03-02-2014, 21:10 PM
Mul on tekkinud kahtlused.
1. Kas vana raudteeühendus on end ammendanud, rongiliiklus on nii tihe, et peab tingimata uue ehitama?
2. Kes on need inimesed, kelle tarbeks see ehitatakse? Ma ei näe siin tarbijaid kuna kükametsas ja uduveres see rong ei hakka kunagi peatuma.
3. Kui üldse on mõtet seda teha, siis peaks vaatama 100 või rohkem aastat tulevikku, vene tsaari pilguga, et joonlaud kaardile ja võimalikult otse. Olgu seal ees siis mõis, bojaari jahimets, või Tallinna teletorn.
4. Suhted idanaabriga on viimastel päevadel seoses ohhollidega meil (oroliidul muidugi) hakanud järsult halvenema. Võibolla oodata suhete paranemiseni 30 aasta perspektiivis ja kaasata projekti idanaaber, eriti arvestades kaugete ida riikidega nagu japsid ja kiinalased.
5. Kas VIA baltikal peab fuurade liiklust vähendama ja suunama kaubad vagunitesse. On see tasuv? kindlast on aga odavate veohindadega ei tasu Rail Baltika end kunagi ära.
6. Mõni aeg tagasi püüdis keegi fosforiiti kaevandama hakata. Sai esialgse keeldumise. Aga! Miks on valitsusel äkki vaja keelata poliitilised streigid, seda arutatakse kolmepoolsetel läbirääkimistel, mis ka on poolsalajased. Nimelt valitsus nõuab poliitilise streigi keeldu, kas ametiühing ja tööandjad sellele alla kirjutavad, pole teada. Edaspidi siis tohib streikida ainult töötasu, tööaja, ja muude töötingimuste pärast. Pole lubatud streik fosforiidi kaitseks. Kas ensipil on juba fosforiit maha müüdud ja selle väljaveoks ongi Rail baltik?
Need siis mõned mõtted mis penskarit vaevavad.
1. Kas vana raudteeühendus on end ammendanud, rongiliiklus on nii tihe, et peab tingimata uue ehitama?
2. Kes on need inimesed, kelle tarbeks see ehitatakse? Ma ei näe siin tarbijaid kuna kükametsas ja uduveres see rong ei hakka kunagi peatuma.
3. Kui üldse on mõtet seda teha, siis peaks vaatama 100 või rohkem aastat tulevikku, vene tsaari pilguga, et joonlaud kaardile ja võimalikult otse. Olgu seal ees siis mõis, bojaari jahimets, või Tallinna teletorn.
4. Suhted idanaabriga on viimastel päevadel seoses ohhollidega meil (oroliidul muidugi) hakanud järsult halvenema. Võibolla oodata suhete paranemiseni 30 aasta perspektiivis ja kaasata projekti idanaaber, eriti arvestades kaugete ida riikidega nagu japsid ja kiinalased.
5. Kas VIA baltikal peab fuurade liiklust vähendama ja suunama kaubad vagunitesse. On see tasuv? kindlast on aga odavate veohindadega ei tasu Rail Baltika end kunagi ära.
6. Mõni aeg tagasi püüdis keegi fosforiiti kaevandama hakata. Sai esialgse keeldumise. Aga! Miks on valitsusel äkki vaja keelata poliitilised streigid, seda arutatakse kolmepoolsetel läbirääkimistel, mis ka on poolsalajased. Nimelt valitsus nõuab poliitilise streigi keeldu, kas ametiühing ja tööandjad sellele alla kirjutavad, pole teada. Edaspidi siis tohib streikida ainult töötasu, tööaja, ja muude töötingimuste pärast. Pole lubatud streik fosforiidi kaitseks. Kas ensipil on juba fosforiit maha müüdud ja selle väljaveoks ongi Rail baltik?
Need siis mõned mõtted mis penskarit vaevavad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.