Uunikute 13. Talveralli 2014 järelkaja
#21

Ootame siis pinksalt lõpptulemusi
Vasta
#22

(23-02-2014, 20:10 PM)hundu615 Kirjutas:  Kellelgi olda kuri kinnistu omanik tagaklaasi kangiga sisse löönud..............nii ma kuulsin.
Tohoh??
Vasta
#23

Oli seal üks vaimuhaige, kes oma sutsupitsu maastikubussiga tee kinni pani. Käisin ahvile mainimas, et ajagu oma auto kenasti teeserva, et inimesed saaks edasi liigelda. Seepeale äss kukkus pröökama, et mina talle ei ütle mida ta teeb ja et tal on relv kah. Ei viitsinud selle organismiga rohkem seletada ja otsustasin, et peame tast lihtsalt teepervepidi mööda sõitma a kui olin autoni tagasi jalutanud ja massina häälde olime janud, siis juba liikles kuhugi kõrvale. Eeldusel, et see klaas puruks löödi, oleks pasapeale kindlasti abiks väike suhtlemine võimuesindajatega.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#24

MEIE TÄNAME!
Stardirivi oli otsast-otsani STIILNE! (Aitüma fotode autorile!)
"Puritaanidele" äkki ei meeldi (ja ausalt öeldes on ikka täiesti "poohui" meile sellest suvisest wannabede asjadest ehk "laidonäridest" ja kõigest samasest - raha eest võib IGA LOLL endale asja osta!) aga selline stardirivi sõltumata jõuvankrite tootmise aastast teeb rõõmu! Aitäh Teile kõigile!

Priit & Tiina ja Kohtunikud
Vasta
#25

4 aastat olime garaažis plaaninud rallile tulla ning nüüd sai see ära tehtud. Ürituse korralduse ning marsuudiga igati rahul ning koos kojusõiduga läbisime 406 kilomeetrit ning sigull pidas ennast igati vapralt üleval. Päris tühja käega koju ei tulnud, üllatus oli väga suur kui saime lisaauhinna selle eest, et aitasime teise žigulimehe tagasi teele genekarihma loovutamisega.
Järgmise aastani, ekipaaž 149.
Vasta
#26

Auto nummer 110 meeskond teeb sügava kummarduse korraldajatele ja kohtunikele.Rada oli väga super ning teekond kulges üldjoontes muretult (v.a ummistunud klaasipuhastidüüsid ning 4 korda tööpostilt lahkunud summuti Big Grin )

Sõber, kes oli laupäeval kaardilugeja, on teist aastat järjest just nimelt selle ralli jaoks Norrast siia lennanud, ütleb et pole karvavõrdki oma tulekut kahetsenud ning üritab ka tulevikus rallidel osaleda.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#27

Suured tänud köigile Korraldajatele, köik oli super nagu alati
Rannabagi suutis oma hädise ja lonkava mootoriga ikkagi koju tagasi kulgeda
Ilmselt viimast korda, koduväravas säras ölisurvetuli juba vöidukalt pea köigil pööretel

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#28

meie ekipaaši poolt ka kummardus korraldajale ja tema tiimile. Meeldiv oli näha et meie numbrite paigutus tekitas kohtunikes väheke segadust Big Grin ning mis seekord oli tunudvalt parem oli toitlustus, seekord sai ikka korralikult kõhu täis mõlemal korral.
siin ka mõned minu tehtud klõpsud rallilt. video tuleb nädalalõppuks.
https://www.facebook.com/kaspar.jasper/media_set?set=a.10203244648826456.1073741830.1516124730&type=3
Vasta
#29

Korraldajatele tänud, vaatamata lume puudumisele oli siiski äraütlemata tore vanatehnika üritus Smile
Vasta
#30

Putini pruudid tänavad samuti korraldajaid ja väga toredaid kaasvõistlejaid, kes abistasid meid pisikeste tehniliste viperuste asjus nii juba enne starti kui ka rajal:-)
Viimasel lõigul tunnistasime autos ühiselt, et see on meie kõige paremini õnnestunud ralli, sest enda meelest suutsime sõita kontrollpunktides täpselt õigesse aega, kiirusekatsel ei jäänud soppa kinni ning ristsõna oli tõesti seekord ülimalt lihtne. Avaldasin arvamust, et kui nüüd juhtub, et oleme midagi valesti arvutanud ja igas punktis näiteks liiga varajase jõudmisega meeletult miinuseid ära teeninud, on ralli ikkagi kordaläinud, sest enamasti oleme alati pidanud kiirustama ja hilinema, kuid seekord oli hing rahul :-)
Legend oli super - erinevad etapid erinevalt ülesehitatud, ei olnud tüütuid "sõida 13 km otse", vaid koguaeg oli sebimist ja arvutamist. Huvitav, ühesõnaga. Tee oli kohutav: kui alguses tundus, et sopp kittis rehvide külge ja muutis august auku hüppava auto suhteliselt omapead kulgevaks, siis pärast jääteid ootasin kannatamatult, millal muda peale tagasi saaks :-)
Selguse huvides ütlen veel, et Putini pruutide teema oli seotud Šotsi OM tuld kandnud neiuga (aga ohutuse huvides jätsime tõrvikud koju) ning kogu Talveralli kõige mõlgitum auto oli seda siiski juba enne rallit, aga see ei mõjutanud kuidagi masina lõppkiirust. Parimaks kommentaariks mõlkis masina pihta oli: "Mille vahele te niimoodi õnnetult kinni sõitsite!?" :-D
Igatahes veelkord aitäh ning oleme väga rõõmsad, et seekord parimaks naiste tiimiks osutusime! Järgmiste erutavate kordadeni! :-)
P.S. Eraldi tänud sellele imetoredale seltskonnale, kes kitarrihelide ja laulu saatel aitasid ööst hommiku võluda!
Vasta
#31

Selle aasta ralli oli lihtsalt super Smile Järgmine aasta jälle vaatama Smile Võibolla isegi saab järgmine aasta osaleda,kes teab Wink Suured tänud Randole,kes andis küüti stardipunkti Smile Suured tänud ka korraldajatele,kes viitsisid korraldada sellist vägevat üritust Smile
Vasta
#32

kuldsed poisid seitsmekümne esimesest tänavad korraldajaid nähtud vaeva eest ja loodavad et järgmisel aastal oleks Priitjaco raja paremini ette valmistanud(sel aastal oli rada enamjaolt pesemata,ärapööramiskohtadel puudusid vastavasisulised viidad, kellad ei olnud meie kelladega sünkroonis jne).Paremat lootma jäädes ja soovides!
Vasta
#33

Tere!

Üritus tundub ikka jõle vinge olema, sain pealtvaatajane nii palju innustust, et Lipa kandist ehk on siis ka järgmine aasta üks Vihuri stiilis Lada stardis!

Lipa peatuspunktist ka ülesvõtteid:
https://www.facebook.com/kersti.kaiv/media_set?set=a.695274397189292.1073741873.100001202158608&type=1

Veel paar küsimust: Kus kandis tagaklaas sisse löödi täpsemalt? Ja härrased seltsimehed, kes te sõitsite selle vana volvoga (245 või midagi sellist, laibaveo varjant, tumepunane või pruun), siis tunneks teie auto hingeelu kohta huvi, mis seal kapoti all ilutseb? Hääled ja minek olid igatahes ihukarvasid tõstvad. Toungue

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#34

aitäh. Ekipaazh 131 sõit kulges väga ladusalt. Tegelikult on liiga lihtne sõita, kui odomeetrinäitu 1,16-ga korrutada ei tule ja pea-kaardilugeja jaoks on kalaroots üks loogilisemaid asju üldse Smile
lisakatse oli väga hea - hinnangulise 50 hobusega kapoti all ei olnud pidamisprobleemi, aga sellest piisas siiski, et tagarattad kulgeks hulka pikema maa kui esirattad. Mõnus.

kuna aja lõhkisõitmist meil seekord (ilmselt ka SAKP-des) polnud ning hilinemisminutiteks piisas me rehknuti kohaselt ühe käe sõrmedest, olid ootused tulemi osas kõrged. Eks punktitabel ütleb, miks see ootus põhjendatud polnud.

aitäh ka ladaklubi kleepsuga "nullühele", kes libedamatel lõikudel me ees kulges - efektne "sabaliputamine" oli väärt vaatemäng Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#35

Ralli ise oli väga super, nii sujuvat ja murevaba sõitu pole enne olnudki.
Küll aga suutis kogu asja ära s****da tegelane, kes öö jooksul taipas rallikale sisse tagurdada. Vähemalt oli tüüp niipalju mees, et hommikusöögilauas kilavate silamadega tunnistas, et kõiki öiseid sõite väga täpselt ei mäleta...Lisaks on tore omada ka toetavaid sõpru, kes kõrvalt takka kiitsid, et ralliauto peabki mõlkis olema.
Asi pole sugugi mõlgi suuruses, mis oli üsna pisike, küll aga põhimõttes. Sõidu käigus ikka juhtub ühtkomateist, aga kui keegi kivipea sõidujärgselt jõuvankri ära rihib, siis teeb hinge täis küll.
Vasta
#36

(24-02-2014, 13:49 PM)vilkar. Kirjutas:  Lipa peatuspunktist ka ülesvõtteid:
https://www.facebook.com/kersti.kaiv/media_set?set=a.695274397189292.1073741873.100001202158608&type=1

Kelle sõbraks siin peab hakkama, et pilte näha? Tehke avalikuks palun.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#37

(24-02-2014, 14:18 PM)isandpauk Kirjutas:  
(24-02-2014, 13:49 PM)vilkar. Kirjutas:  Lipa peatuspunktist ka ülesvõtteid:
https://www.facebook.com/kersti.kaiv/media_set?set=a.695274397189292.1073741873.100001202158608&type=1

Kelle sõbraks siin peab hakkama, et pilte näha? Tehke avalikuks palun.


Vabandan, peagi saavad need sätted seal veiseraamatus üle vaadatud, enda arust sai nigu avalikuks tehtud see album..

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#38

Vägagi meeldejääv ralli.146 tänab korraldajaid ja osalejaid,ning kohalike,kes ei tulnud kangiga autot lõhkuma.Õhtupimeduses saime veel tehnilist abi osutatud võidukihutajatele 108,kel käigukast alla kukkus.Omal oli tehnilisi viperusi peale seda kui sai kraavis käidud,ühel T ristmikul sõitsin otse.Pärast kuulsin,et seal olla veel teisigi otse sõitnud??Minul läks selles suhtes õnnelikult,et puudest sain mööda.Välja sõites lõhkusin sumpsi,pärast sõites kaduski ühe poole pütt ära.Meie start 09.21,finish umbes 20.30.Kütust kulus ligikaudu 60 liitrit.
[Pilt: 1798748_702115349819044_404235051_n.jpg]
[Pilt: 1399572_702115363152376_1400485677_o.jpg]
Vasta
#39

(24-02-2014, 13:54 PM)13piisab Kirjutas:  aitäh ka ladaklubi kleepsuga "nullühele", kes libedamatel lõikudel me ees kulges - efektne "sabaliputamine" oli väärt vaatemäng Wink

Võta heaks Big Grin Loodetavasti me kopika üüberporilapakad tegid oma tööd piisavalt hästi ja tagaajajad väga suurt soppa oma esiklaasil tunda ei saanud.

Team Eesti Ladaklubi tänab ülilaheda ürituse eest, eelmise aastaga võrreldes oli tegu ikka tõeliselt ekstreemse sõiduga ja meile see meeldis.

Samas sooviks teada kuhu jäi kogu see autoderivi, kes esimese kalarootsu algul meile, kui seda ülesannet väga kergeks pidava tiimi sappa lubas võtta? Kahe-kolme kurvi pärast ei paistnud peeglitest enam teie autode tuledki Big Grin

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#40

siin ka omapoolne liikuva pildi panus

Arvestades selle aasta rada ning kindlasti minekut ka kevadel Hiidlastemaale, siis tuleks vist Datsunil tagant paar lehte vedrupakist välja visata. Äkki saab siis sõita ilma pea ja katuse kontaktita ning vast jäävad ka organid oma kohale peale künkliku teed.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne