T-40 AM ei käivitu!!!
#81

(26-02-2014, 19:40 PM)Jokker Kirjutas:  ...
Tõepoolest ega ikka ühe silindriga ei käivitu kui teised kõik "tühja panevad".
...

Aga peab iga kahe ringi tagant popsatama! Kas seda oli kuulda?

Passi ära vaata - see on paber. Kontrolli pumbalt!
Vasta
#82

Peal siis selline pump.
   
Panen mõned pildid veel, järsku kedagi huvitab.
   
[attachment=47164]
   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#83

ridapump on juba mootori tööjärjekorras ja torud tuleb panna pumba esimeselt stutsilt esimesele silindrile,2. 2-sele silindrile, 3. kolmandale ja neljas neljandale silindrile. Ise tegin algul sellise vea ja panin pumba pealt 1-3-4-2 ja ei käivitunud ja siis võtsin pumbalt kõrgsurve torud maha ja siis mootorit ringi ajades nägin,et pump annab kütet esimesest kolmandast neljandas ja siis teisest,tähendab,et on mootori tööjärjekorras ja torud vaja panna niiöelda üks ühele mootorile.
Vasta
#84

(27-02-2014, 20:20 PM)sndr81 Kirjutas:  ridapump on juba mootori tööjärjekorras ja torud tuleb panna pumba esimeselt stutsilt esimesele silindrile,2. 2-sele silindrile, 3. kolmandale ja neljas neljandale silindrile. Ise tegin algul sellise vea ja panin pumba pealt 1-3-4-2 ja ei käivitunud ja siis võtsin pumbalt kõrgsurve torud maha ja siis mootorit ringi ajades nägin,et pump annab kütet esimesest kolmandast neljandas ja siis teisest,tähendab,et on mootori tööjärjekorras ja torud vaja panna niiöelda üks ühele mootorile.
Jah nii ta ongi. Esimese pildi peal on aga 1 õiges kohas, 2 plunseri peal 3 pihusti, 3 plunseri peal 4 pihusti ja 4-da peal 2-ne.
Tõstan laupäeval ümber.
Oot, aga kui sul nad valesti olid mis moodi mootor siis käitus? Saan aru, et ei käivitunud, aga midagi ta ju tegi - kas ajas samuti ainult sinist välja ja kõik?
Vasta
#85

[/quote]
Jah nii ta ongi. Esimese pildi peal on aga 1 õiges kohas, 2 plunseri peal 3 pihusti, 3 plunseri peal 4 pihusti ja 4-da peal 2-ne.
Tõstan laupäeval ümber.
Oot, aga kui sul nad valesti olid mis moodi mootor siis käitus? Saan aru, et ei käivitunud, aga midagi ta ju tegi - kas ajas samuti ainult sinist välja ja kõik?
[/quote]

Ajas sumpast veits suitsu aga mitte üks mats ja start gaasiga läks ainult korraks käima kuni seda gaasi jagus. Ja kas madalsurve torud said enam-vähem?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#86

(28-02-2014, 00:15 AM)sndr81 Kirjutas:  Ajas sumpast veits suitsu aga mitte üks mats ja start gaasiga läks ainult korraks käima kuni seda gaasi jagus. Ja kas madalsurve torud said enam-vähem?

Kas pumbast ülevoolu polegi? Kogu pumba tootlikkus surutakse silindrisse? Nii võib, aga pole ilusWink

Kui üldse ei popsunud, ei olnud ükski silinder paigas.

Kui neljataktilise neljasilindrilise mootori üks silinder on paigas, siis peab iga teise väntvõlli pöörde peale toimuma töötakt ja mootor pöördeid võtta üritama.

Kas uuel pumbal on üle kontrollitud surveklapp? Et seal ikka vedru ja kuul sees on...
Vasta
#87

(28-02-2014, 10:10 AM)v6sa Kirjutas:  
(28-02-2014, 00:15 AM)sndr81 Kirjutas:  Ajas sumpast veits suitsu aga mitte üks mats ja start gaasiga läks ainult korraks käima kuni seda gaasi jagus. Ja kas madalsurve torud said enam-vähem?

Kas pumbast ülevoolu polegi? Kogu pumba tootlikkus surutakse silindrisse? Nii võib, aga pole ilusWink

Kui üldse ei popsunud, ei olnud ükski silinder paigas.

Kui neljataktilise neljasilindrilise mootori üks silinder on paigas, siis peab iga teise väntvõlli pöörde peale toimuma töötakt ja mootor pöördeid võtta üritama.

Kas uuel pumbal on üle kontrollitud surveklapp? Et seal ikka vedru ja kuul sees on...


Isegi kui kaks toru on paigas, ei võta nelikümend elu sisse. Kõik torud peavad õige kohapeal olema, siis võtab elu sisse.

Jah, tavalised mootorid hakkavad tööle, kui on mingigi silinder töövõimeline - aga pole säänest neljakümne mootorit veel kohanud, mis läheks poolte silindritega tööle.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#88

(28-02-2014, 11:48 AM)phyl Kirjutas:  Isegi kui kaks toru on paigas, ei võta nelikümend elu sisse. Kõik torud peavad õige kohapeal olema, siis võtab elu sisse.

Jah, tavalised mootorid hakkavad tööle, kui on mingigi silinder töövõimeline - aga pole säänest neljakümne mootorit veel kohanud, mis läheks poolte silindritega tööle.

Said valesti aru - mitte elu ei võta sisse, vaid iga teise tiiru peal läheb korraks olulisekt kergemaks starteri vedu (mootor aitab).

Ükski diisel ei käi poolte silindritega. Ühe mittetöötava elab üle, rohkem mitte.
Vasta
#89

Kas pumbast ülevoolu polegi? Kogu pumba tootlikkus surutakse silindrisse? Nii võib, aga pole ilusWink

Kui üldse ei popsunud, ei olnud ükski silinder paigas.

Kui neljataktilise neljasilindrilise mootori üks silinder on paigas, siis peab iga teise väntvõlli pöörde peale toimuma töötakt ja mootor pöördeid võtta üritama.
Ei mäleta enam kas üks silinder lubas midagi või ei,juba aasta möödas. Ja tagasijooks ju olemas. Pumba küljel ju peenike toru etteandepumba imipoolele.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#90

Kas mulle lihtsalt tundub või see pole nii, et ühel ülemisel pildil ei ole parasiithammasratta T märk kohakuti kütusepumba T märgiga? Kui juba jaotushammasrataste kaas maas, siis vaja kontrollida ja ühildada järgmised märgid:

1) Parasiithammasratta T ja kütusepumba T
2) Parasiithammasatta C ja väntvõlli vedava hammasratta C (selleks pead enne õlipumba ajami hammasratta otsast ära tõmbama)
3) Parasiithammasratta P ja nukkvõlli hammasratta P

Kuna neid valesti ei anna kokku panna, siis kõige lihtsam vajadusekorral parasiithammasratas lahti võtta ja kõik ülejäänud käsitsi paika ja parasiit märkidega kohakuti. (NB! 1. silindri kolb peab olema ÜSS)
On veel võimalus, et isegi juhul, kui kõik märgid paigas on aga asi hapu - väntvõlli otsas oleva hammasratta kiil on purunenud (ostsin endale juhuslikult sellise defektiga riista). Viimasel juhul muidugi ei toimu mootoris muud kui klappide ning kolbide kokkupõrge.

Kokkuvõtteks- kontrolli märke ning kui need pole paigas, katsu aru saada, mis need paigast ära ajas.

Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Vasta
#91

No minu noor mehhaniku karjäär ütleb et kui käima ei lähe on miskit katki!Toungue
Vasta
#92

Nendel piltidel veel tehase paigaldus Wink
Vasta
#93

Segan siin korra oma lihtsa mõttega vahele.

Kas kindluse mõttes poleks parem pritse hetke kontrollida mitte märkide järgi kuna see võib petlik olla vaid just keerata VV ning siis vaadata mitu kraadi ennem ÜSS pumbast tegelikult kütust tuleb?
Vasta
#94

(01-03-2014, 21:03 PM)Gravity Kirjutas:  Segan siin korra oma lihtsa mõttega vahele.

Kas kindluse mõttes poleks parem pritse hetke kontrollida mitte märkide järgi kuna see võib petlik olla vaid just keerata VV ning siis vaadata mitu kraadi ennem ÜSS pumbast tegelikult kütust tuleb?

Palun VV tõlget kuna ei jõua kohale millest jutt.
Vasta
#95

Väntvõll ilmselt
Vasta
#96

Sai siis eile ta lõpuks käima aetud. Süüde oli liialt varajane ja hirmus plagin käis mootoris. Sai süüdet hilisemaks keeratud - läks paremaks kuigi plagin jäi. Kruttisin veel süüdet hilisemaks, siis ei läinud enam pöördesse ja põlematta diisli lõhn oli üleval. Lõpuks sai aku ka tühjaks. Sellisesse seisu ta siis eilsest jäi.
Seega tuleb aku täis laadida ja veel veidi süüdet süüdet korrigeerida.
Aga vähemalt käivitub nüüd starterist. Smile
Vasta
#97

(01-03-2014, 21:07 PM)muska71 Kirjutas:  
(01-03-2014, 21:03 PM)Gravity Kirjutas:  Segan siin korra oma lihtsa mõttega vahele.

Kas kindluse mõttes poleks parem pritse hetke kontrollida mitte märkide järgi kuna see võib petlik olla vaid just keerata VV ning siis vaadata mitu kraadi ennem ÜSS pumbast tegelikult kütust tuleb?

Palun VV tõlget kuna ei jõua kohale millest jutt.

Väntvõlli ikka mõtlesin. Lihtsalt nö märkide järgi ning tegelik pritsehetk erineb natukene. Kogu ajami süsteem esiteks kulub mingil määral mis teeb pritse hilisemaks ning pumba sisemine ajastus võib ka väikse hälbega olla.

Kui ikka sa ikka näed väntvõlli järgi,et pumbast tuleb kütust näiteks 10 kraadi ennem ÜSS seisu siis see nii ongi. Saad lihtslt kõik muud ebatäpsused välistada.
Vasta
#98

(02-03-2014, 14:03 PM)Gravity Kirjutas:  Väntvõlli ikka mõtlesin. Lihtsalt nö märkide järgi ning tegelik pritsehetk erineb natukene. Kogu ajami süsteem esiteks kulub mingil määral mis teeb pritse hilisemaks ning pumba sisemine ajastus võib ka väikse hälbega olla.

Kui ikka sa ikka näed väntvõlli järgi,et pumbast tuleb kütust näiteks 10 kraadi ennem ÜSS seisu siis see nii ongi. Saad lihtslt kõik muud ebatäpsused välistada.

Mida vanem on patsient, seda vähem tuleb usaldada igasuguseid juhendmaterjale ja enam rõhuda tegelikkuse tuvastamisele... Paraku kehtib see ka Vene varuosadele: ära usalda, vaid kontrolli.Sad
Vasta
#99

Kas teemaga on nüüd lõpp ja traktor käib nagu peab?
Vasta

(05-03-2014, 22:15 PM)Laurimetall Kirjutas:  Kas teemaga on nüüd lõpp ja traktor käib nagu peab?
Põhimõtteliselt küll. Aga loe postitust 74.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne