ISUZU nkr57e -90
#1

Tere foorumlased


Tihti loen teie foorumit ja tahest tahtmata hakkavad sel ajal ka enda käed tehnika järgi sügelema.
Kuna tundub et lisaks kattega järelhaagisele on teinekord vaja läinud ka suuremaid/raskemaid koormaid vedada siis juba mõned kuud olen otsinud endale sobivat veoautot. Algsed nõudmised masinale olid: täismass kuni 3500kg, diisel ja kast peab kallutama.
Sai vaatamas käidud VW lt-si ja ühte multicari. lt-le aga ei hakanud hetkel rahakott peale ja multicari seisukord oli täpselt selline, et tänavalegaalseks seda enam ei muuda, kui just projekti endale võtta ei taha. Multicari projekti vastu rääkis see et kui ma taastangi selle väga heasse korda siis liigub ta endiselt kuni 50km/h.
Üks päev oli soov.ee-sse tekkinud kuulutus müüa isuzu nkr57e. Helistasin ja leppisime kokku et järgmisel päeval kohtumine sobib mõlemale osapoolele hästi. Telefonivestlusel sai ka juba peetud esimesed hinnaläbirääkimised, mis osutusid selliseks, et raha sai juba igaks juhuks kaasa haaratud.
Kohale jõudes ja masinat nähes oli olukord täiesti kriitikat kannatav. Masin käivitus omal jõul, liikus ja pidurdas. Raam on küll kaetud ühtlase kerge roostekihiga kuid pehmeid kohti minu silm ei tuvastanud. Kabinet oli praktiliselt komplektne ja terve (välja arvtud juhiistme nurk). Kabiin väljast oli keskmises seisukorras, näha oli et kunagi oli keegi keevitamist harjutanud, no mis seal ikka. Puudu oli antenn ja kõik neli laternat ees vajavad väljavahetamist. Auto on registreeritud eestis mais 2013, kuid toodud siia ca 8 aastat tagasi Rootsist, peale mida on masinat kasutatud vaid majapidamistöödel, lehtede ja rämpsu teisaldamiseks.
Minu 3-st nõudmisest masinale vastas antud isend kahele. Kast pagan ei kalluta, seeeest on ta alumiiniumist ja kolme külge avanevate portedega. Sai veel uuitud ja puuritud. Kuna masin ei omanud kehtivad ülevaatust ja kindlustust siis otsustasin helistada tuttavale treilamehele ja küsida mis sellise poisi transport 35 km maksab. Hind oli mõistlik ning saigi omanikuga käed löödud.
Vormistasime ostu-muugilepingu ning võisingi südamerahus ära sõita. Masin jõudis eile minu maja ette, ise pole ma veel koju jõudnud, sest metsategu suvilas pooleli, eks ma täna lähen ja uudistan teda rohkem.
Masin näeb välja nagu see siin: http://www.beforward.jp/isuzu/elf-truck/...id/110951/
Vasta
#2

Mulle on see masin silma hakanud kahe tagavara
rattaga. On ju esimesed ja tagumised veljed erineva läbimõõduga. Üldiselt Isuzu diiselmootorid on töökindlad.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#3

Kas ISUZU`l on taga väiksemad topeltrattad? KIA`l on taga 13 tolli C kategooria rehvid. KIA`l 5 polti ...ISUZU`l 6 polti
Kuid pole veel proovinud 14 tolli ja Volga velede auguvahe on sama?.... kesk auk vast paar milli väiksem.
Tarkurid ja muidumehed võiksid kommenteerida, kuidas ühe rattapaariga ja suvel, veok käitub.... Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#4

Masin ilusti kodus. Käisin tegin ka proovisõitu. Ütleme, et sõidab aga sõidumugavus on täpselt selline nagu ta vist olema peaks 4x lehtvedrudega.
Koormat ei ole veel proovinud aga ilmselt raskusega muutub ka sõit pehmemaks. Rattad on nii ees kui taga 16 tolli. Varuratas on esiteljele mõeldud. Samas otsin esiteljele uusi rehve! Kui kellegil on võib märku anda. Liigun Tartu Puka Otepää ja muu Tartu lähiümbrus.
[Pilt: Picture+004.jpg]
[Pilt: Picture+005+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+006+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+007+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+008+v__ike.JPG]
Vasta
#5

Pildid ei tööta miskipärastSad
Vasta
#6

Tegin midagi. Ehk nüüd töötavad. Mina olen koguaeg ilusti näinud.
Vasta
#7

Teljevahe võiks pikem olla...pildilt vaadates nagu "Multicar"
Rehvid 16 tolli küll aga mõõdud võiks täpsemad olla...Traktori haagisel on kah (2PTS-4) 16 toli rehvid...Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#8

Jõudu tööle! Kas sa ikka keevitada oskad?
Vasta
#9

Kuna postitaja"siim" on märknud prrofiilis oma asukoha ja kontaktnumbri, siis olen avatud temaga ja kogu foorumiga jagama oma teadmisi, mis seotud "ISUZU" motors autode tootmisega...
Parimat 5157923 Margus elisa

Ps. väiksemad mudelid siin...
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32453

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#10

Kunagi sai endale ka selline ostetud. Vurasin temaga oma neli aastat ringi. Mootoriks oli kolmene masuudipress. Kütust võttis 11 sajale,ükskõik kui kõvasti pedaalile pressisid.

Kuut oli päris suur peal, 2x3,3x1.7 vist, ei mäleta täpsemalt. Alumiiniumist ja soojustatud. Käivitus ka päris hästi. Välja jooksis 110km/h. Siis oli küll selline tunne, et kohe paneb lendu.

Paar korda sai ka metalli veetud. 4 tonni oli peal, ning aparaat ei teinud teist nägugi.

Roostetas kui kurat. Kabiini kinnitused olid nii kutud roostest, et tee peal hakkas hirm, kui tuuleiil tuli.

Varuosi saada ei olnud.

Roolivõim puudus. Mida aeg edasi, seda karmimaks kruttimine läks. Lõpuks oli juba nii hull, et kui järsemini rooli keerata püüdsid, läksid käeluud kahest kohast pooleks. See oli ka viimane tilk karikasse. NKR leidis oma koha Emexis. Rattamutrid olid nii kinni, et mina neid lahti ei saanudki. Enne ta surma lõikasin nad gaasiga maha.

Kokkuvõttes oli hea auto. Rahu tema roostele.

   

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#11

Head vabariigi aastapäeva kõigile.
Sellel isendil on õnneks roolivõim peal ja toimetab ilusti. Rooste kohapealt: Teda on keevitatud ca 6 aastat tagasi ja need kohad tundusid et kestavad veel ja ei vaja ületegemist. Kui midagi vajabki keevitust, siis aparaat on garaazis olemas. Keretöödega kogemust ütleks et pigem on. On nimelt sellega ca 4-5 aastat elatist teenitud.
Vasta
#12

[Pilt: Picture+016+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+017+v__ike.JPG]
Vasta
#13

Nädala jagu on tööd tehtud ja midagi oleks nagu isegi tehtud saadud. Raam on puhastatud ja värvitud. Rattakoopad ja salongi põhi puhastatud ja kaetud uue värviga. Kabiin värvitud. Salong pestud. Elektrisüsteem korrastatud. Natuke on jäänud ka aega tegeleda pisiasjadega. Küttepaak korrastatud, esituled komplekteeritud. Pildimaterjali kah:
[Pilt: Picture+019+vaike.JPG]
[Pilt: Picture+020+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+021+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+022+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+023+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+024+v__ike.JPG]
[Pilt: Picture+025+v__ike.JPG]
Vasta
#14

Need esituled on ju seest roostes.
Vasta
#15

Minu arust on see pildistamisel valguse langemise nurgast tekkiv vastupeegeldus,mitte rooste. Vaadake tähelepanelikumalt,siis saate aru.


Vasta
#16

Tere kõigile


Võib öelda et masin on praktiliselt valmis. Teha on veel jäänud mõni pisiasi mille kavatsen paari kuu jooksul kõrvaldada, näiteks uus kasti vineer ja uued esirehvid.

[Pilt: Picture+015.jpg]
Vasta
#17

Tere kodanikud


Juhtus selline lugu, et käigukast lendas laiali. Siduri ja käiguvõll on puruks, ehk tundub et seda enam renoveerima ei hakka. On kellelgi ideid, kasutatud kasti Eestist väga ei pruugi leida ilmselt.


Tervitades
Siim
Vasta
#18

Ehk neil on midagi kasutatut...
http://www.renneks.ee/teenindus

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#19

Taas liikvel.
Vasta
#20

(26-09-2014, 19:04 PM)siim528 Kirjutas:  Taas liikvel.

Mis lahendus liikvele aitas? Uus kast?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne