Uunikute 13. Talveralli 2014 järelkaja
#41

Ekipaaž nr 40 TÄNAB! Oli äge sopa- ja jääRALLIWink Aastaid osalenud, aga sel korral sai rada 100% läbi tehtud, 2 või 3 etappi ideaalajas, ristsõna vastused kõik olemas. Juhhuuu! Oleme uhked.
Täname ka Jürkat, kelle tehnikaga sõitsime!!!
Tänan ka salapärast meest, kes mulle stardis 2008 aasta Järva Teataja tõi! Smile


Priit, kes selle kõik meie kongis läbi tegi, soovis ka paar sõna öelda:

aknapesuvedelik...ju see külmus seal raplamaa külmades, arktlistis oludes lihtsalt ära, arvestades asjaolu, millist kiirust masin arendas ja lõikav põhjatuul aitas kaasa..
tagaistmel... just kontrollisin, sinikaid pole... isegi kael mitte kange, kuid siiski palve hooldustiimile tulevaks aastaks... palun paigaldage kongi ka sportistmed...
vanemtüürinaist Jutti ei hakka eraldi kiitma (nii, et kael kange), sest kõik nigunii teavad, et temast paremat nigunii pole, onju Smile. (mõni võib nüüd muidugi öelda, et jutt või asi Toungue)
Siinkohal kummardan Teie kõigi ees maani, seejärel sirutan selja, tõstan kohvitassi ja lausun: ELAGU EESTI VABARIIK, ELAGU MEIE!
Vasta
#42

Ekipaaz 57 tänab korraldajaid ja kaasvõistlejaid. Eriti neid, kes said aru, et tsiklil pole kojamehi standardvarustuses ja s***sematel lõikudel vabatahtlikult meid mööda lasksid eelnevalt parempoolse suunatulega selgelt märku andes.
Neile, kes edaspidi tahavad sedasorti üritusel tsiklist mööduda ütleks, et andke oma olemasolust ja soovist mööduda samamoodi selgelt märku näiteks lastes törtsu signaali, kuna tahavaatepeegel ei näita koostöös porise visiiriga midagi.
Päriselt ka. Laske palun signaali ja ma ei pane pahaks.
Ära sai eksitud ainult 2 korda: Esimesel korral kuna kalarootsu käed läksid sassi ja teisel korral inglisekeelsete terminitega legendi lugedes. Siis ei leidnud lihtsalt üles teed, mis pidi paremale keerama ja sõitsime otse.... Kuulsin lugusi, et ka teistel oli sellel viimasel lõigul odomeeter "streikinud". Alles Korzetsi pildist mööda sõites olime kindlad, et oleme õigel teel.
Kogudistantsiks sai koos kodusõiduga umbes 430km, mis sisaldas ka Dirhami sadamas mõningast mootori ja iseenda pesu. Tehnilisi rikkeid ei olnud ühtegi - kuna michelini kostüümis pole remont lumes/poris meelakkumine, siis sai eelnevalt panustatud nädalaid töökindluse tõstmiseks ja tundub, et see tasus ära nagu tavaliselt.
Meie laenatud rajakaamera otsustas normaalselt pilti salvestada alles ohekatku lisakatse alguses, katse keskpaigaks oli objektiiv juba üleni porine ja sellist porist pilti salvestas kaamera veel 20 minutit. Peale seda ütles kaamera jälle üles. Heli oli vibratsiooni tõttu täiesti arusaamatu. Telefoniga sai mõned klõpsud siiski tehtud, mõned ka kaasvõistlejate abiga. Kui kellelgi on meie ekipaazist mõni tore pilt, siis olge nii kenad ning jagage. Kui on väga hea pilt või video, olen nõus kasutamisõiguse eest ka õlle või euro tegema.
Et mitte unustada, täname korraldajaid ka enamvähem vee- ja porikindla, spetsiaalselt meiesuguste allvee-orienteerujatele valmistatud legendi eest. Ristsõna/ajavõtu leht sai pisut kannatada, kuna see käis pidevalt kile vahelt sisse välja. Kui selle saaks järgmisel korral vähe paksemale paberile, oleks ideaalne. Samas kiitus ka legendi tagumise kaane eest, mille sisekülg oli tugevamast paberist ja sobis hästi märkmete tegemiseks ka niisketes oludes.
Teelt kogemata väljas ei käinud, vigastusi olemasolevatele ei lisandunud ning tagaklaasi keegi ei ähvardanud.

Täname meeldiva ürituse eest.

Isand Pauk, kaardilugeja Jane ning tema tuuletõkke-eesel.

Edit: paremal Dirhami külastuse põhjus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#43

Ametlik press on ka pildid üles saanud:
http://www.ohtuleht.ee/565799/galerii-va...alverallit

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#44

Ekipaaž 108 esindas tagasihoidlikult kollektiivi lõbu- ja ralliüritusel Uunikute Talveralli 2014. Kaasvõidutseja kihk omistada auhinnaline koht küll purunes, ent sellest olenemata oli raju üritus. Sõitsime pooleks ning erilised tänud paarimehele kindlasti minupoolt, et legendi vimkad ära dešifreeris. Orienteerujate värk. Kokkuvõtvalt oli lahe vanatehnikaüritus ja laupäevak. Polnud kaotajaid, kõik võitsid toreda elamuse. Kilomeetreid küündis nii 400ni + tagasitee. Rallitrassile kulus pool paaki diiselkütust. Intsidentidest on märkimist väärt käimari irdumine, mis kaasvõistlejatelt Zaparozetš Tartust ja Golf I saadud poldi ja täiendava tungrauaga likvideeritud sai. Kui alguses, vahetult pärast intsidenti, kõik rallitajad sajaga mööda panid, siis lõpuks kogunes teeäärde meid paras kamp. Kes tegi nalja, kes aitas, kes laenas puuduvat. Suurimad tänud kõigile. Lõime käed, et järgmine aasta uuesti, kuid sihiks teine masinaklass.

Aga veidi kiirusehaiged Žiguli ja Mossemehed, kes kõige kitsamatel kohtadel mööda pressisid, tasub arvestada ka veidike massiivsemate liikuritega ja tagamootori eripäradega.

Ja specialtänud Jürkale, kelle Kiisu tuli koju roolida. Smile
Vasta
#45

Lõbus oli, isegi väga, Roostale jõudsime küll kohale, aga kes seda änam teab mis teid pidi, kuu ja tähed juhatasid mere äärde kudagi.
Panustatud sai üüberrehvidesse, kuigi oleks pidanud tähelepanu pöörama rohkem klaasipuhastamisele.
Kiitus korraldajatele gelguga sinise golfi seltskonnalt.
Tänud ka sm. Männardile, kes lõunapausil meie nägemist pisut parandas.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#46

Täname korraldajaid sujuva ürituse ja mitte anomaalse ristsõna eest.

Ekipaazid 70 ja 130.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#47

Võistkond nr. 113 tänab korraldajaid, kohtunikke ja kõiki osalejaid vahva ürituse eest. See oli meie 4. Taliralli ja hetkel tundub, et kõige põnevam. Väga huvitav legend, kus iial ei teadnud, mida toob järgmine lehekülg. Sama võib öelda ka teede kohta, kus samuti ei teadnud, milline tee jätkub järgmise kurvi taga... kas asfalt, pori või kiilasjää.. Tänu sellele oli adrenaliin kõrgel ja samas ka lõbus..Smile
Järgmisel aastal jälle...Smile
Vasta
#48

Ka ekipaaz 32 tänab korraldajaid järjekordse toreda ralli eest ja pole veel siiani aru saanud, kuidas on võimalik meid meie omas kodus legendi järgi ära eksitadaRolleyes
Aga tegelikult oli kõik väga hästi!
Järgmine aasta jälle!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#49

Võidusõiduvankri nr.69 segavõistkond teeb sügava kummarduse kõigile asjaosalistele,kes nii põneval,meeleolukal ja huvitaval sõidul on toimuda lasknud.Väikeste viperuste kiuste sujus sõit väga ladusalt.Metsavahelistel jäistel lõikudel tundus küll,et keskmise kiiruse hoidmine on võimatu,aga ometi asjad sujusid.
Järgmise korrani.
Vasta
#50

Au ja kiitused ürituse korraldajatele. Vaieldamatult oli see talveralli meie tiimile kõige eredam läbitud talverallidest. Seda siis alates sellest,et auto valmis võistluspäeva hommikul tunnike enne meie stardi aega. Esimene sõidu proov oli Viimsis bensuka külastamine mis tõi välja ka esimese pisikese probleemi. Nimelt kui paak täis lasta hakkas üleval bensunäiduku august tiba kütet välja nirisema. Aga pole hullu. Edasi siis koju mul teise Viimsi otsa ning sealt juba hooga stardi poole kimama. Statoilist ka väike kohv ja saiake ning uus päev võis alata. Üleval oli oldud selleks hetkeks juba minu puhul 30+ tundi ning kaardilugejal 20+ tundi. Läbi linna kimades sai selgeks,et osad väljalaske gaasid liiguvad sumpsi asemel läbi salongi Big Grin Aga milleks siis aknad on. Kahjuks ei jõudnud korda teha piduritulesid(siinkohal ka vabandused meie järel kulgenud ekipaazide ees kellele meie aeglustamine võis ootamatult tulla)
Natuke hakkas kohe algul jupsima ka sidur. A see tundus tühise probleemina. Üldiselt kõik sujus. Stardi võtsime lennult ja ralli oligi alanud. Esimesed kruusal sõidetud lõigud tõid välja ka tõsiasja,et vedrustus on 0. Lehtvedrud kõvad kui kivid ja amordid oma töölepingu lõpetanud vast 20+ aastat tagasi. Roolimisega oli ka raskusi kuna 6+ pööret roolil lõpust lõppu on ikka päris korralik kruttimine. Ja seda loomulikult ilma võimuta roolisüsteemis. Ehk jäistel lõikudel kerge libisemise korrigeerimiseks tuli lapata 2 ringi ühele ja siis ruttu kaks ringi tagasi. Üldiselt jõudsime ralli käigus tõdemuseni,et aastal 61 olid meestel munad ikka tõsiselt suuremad ja karvasemad kui meil hetkel Big Grin
20+km enne lõppu sai aga autol genekas otsa ja tuled muutusid järjest rohkem vaevu hõõguvateks küünaldeks. Ja ka sidur kadus pea töielikult ära. Siinkohal jälle vabandused kaasvõistlejate ees keda me Roostale sõites viimasel metsavahelisel lõigul ei saanud kahjuks mööda lasta kuna meil polnud lihtsalt sidurit enam.
Roosta väravas sai autol vool otsa ja viimased meetrid lükkas AStross meie liikurit lihase jõul teeäärde, et teised mööda pääseksid.
Peale sööki sai kahjuks uni(üleval oli oldud juba ikka päris pikalt) nii kiiresti võittu,et õhtune üritus jäi kahjuks nägemata.
Hommikul peale sööki sai natuke auto kallal pusitud ja geneka rihm tati ja teibiga natuke rohkem pingule aetud(kronsa ise ei võimaldanud enam rohkem pingutada). Laadimis voolu mõõtes saime numbriteks 19 voltti Big Grin
Tuled särasid nagu päiksed ees. Kuna sidur ikka jupsis oli sõit üsna omapärane. Nimelt sai korraga vajutada maks 3 korda. Siis pidi nii 5...10min ootama ,et sidur taastuks ja saaks jälle vajutada. Meie jaoks oli tagasi sõit Viimsisse samasugune ralli kui just läbitu. Terve tee tuli planeerida käiguvahetusi ja pingsalt jälgida ristmikel,et ega kedagi kusagilt ei tuleks. Trassiks sai valitud siis paldiski mnt. üle pärnu mnt. tartu mnt. alt läbi ja siis lenska mnt. ja vana-narva mnt. Jüri ringi läbisime planeeritult kolmandaga. See polnudki nii ekstreemne. Iru elektrijaama juures ringi läbisime neljandaga ja saime isegi rehvi vinguma natuke. See oli ka ilmselt selle auto pidamise piir. Iga läbitud meeter kodu poole oli oluline. Ja koju me jõudsime. Avades hiljem kapoti, vaatas sealt alt vastu mõnus paistetanud aku Sad mida oli terve tee edukalt 19 voldise pingega laetud.
Lõpp hea kõik hea.
Järgmisel aastal jälle Ra..k!!!!

PS! Tänud ka Tiinale/Priidule seele eest,et nad mu Roostale unustatud võtmed kenasti pealinna poole toimetasid.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#51

Jõuvanker number 79 tõstab kaabut orgkomitee kiituseks!
Lõpuks ometi sai lõpule viidud plaan autole teha täiskere kontakt Läänemaa ravimudaga! Ilm soosis kogu suursündmust ja rikastas muda ravivõimet.
Peale Jüris toimunud eksirännakut ja lõpuks valede autode järgi sõites kaotasime mõneks ajaks orjenteerumisvõime, nii ajas kui ruumis... Aga asja tuleb siiski ja ainult näha positiivsetes toonides. Rehvivalik sai seekord tehtud õige: Taga korralikud maasturi "Kamazid", mis pehmetes oludes vankrit edasi vedasid. Ees naelrehv, mis jäistes oludes natuke pidamist ka andis. Tänan siinkohal inimest kes oli lahkelt nõus rehve laenama selleks sõiduks. Tõrkuma hakkas kaugtulede vooluahel, mis meeldiva niiskuse tõttu lühise leidis. Korra sai tulesid puhastatud, sest tekkis tunne nagu sõidaks koopas... Ühel korral ei käivitunud mootor, aga järgmisel juba käivitus!
Täname võimaluse eest veeta kvaliteetselt aega!
Mõni Pilt

[Pilt: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...alNumber=2]
Vasta
#52

Väga vinge üritus ! Täname korraldajaid ja epipaaži nr 141 kes olid nõus meile oma geneka rihma loovutama. Nädalavahetus oli pikk. seljataga on 1007 km ja kütust kulus ligi 100 L. Järgmiseks aastaks peab legendi lugemise korralikult selgeks tegema ja uuesti proovima tulema.

Simmo.
Vasta
#53

(24-02-2014, 18:09 PM)Regardman Kirjutas:  Ekipaaž 108 esindas tagasihoidlikult kollektiivi lõbu- ja ralliüritusel Uunikute Talveralli 2014. /---/Intsidentidest on märkimist väärt käimari irdumine, mis kaasvõistlejatelt Zaparozetš Tartust ja Golf I saadud poldi ja täiendava tungrauaga likvideeritud sai. Kui alguses, vahetult pärast intsidenti, kõik rallitajad sajaga mööda panid, siis lõpuks kogunes teeäärde meid paras kamp. Kes tegi nalja, kes aitas, kes laenas puuduvat. Suurimad tänud kõigile. /---/
Tänud korraldajatele, et ikka viitsite teha. Kui Teie ei viitsiks, siis kes veel?

Tegelikult jäi tänamata veel töökaaslane ekipaazil 146, halli Cadillaciga ja tundmatuks jääv pruun(?) MB. Laenatud osade järjekord oli selline: polt Cadillacist, mutter ja seib Zapparist ja tung Golfist. Tänud kõigile osalistele, et hädast keset pimedat maanteed välja aitasite.

Tegelikult oli intsidente veel, nimelt loobus õigel positsioonil töötamast kaardilugeja kojamees, mis suuremal jaol pühkis küll metalli ja natuke ka klaasi. Mägi Aivari tehnoloogiaid järgides sai lõunapausil korrastatud, aga tagasitee oli toredam, sest pealinna piiril hakkas sama vigurit tegema ka juhipoolne kojamees. Tegelikult ka gaasitross kiilus veidi kinni, aga takistuseks see ei osutunud.

Ja mis tähtis: võitis sport!!!
Vasta
#54

eesti sõltumatud laborid kinnitavad, kuid ei lükka ümber, et sel aastal oli parim ralli ever! dopingukontroll nr 74 kniksutab ja kraapsutab ning loobib värskeltkorjatud kevadlilli korraldajate poole!
vabandan kõikide ees, kellele jalgu jäin, kuna olime eriliselt aeglased sünkroonujujad. suuresti tänu puudulikule sõiduoskusele, aga ka tänu taguotsa liigsele kokkupuutele emakese maaga (peeglid olid ka taas sellised, millest välja vaadates sai imetleda pilvi või murututikeste vahelt kumavaid kellukesi, ent kaasrallitajaid nad keeldusid näitamast), seda enam aga rõhusime oma põhitööle - dopinguproovide kogumisele ja analüüsimisele. rõõm on tõdeda, et talirallitajad kasutavad kõik dopingut selle kvaliteetseimast otsast. au!
see, et genekas ei lae, oli vist umbes pooltel teemaks, seega ei saa siin originaalne olla. kes aga soovib millegi tõeliselt kasulikuga miljardäriks saada, siis võib leiutada sellise kompressor-tüüpi vidina, mis pidevalt amortidesse õhku pumpaks sõidu ajal, niiet see ei saaks kunagi otsa ka siis, kui midagi pole, mis seda amordis kinni hoiaks Toungue
aga tõesti super legend ja koguaeg nägi teisi ja kordagi ei saanud kedagi nii palju usaldada, et sappa võtta orienteerumisvigade sissetulemise momentidel Big Grin tase!
head väljapuhkamist kõikidele Smile
Lind ja tiim

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#55

Raudseratsu -699 meeskond ütleks ka kiidusõnad mõnusa laupäevase ürituse korraldamisel. Rada oli lahe, legend aga täis ootamatusi. Esimene kalaroots läks meil ikka päris hapuks (vähene kogemus) KP-sid külastada ei mõistnud, kuna navigaator kaotas orienteerumisvõime ja seiklesime seal kuskil.....??? umbes pool tundi ja siis mingi ime ja vist kellegi ema abiga leidsime selle kivimüraka. Siis taastus ka navigatsioon ja ralli võis jätkuda.Teise rootsu panime juba kergelt läbi. Teed olid mõnusalt ettearvamatud, ristsõna (kui kohal käid ja lugeda oskad) lihtne (sel aastal). Aega me taga ei nutnud, kulgesime omas tempos ja võtsime asja Mõnuga.

Lahingumasina pesemisele kulus mingi poolteist tundi, kuna suur osa Eestimaa teedest oli tema küljes kinni.
Vasta
#56

Täname korraldajaid vägeva ralli eest !
Kino ikka sai, kalaroots viis meid võssa enne Golfi teele keeramist ja peale Kehtnat kui otsisime teist raudtee ülesõitu. Ühes KP-s korjasime peale õnnetu vennikese kes oli mustast VW transporterist maha jäänud ja viisime ta Kehtnasse, ilmselt karistuseks otsustas samal transporteril hiljem käigukast irduda, kahju et me käigukastiga aidata ei saanud Smile Mossesid ja Ladasid lasime lahkelt mööda. Õhtul keevitas bänd kah mõnusalt.

Järgmisel aastal toome kindlasti kiirema ja sportlikuma masina starti !

Ekipaaž 128



Ja ka ekipaaž 104 tänab korraldajaid, nemad nägid pühapäeva hommikul ühte summutajat mitte väga kaugel finišist, kel puudu teab kust otsida Smile
Vasta
#57

(23-02-2014, 18:58 PM)stern100 Kirjutas:  Täname korraldajaid! Rada oli põnev, kohati sai metsavahel ka ikka sinkat vinkat sõidetud Big Grin Panen meie sisekaamera video ka ohekatkust. Aeg oli 2.01

Ekipaaz 45


Kas keegi seal veel videot tegi?
Eriti tahaks näha kuidas UAZ-ikuga nii kiiresti sõidetakse!
Vasta
#58

Tere. Kas tervitada saab?
Tahaks tervitada kuldseid diskomehikesi ja soovilugu oleks DISCO DISCO

PS! Mis selle loo õige pealkiri on või kust saaks kuulata?

Lugupidamisega

Marsa nr.2 (viru-pääsküla)
Vasta
#59

(25-02-2014, 12:32 PM)Indrek66 Kirjutas:  
(23-02-2014, 18:58 PM)stern100 Kirjutas:  Täname korraldajaid! Rada oli põnev, kohati sai metsavahel ka ikka sinkat vinkat sõidetud Big Grin Panen meie sisekaamera video ka ohekatkust. Aeg oli 2.01

Ekipaaz 45


Kas keegi seal veel videot tegi?
Eriti tahaks näha kuidas UAZ-ikuga nii kiiresti sõidetakse!

Ekipaaž 149 kiiduavaldustega edastab oma jäädvustatud video ohekatkust (Käsi veidi väriseb , aeg 02:13,4
Lisakatse
Vasta
#60

Nr. 26 Ka elusalt-tervelt kodus tagasi. Tänud kõigile osalejatele ja korraldajatele meeldiva ürituse eest! Meie kolmas, ja parim, ralli! Ristsõnas ainult 1 teadaolev eksimus Smile . Kuna meie rallikas on ikkagi veok siis mingi aja jälgimisega end vaevama ei hakanud. Põhiline on ju ikkagi ristsõna ja sellele ka rõhk sai pandud. Kaardilugeja jäi ellu ja oli väga tubli. Järgmine aasta jälle! Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne