See oleks muidugi äge kui sellise katuse saab,aga seda vormi küll ei ole aega,ega tahtmist teha.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#52

kui nüüd mõõdud õigesti meelde jäid, siis pildil näha oleva vormiga
saab teha maksimumis 6 x 2.6 x 2 meetrise võileiva.
ja kõikvõimalikud kaubanduslikud tehingud on ka võimalikud.
Vasta
#53

(02-02-2021, 22:53 PM)Marko Kirjutas:  Liigset eufooriat pole vast vaja.
...
Jutuksoleva vormelivedukiga see vahtkuut vist eriti ei haaku ka muidugi.

Palun seletust, kuidas ei haaku planeeritava eriotstarbelise haagisega kaalu säästev ruumiline jäik pind, mis on ühekorraga nii kandev osa kui pinnakate?

Odavam oleks ju kallutav kõrge tendiga rendihaagise kasutamine neil loetud kordadel.

Alternatiiviks on karkass pluss veekindel vineer, mis pole ei jäik ega kerge. Soovijatel on võimalik minu juures näha, mis juhtub vineeriga aastatepikkuse ekspluatatsiooniga hobutreileri näitel.

Kui pildilt paistva kooriku orienteeruva maksumuse ka saaks, oleks juba väga kasulikSmile

Valmis käru neljatuhandesest hinnast tuletades võiks jääda 600 kanti. Läks palju mööda?
Vasta
#54

hindadest pole minul õrna aimugi.
see ikkagi kodanikel esimene alles teha ja vaevalt rehnutid veel päris selged on.
eelnevalt jutuks olnud neli tuhat käis ka muidugi mingi muu kontori kauba kohta.
kärutegemine võeti ette, kuna vajadus on ja pakkumist turul pole.
Vasta
#55

(03-02-2021, 10:19 AM)diesel Kirjutas:  hindadest pole minul õrna aimugi.
see ikkagi kodanikel esimene alles teha ja vaevalt rehnutid veel päris selged on.
eelnevalt jutuks olnud neli tuhat käis ka muidugi mingi muu kontori kauba kohta.
kärutegemine võeti ette, kuna vajadus on ja pakkumist turul pole.

Arusaadav.

Mul (ja ilmselt veel mitmel inimesel) pole aimugi, mis sellise asja valmistamiseks vajalikud materjalid ja kuluvad tarvikud üldse maksavad. Laevateemadest (seal säärase värgiga mässatakse) on jäänud mulje, et sada eurot on peenraha...
Vasta
#56

(03-02-2021, 10:24 AM)v6sa Kirjutas:  
(03-02-2021, 10:19 AM)diesel Kirjutas:  hindadest pole minul õrna aimugi.
see ikkagi kodanikel esimene alles teha ja vaevalt rehnutid veel päris selged on.
eelnevalt jutuks olnud neli tuhat käis ka muidugi mingi muu kontori kauba kohta.
kärutegemine võeti ette, kuna vajadus on ja pakkumist turul pole.

Arusaadav.

Mul (ja ilmselt veel mitmel inimesel) pole aimugi, mis sellise asja valmistamiseks vajalikud materjalid ja kuluvad tarvikud üldse maksavad. Laevateemadest (seal säärase värgiga mässatakse) on jäänud mulje, et sada eurot on peenraha...
Huvitav, et need pildid mul segamini läksid. Kuudi profiil, materjal, vaakumlaud, angaar, riiulid kõik samad mis bennetis. Ju see sõber kuidagi sellega seotud on Smile   ca. 2000 on sellise valmis kuudi  hind(väike käru)  katus, seinad, luuk, ja palju vidinaid (profiilid, liistud, tihendid, hinged, lukud)
Vasta
#57

Mul ideaalis oleks vaja kuuti mille sisemõõdud on:5m pikkust, 1,9 laiust ja 1,9 kõrgust

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#58

Kas see kuut võib olla kinni kasti küljes? Ma lugesin algusest, et vormeli veoks. Kuidas seda esiotsa kinnitatakse? Üle auto ronides? Või eraldi luugid esirataste juures? 
Vidikuid vaadates kasutatakse ka vahest autode transpordiks kinniseid kaste, koorma kinnitamine on siis alati paras pisdauskas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#59

(03-02-2021, 13:05 PM)hundu615 Kirjutas:  Mul ideaalis oleks vaja kuuti mille sisemõõdud on:5m pikkust, 1,9 laiust ja 1,9 kõrgust

Palju vormeli laius väljast üldse on?
Üle rataste astumine pole vist väga keeruline?

Ühe auto jaoks tehtud kärul saab teha põrandasse rattapesad/pakud ja sinna kohe ka kinnitusaasad. Jälle vaeva vähem.
Vasta
#60

hobutreiladel kah uksedluugid ees ninas,asi see siis vormelile teha pole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne