Led H4 pirnid???
#1

Tere.
Kas keegi ka loomkatseid led pirnidega teinud?
Oskab midagist soovitada....
http://www.banggood.com/buy/h4-led.html
Tänud.
Peter.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta
#2

Üldiselt tegemist kakaga.
Esiteks need pirnid ülisuure tõenäosusega valgusjõult nõrgemad kui korralik tava H4. Erilisi andmeid pole ka välja toodud, et võrrelda, aga ühe lingil oleva LeDi juures valgusjõuks märgitud 300luumenit, tavalisel H4-l sama näitaja 1100+ luumenit.
Teiseks ei ole need tänavaliikluseks sobilikud ega võimuesindajate poolt aktsepteeritavad. Valgus ei lähe kindlasti ainult sinna, kuhu auto valmistaja mõelnud.
Tuttav ostis endale hiljuti ühed HI Power 5630SMD H1 Ledid katsetuseks, et kui mujale ei sobi, siis paneb töötuledesse. Võrreldes 55W tava H1-ga see ikka väga mannetu. Pirnid seisavad riiulis ja töötuledes endiselt halogeenid...

See lause pirnide juures ka- Suitable for parking lights, front or rear turn lights, back up reverse lights.
Ehk siis peaks sobima kasutuseks seisutuledes, suunatuledes, tagurdustuledes...
E-Bays ka paljudel sarnane jutt juures. Mingi nali või?
Vasta
#3

Need on rohkem"mänguasjad".Olen üht analoogset kaherattalisel kasutanud.Teed ta ei valgustanud(efekt oli kui sõita"kuuvalgel").
Ainus reaalne kasutus ala oleks neil tuledes,mis sind nähtavaks teevad.
Viimases Za ruljomis oli väike pirnide võrdlus ja võrdlusest käisid läbi ka LEDid.Za Ruljomi artikkel

Ainsad korralikud valgust andvad Ledid on need mida auto valmistaja ise on tuledesse pannud,kuid nende voolu tarve on sama kui hõõgpirnidel(eeliseks on pikem eluiga,väidetavalt 15aastat).
Vasta
#4

Kuigi küsimus oli H4 led-i kohta siis lisaks et sedasamust H4 on ikka kõvasti edasi tuunitud.Philipsilt kasvõi:"Premium,extrem,crystal,ultimate xenon effekt jne...muidugi valgustusvõimsus 30,50,75-100%...
Sai ka kunagi ostetud mingid Philipsi "nightbreaker"+75% vist.Kallimad muidugi olid aga ilus sinakas valgus ja vääga hästi näitasid.Kui õieti mäletan siis vast aasta pärast põles üks läbi.Sitta kah vahetasin selle siis vana Fordi orig.Motokrafti vastu tagasi.Effekt/erinevus oli võimas - auto justkui ühest silmast pime.
Uurisin siis et kas ühte pirni eraldi ka saab aga varsti läks teine järgiSad
Seega nende eluiga ongi lühem ja kui tahta head valgust siis tuleb pappi välja käia...
Vasta
#5

Olen ka juba aastaid kasutanud Osrami rohkem valgus andvaid pirne.Alguse sai sai uudishimust nimelt oli mul koduteel lõik mis"neelas"kogu tulede valguse,aitasid udutuled.Peale uute pirnide kasutusele võttu udutulede vajadus kadus.Sellest saati olen neid oma autodel kasutanud.

See parem valgus on saadud peenema hõõgniidi arvelt,peenem niit aga põleb kiiremini läbi,sellet ka nende pirnide lühem eluiga(Osramil on see ka karpidele ära märgitud).

Venemaal on uus mood ColorVisison valmistajaks Philips.

Tänapäeval peaks igaüks omale sobiva valgusallika leidma.
Vasta
#6

Ühes Autolehes tehti katse H4'jadega. Võitis Philips Extreem Vision. Olen enda kahele autole ostnud need ja paljudele klientidele, kuid jäävad ka viimaseks ostuks minu poolt, ja seda eelkõige hinna pärast. 25-35 euri on ikka päris räige hind H4 eest välja käia. Valgustavad paremini kui teised, kuid rõvedalt kallid on ka. Testis näitasid nad teistest tunduvalt kaugemale, peast meetreid ei mäleta enam, kuid minu meelest oma 10-20 meetrit. Paaril kliendil on üks pirn saba andnud, kuid müüakse neid vist ainult paari kaupa.
Ütleme nii, et näitavad hästi, kuid pimedas jooksevad dollari märgid silme ees kogu aja.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#7

(18-02-2014, 00:53 AM)viplala Kirjutas:  Ütleme nii, et näitavad hästi, kuid pimedas jooksevad dollari märgid silme ees kogu aja.

Mitte ainult pimedas.
Ma sättisin rahavalu leevenduseks päevasõidutuled oma massinale.
Osrami Öö Murdjad teed valgustamas. Philipsi Blue Visionid meeldisid rohkem, sest neil lähituli parem kui Osramil. Samas Osrami kaugvalgus jälle tundus parem. Ostsin katsetamiseks aastal 2010. Siiani jõus.
Vasta
#8

mul pidas üks philipsi öömurdja 5 kuud teine siiani sees 8 kuud, nende asemel läksid sisse osram originaal ja rahul ka sellega kuna auto tuli on ise korralik ja näitab hästi
Vasta
#9

Igasuguste ekstreemägedate, kuid kallite pirnide eluea pikendamiseks võib teha mõned parendused:

1. eraldi päevatuled. Kas halogeenid või ledid vastavalt maitsele. Samuti ei pea päevatuledega koos põlema ei tagumised ääretuled, numbrituled ega ka salongi kõikvõimalikud pirnid, mis omakorda pikendab nende eluiga ja samas tuletab päris hästi meelde, et pimedas lähituli sisse saaks.

2. tulede automaatikasse viite sisse viimine. Hea oleks tuli põlema panna siis, kui mootori käivitamisega seotud voolukõikumised läbi on.

Lisaks vingetele pirnidele tasuks üle vaadata:

a) Tulede reguleerimine. Kui valgus ei lähe õigesse kohta, on sõita vilets.

b) milline on tuledele reaalselt peale tulev toitepinge koormuse all. Volt alapinget tähendab väga niru valgust ükskõik mis pirnidega.

c) Mis seisukorras on tulede klaasid ja reflektorid. Tuhmi reflektori ja mati klaasiga võid sisse panna ükskõik mis pirnid, see pole võrreldav sama pirniga korralikus tules. Plastikust klaase poleeritakse, klaasi vist mitte. Tuksis reflektori korral pole muud teha, kui tuli välja praakida ja uus panna.
Vasta
#10

(18-02-2014, 10:52 AM)Mahno Kirjutas:  c) Plastikust klaase poleeritakse, klaasi vist mitte.

Poleerida pole vaja neid plaste, millega pidevalt eelsõitva auto pepus ei sõideta. Rikub just ratta alt ülespaiskuv liivatera.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

(16-02-2014, 13:11 PM)CORRADOg60 Kirjutas:   aga ühe lingil oleva LeDi juures valgusjõuks märgitud 300luumenit, tavalisel H4-l sama näitaja 1100+ luumenit.

Aega on kõvasti edasi visanud ja asjad väidetavalt arenenud.

Täna meie kohalikus  külapoes müüdav H4 LED juba väidetavalt 4000LM: http://fixus24.ee/?st=5;info=autotarviku...2V_H4.html

Kas neid keegi on proovinud? Kas ta on siis võimsam, kui tava H4?
Mul üks Golf 1 opilaualt tõusmas, aga tuledega on nagu on; kui sisse lülitada hakkab lausa inisema ja pöörde tõmbab mootoril pisut alla. Genekas 40a tagasi moes olnud võimsusega. (s.o. olematu)

Plaanis talle päevatuled peale ehitada, aga need halogeenid küll hästi ei mõju.
LED peaks oluliselt ökom olema.
Mingeid lisatulesid ei tule, kõik on muus osas 100% originaal, tuled ise ka uued.

.
Vasta
#12

Ma H11 led prine proovinud. Umbes 25 eurine komplekt, hiinast. Uuena olid heledamad kui halogeenid ja väga hea oli sõita. Valgusvihk ka väga korralik ja selge jutiga nagu lähituledes olema peab. Ainult et ühe nõksu alla poole pidi tulesid reguleerima võrreldes halogeenidega. Pirni mõõt pole täpselt sama. Pool aastat pidevat kasutamist hiljem aga ei näidanud enam suurt midagi - oluliselt tumedamaks jäid. Nii et läksid vanad halogeedid tagasi. Ei oska seda millegagi seostada. Kas tüüpviga või sattus vilets paar lihtsalt.
Vasta
#13

Lähituled võtavad 8 A. Ega LED-id vist ka päris 1 A-ga hakkama ei saa ja see amprite "võit" ei pruugigi väga suur tulla.
Vasta
#14

(20-08-2018, 20:47 PM)veix__ Kirjutas:  Lähituled võtavad 8 A. Ega LED-id vist ka päris 1 A-ga hakkama ei saa ja see amprite "võit" ei pruugigi väga suur tulla.

Ma puusalt tulistaks sinna 4-5 ampri juurde LED lähitulede puhul. Pigem 5 poole.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#15

(20-08-2018, 23:09 PM)viplala Kirjutas:  
(20-08-2018, 20:47 PM)veix__ Kirjutas:  Lähituled võtavad 8 A. Ega LED-id vist ka päris 1 A-ga hakkama ei saa ja see amprite "võit" ei pruugigi väga suur tulla.

Ma puusalt tulistaks sinna 4-5 ampri juurde LED lähitulede puhul. Pigem 5 poole.

 Võimsatel LEDidel on üldiselt pinge muundur sees, mistõttu põlevad nad sama eredalt, olenemata sellest kas pinge on 10V või 15V. Mis võib ka omaette boonus olla, lisaks väiksemale töövoolule.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#16

kuidas need tänapäevased valgusvihud on? jahutus ma vaatan hiina lehtedelt on erinevalt lahendatud - kes paneb vask suka taha, mille saad mööda tuld laiali väänata, kes on ventikaga, kes suure alumiiniumkobakaga jahutamas. Arvan et see kiirelt suremise põhjus ongi puudulik jahutus. LED ei tohiks tööreziimis üle 80 kraadi minna, aga kui palju ta reaalselt neis odavates läheb, on keegi mõõtnud? Ise olles ostnud LED tulesid (mitte autole küll), siis olen nad alustuseks lahti võtnud ja termopasta asendanud kvaliteetsemaga. Täitsa hiina toodetel on see jahutus ikka ülipuudulik, pluss veel täiesti piiri peale disainitud komponendid (24V ahelas 25V kondekas, 230V ahelas 230V kondekas jne, ehk väiksemgi ülekõikumine on fataalse tagajärjega) Ülevaatlusel need probleemiks ei osutu kui valgusvihk paigas ja heledus ka halogeenisarnane?
Vasta
#17

Ma pole veel seni ühtegi H4 ledi näinud millega võiks rahule jääda, isegi H4 xenonid on reeglina parajad vufflid kuna lähi-ja kaugtuledele ümberlülitades jääb tihtipeale valgusviht eri tasapinnale. Üldiselt hea halogeeni vastu ei saa kui tegu H4 pirniga, halogeeni valgus ka silmele meeldivam.  Uus reflektor ei ole veel kohe hea reflektor.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#18

h4 on jah selline kahtlane, aga just h1 ja h7? need eraldi pirnid, eraldi hõõgniidiga, nende valgust võiks saada ju juhtida palju ja õigesse kohta?
Vasta
#19

Ükski pirn (led, xenon) ei näita korralikku valgusvihku kui ta ei istu talle mitteettenähtud laternas.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#20

(21-08-2018, 15:38 PM)Walter Kirjutas:  Ükski pirn (led, xenon) ei näita korralikku valgusvihku kui ta ei istu talle mitteettenähtud laternas.

 Kõik bensiinijaamad on kuhjaga täis igasuguseid  LED pirnikesi ja tulekesi. Kel vähegi huvi võib kõik oma pirnipesad neid LED-e täis toppida. Eestlaste seas pole see trend levinud aga RO ja BG on selles mõttes esirinnas. Auto ja haagis  on vanemad kui mammuti s....t aga LED-id igas augus.

Ja nüüd: võtame tavalise numbrivalgustuse. Uutel autodel LED-idega tuled ja number kenasti loetav nagu peab. 
Vanal autol tavaline hõõgpirn sees ja number loetav.
Nüüd tuleb RO oma rondiga millel peab olema ka hõõgpirn valgusallikaks aga sisse on löödud LED. Valgust nagu keevitusel  aga näha  pole midagi. Numbrimärk täiesti loetamatu.
Sama esilaternatega. Ma ei tea mis sinna sisse on topitud aga sinist valgust kõik kohad täis ja valgusvihk paneb vastutulijale otse silma. Kas nad ka teed näevad selle tuledemöllu sees pole teada.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne