Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
Meie pole muuseumis erilised võrrispetsid, aga küsimus on kenas komplektses võrris, mis on olnud kogu aeg ühe vanatädi käes ja väidetavalt ilma midagi juurde lisamata ja ka (olulist) ära võtmata.
![[Pilt: large_28582745_t9EB.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/30/large_28582745_t9EB.jpg)
ja
kõik fotod detailsemalt
Palun abi!
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
13-02-2014, 19:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2014, 19:14 PM ja muutjaks oli
iceman.)
sadul ja mootor valed , sumps ja pedaaliülekande hammikas ilmselt ka.
on ta siis v16 või v902 , vist esimene.
jah 16v1 tundub olevat penza jalgratta tehas.
porilauad ka kuidagi kahtlaselt ümarad.
Postitused: 13
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Kahjuks, ka esituli vale.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
ilmselt on sul margisuhtes õigus.
plekist küünlapiibu ümbris täitsa tavaline aksessuaar, alates D6 mootorist. otstarve jääb minujaoks segaseks.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Kass on kiire!
Plekk peaks olema raadiohäirete vältimise teema.
Postitused: 138
Teemad: 28
Liitus: Feb 2004
Maine:
2
Plekk ajas aga kibekähku piibud peesse, mistap objektilt kiirelt koristati.
Postitused: 448
Teemad: 32
Liitus: Mar 2008
Maine:
6
14-02-2014, 09:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2014, 09:17 AM ja muutjaks oli
Maanteemuuseum.)
(13-02-2014, 19:01 PM)iceman Kirjutas: ...
porilauad ka kuidagi kahtlaselt ümarad.
värvkate kindlasti originaal tehase oma, seega ka porikad.
(13-02-2014, 19:28 PM)lipamets Kirjutas: Kahjuks, ka esituli vale.
see võrr oli tädi kasutuses, ongi huvitav, et igasugu "tjuunerid" pole kätt külge saanud ja nö üleliigseid asju eemaldanud, originaalosad on alles, alates küünlapiibust, ka nt käepidemed on hästi säilinud, poiste käes olnud on küljele käind ja ära lõhutud
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee