GAZ 53 süütesüsteem
#1

Tere,

Üks probleem oli ja jätkub. Nimelt 53 ei käinud absoluutselt, plärtsus nii sumpsi kui karbussi, jõudu polnud. Sain juhuslikult ühelt vanalt tutika karbussi, viskasin peale (ega ma selle peale küll ei lootnud) ja ikka sama jama. Süüte keeramine ei aidanud. Eile sai see lõbus töö ära tehtud ja tekstoliithammasratas ära vahetatud. Vanal oli küll aimatav pragu sees, kui kruustangide vahel väänata, aga ka selle vahetus ei aidanud. Lõpuks kui oli mõistus täitsa otsas, sai proovitud variaatori otsad kokku ühendada traadiga ja voilaa, käis nigu Gorki kell (ma küll ei tea, kas Gorkis on kella, aga kui on, siis tõenäoliselt töötab hästi). Viisin kaks koormat küttepuidki ära, kokku u 50km sõitu. Nüüd täna tõin uue variaatori, sutsu aega käis ja kukkus uuesti plärtsuma - ajasin s*ta garaazhi ära.
Eelmine nädal sai vahetatud süütepooli ja seda salongis olevat transistorplokki. Kas võis juhtuda, et ühendasin selle transi valesti külge? Kas ta siis üldse saaks käima minna? Oskab keegi öelda, mismoodi see ühendatud peaks olema, üks on ilmselt pidevvool, teine peab minema süütepooli ja kolmas jagajasse. Mis kuhu ühendatud peaks olema, ma nende vene tähtede järgi ei aja suurt midagi ise koju, päris sel ajal koolis veel ei käinud...
Vasta
#2

Elektroonilise ehk transistor süütega ei käigi variaatorit. OK, vbolla veneaegsete transistor süüdetega käib. Samas, kas katkestiga töötama mõeldud süütepool peab transistoriga vastu?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#3

http://gaz53avto.narod.ru/index/0-27

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#4

Ei tal on ikka kontaktidega jagaja, a mingi kolme juhtmega transistorplokk on salongis ja variaator on kah kapoti all, soojendusradika kõrval. See elektriskeem siin on minu jaoks natuke.. khm.. karm, ma ei jaga seda keelt kahjuks Smile Öelge lihtsalt, kas K peab minema süütepooli või jagajasse?
Vasta
#5

Midagi niimoodi, küll neli silindrit aga mõte jääb samaks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#6

K ika süütepooli ja vene D katkestisse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

B-patarei ehk aku.
K-katuška zaziganie ehk süütepool.
D-datsik ehk andur.Antud juhul kontaktid siis.
Süütepoolile tuleb vool läbi eeltakisti(B-klemm poolil)ja läheb edasi kommutaatorisse, kus see juhe ühendatakse massiga kui kontaktid on koos ja lahti kui kontaktid lahti.
Plokil on veel klemm + või +B ja sinna peab tulema süütega koos vool ja see on võetud reeglina sellesama eeltakisti algusest, kust sinna vool siseneb(peenem klemm ja 2 juhet).
Keskmine klemm variaatoril on ühendatud starteri releega ja sealt antakse sinna vool käivitades et tõsta süütepooli läbivat voolu.
Kui see juhe puutub massi või on pandud valele relee klemmile võtab see osa voolu ära poolilt ja jamad algavad...
Kontrolliks on kaval see juhe maha võtta ja kui jama kaob on viga käes.
Kui ei, siis võib süütepool olla lühiskeerdudega ja tahab seepärast suurt voolutugevust saada et käiks.
Vasta
#8

Tänud, lähen kohe proovima. Pool on uus muidu.
Vasta
#9

Pole küll teemasse väga, aga uut ei hakka ka tegema. Oskab keegi foorumlastest öelda kui võimas on gaz 53 genekas?

Pori paneb rattad ringlema. Cool
Vasta
#10

Generaatori tagumise laagri kate peal on kõik andmed kirjas konkreetse generaatori kohta, mida soovid kasutada, või juba kasutad.... 40 A

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#11

Mõõda surved ära kõigepealt..

Omaette nokitseja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne