Uunikute 13. Talveralli 2014 järelkaja
#81

(25-02-2014, 17:39 PM)moskiito Kirjutas:  
(25-02-2014, 17:37 PM)ryblik1 Kirjutas:  
(25-02-2014, 17:33 PM)moskiito Kirjutas:  
(25-02-2014, 17:26 PM)gazwoman Kirjutas:  Lisakatse läks aia taha, kuna tihend ei saanud lihtsalt aru, kust rada läheb. Mingit põiget polnud, oli vaid punase-valge kirju pael tee peal ees ja siis pidi sealt auku otsima, kust läbi lipsata. Teises kohas jälle polnudki auku, vaid tuli vasak tagasipööre teha :S Järgmisel korral võiks mingite lipukeste või nooltega sellekohased märgistused teha....no aerofoto aitaks ka Big Grin

No see mind ja arvan et paljusi ei üllata et "naistel" rajaleidmisega probleeme esines Big Grin teaduslikult ju tõestatud et naised kehvemad kaardilugejad kui isased.
Kle vaata kellega sa plõksid ka Big Grin
Eeelmise aasta naistearvestuse võitjad ja seda korduvalt olnud vist...
Respekki ka vaja pidada veel!.
niisama nokkin Big Grin ega ma muidu neid ilmaasjata "naisteks" kutsunud ja mehi "isasteks" Wink

Miljon tsiteerimist aga las olla Wink

Naisolevus Gazwomeniga on jah see asi, et keegi võiks Talle kasvõi korra pihku anda korraliku puuri ja traksidega aparaadi, sinna kõrvale suruda oskaja kaardisegaja ja ilma treenimata vaadata, mis saama hakkab... ma arvan, et RWD arvestuses kohe kindlasti viimaseks ei jääks Big Grin Meie "sport"rallis on ikka selliseid naljamehi, et kuskohast need üldse juhiloa said ja kes see neile selle andis.
Ma olen selle sajandi enamusi naissoost autosportlasi näinud ja eks mul mingi suhteliselt selge ülevaade naisterahvaste oskustest on tekkinud. Sai ju omal ajal palju spoirinte kommitud ja ka natuke ise mõned korrad pulli tehtud. Neid, ke sikka päriselt hästi ja kiiresti sõidavad on ikka kolevähe olnud. Veel vähem neid, kes meestel seljad prügiseks teevad. Aga neid ikka on mõnikord. Ning pigem jääb see julguse, mitte oskuste taha. Neid naisi, kel hirmutunne piisavalt kaugel on, neid on harva ja sellele vihjas ka Sir Stirling Moss. Aga soovitud noolekesed viitavad klassikalisele autorallile ja aerofoto kaardilugejale Big Grin Jäärajad ja sprindid on selline lahja kraam, kas päris ralli või ratas-rattas auto/rallikross.

(25-02-2014, 18:09 PM)Kuban Kirjutas:  no kuulge herr, kui ma läheksin võõra võimsa autoga (millel lisaks ka taguots otsustas emakesse maasse liigselt armuda) tulemust jahtima, siis ma peaks ikka päris imbetsill olema! Big Grin + arvestades seda, et ma ei ole miski üle keskmise sõiduoskusega inime.
Ole rahulik: ma olen seda täpselt sealsamas kunagi sarnase masinaga proovinud ise omal nahal: Pontu LeMans käras kõvasti edasi oma maasturirehvide ja blokksillaga ning läks vanal bagirajal kenasti hüppesse aga siis lõi poiss kõrval ennast ikka kaunilt kiivriga vastu armatuuri kah nigut liigendnuga. Ning mingil sõjaväeosa asfaltbetooni katsel ei osanud korraldaja arvata, et null-auto nii kiiresti ligineb, peaagu oleksime selle boliidiga transiidist läbi sõitnud. Palju jõudu momendina ja palju kilosid mitte kõige kurvisõbralikuma autona ei ole just asi, millega liiga tõsiselt "rallit" sõita ja seal on loll pea tõesti ihu nuhtluseks Wink Siis panime kiivrid kõrvale ja lasime ajule pisut hapnikku Wink Dragi-rajal 16-seki autoga (kogu selle kauni arhitektuuri ja supermugavuse juures, mis neil ju on) kruusal ülevõimendet rooli ja aurikulaadse õõtsuvusega kihutada on tõsine ekstreem. Ja pole ka aeglase tavarooliga mugav Volga parem näiteks ringrada sõita. RAFikust taha üldse mõelda, nendega kiiresti sõitjad on erilist reskpekti väärt.
Vasta
#82

[17:31:37] Marti Mets: jees lugesin praegast automotot ja näen et kiiruskatse on tähelepanu võitnud jah.... aga ainus seletus on karu kastis.... ei pea olema mootor veosillal võib ka karu olla
[17:32:32] Devil DeVille: mõistagi
[17:35:09] Marti Mets: jänes igatahes ei sobi
[17:35:22] Devil DeVille: selgesti
[17:35:33] Devil DeVille: leopold peaaegu sobiks
[17:35:40] Devil DeVille: a see ei sobi jälle siduriga
[17:35:45] Marti Mets: just

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#83

(25-02-2014, 15:04 PM)spitfire Kirjutas:  Eriti tahaks näha kuidas UAZ-ikuga nii kiiresti sõidetakse!

Ma arvan, et ega UAZ-i legendi neid aeglasemaid (kummidega markeeritud) šikaane sisse ei kirjutata, selle koha peal on seal märge "pikk sirge, kuues käik" Big Grin
[/quote]

http://www.youtube.com/watch?v=7cAMRwVEXgQ
Uaz i sõit 2:14, ( Kõrbe rebane)
Vasta
#84

(25-02-2014, 18:43 PM)vilimo Kirjutas:  
(25-02-2014, 15:04 PM)spitfire Kirjutas:  Eriti tahaks näha kuidas UAZ-ikuga nii kiiresti sõidetakse!
Ma arvan, et ega UAZ-i legendi neid aeglasemaid (kummidega markeeritud) šikaane sisse ei kirjutata, selle koha peal on seal märge "pikk sirge, kuues käik" Big Grin
Uaz i sõit 2:14, ( Kõrbe rebane)[/quote]

Panna siia kõrvale 2:01 sõitnud Mosse video, kus loeti nooti, auto ise oluliselt kergem ja kiirem ning "tra! see üks kurv" jäi ka noodi olemasolu tõttu olemata, siis nii sõidetaksegi! Pane nüüd juurde või võta sealt maha pisut kangem katel, inimlik sõiduasend, kergem kere ja pidurite mittekasutamine...
Egas need päris historic-rallid ka mingi töristamine pole Wink Viimane ralli Belgias ja pole just nõrgad nimed sõitmas: Duval, McRae, Duez, Loix, Chardonnet, Daniel Elena, Yves Matton with Citroen, Porsche, Manta, Ascona, Ford escort mk1, Mini and ofcourse Audi Quattro Sport S1 (Group B)
Vasta
#85

126. ekipaazi mustangipoisid tänavad korraldustiimi suurepäease laupäeva eest! Teekond oli väga fun, legend hästi koostaud, mis tegi selle sõidu taaskord nauditavaks!
Ei saanud ka meie seekord tõrgeteta Sad kõigepealt kadus genekal korralik laadimine. Peale lisakatset põrusid lahti ka sigaretisüütaja juhtmed, seega kadus toide vajalikel seadmetel. Ega midagi, kui pisiremont peale AKP-5 võtmist ja AKP-6 läbimisel kaotust vaid minut Smile
Kohtumiseni juba järgmistel võiduvõtmistel.
Vasta
#86

(25-02-2014, 14:22 PM)parmhot Kirjutas:  Paar kuud tagasi sai Talverallile registreerudes mainitud, et osaleme oma 10. rallil viimast korda antud üritusel, sest vanust juba kenasti ja tervis pole enam selline võrreldes aegadega, kui rohi rohelisem ja taevas sinisem ja lumi valgem oli. Et viimasest viimast võtta, tegi mu kallis hüper-super kaardilugeja taktikalise käigu - loobudes osalemisest (konkurentide uinutamiseks Toungue).
Laupäeva hommikul õnnestus mul peale mõningaid otsinguid leida Kopli liinidelt asenduseks üks nägus noormees nimega Märt (peakorraldaja arvates oli kaardilugeja vahetuse ajendiks protest Putini vastu, no teate ju küll Rolleyes ).
Tänapäeva noored on igati hakkajad, haaravad uusi asju lennult, mõtlevad välja uusi sõnu (diagonool - diagonaalselt(?) kurvi suuna kirjeldamine noolega Smile), seega läks legendi lugemine (peale road booki õiget pidi keeramist Wink) kuni lõpuni libedalt.
Tehnilised probleemid meid väga ei vaevanud, kogemata avastasime, et jagajakaas oli kaduma läinud (mis oluliselt ei mõjutanud Itaalia/Poola kvaliteettehnika toimimist), õnneks oli Märt eelmise õhtu kõrtsis veetnud ja kustutas end hommikul Borjomiga. Tühjast pudelist sai suurepärase kaitse kontaktidele muda ja vee vastu.
Lisakatse suhteliselt hea tulemuse taga polnud muud, kui et gaas jäi stardis peale, käiguvahetus käis täistuuridel (racing värk Cool ), meil oli hirmus küll, no aga mis sa ikka teed. Pärast katset oli masin jälle endine ja rahulik.
Suured tänud Marele pikaajalise treeningu, Märdile abikäe ulatamise eest ning kogu ülejäänud Muhuklubi pundile.
Sügavad kummardused korraldajatele toreda ürituse ning alajõulistele halastamise eest Big Grin.
Oli kena kevadine vanatehnikaüritus!

Ise kiidan Jaanust vastu veelkord ja loomulikult kogu üritust/korraldustiimi.
Esimese korra kohta öigesti road booki lugeda ja asjadest üldse aru saada - ehmatas ikka ära küll Smile Hea koolitus on asja alus.

Lisaks, bänd ja kogu afterparty oli tasemel Cool

Olge tublid ja terved! Ise olen nüüdseks korralikult töbine Rolleyes

[Pilt: IMG_20140223_111130.jpg]
Vasta
#87

Motoristiklubi väike esindus võtab kokku oma jutud.
Rada: pole küll talveralli nime väärt, pigem 1 aprilli ralli, kuid vaatamata sellele 10 punkti kümnest. Väga äge oli. eriti lõpp ja metsavahel need libedad lõigud. Järgmine aasta loodaks rallile saada lumetormi, oi see mulle meeldiks....

Auto: LSD sillast , uutest amortidest, 5mm jämedamast stabika vardast ees ja diiselrekordi esivedrudest ning taga topelt stabikavardast oli palju kasu võrreldes varasemate rallidega. Mitte kui muffigi ei lagunenud ära!!!
ISegi see eelmisel aastal tanklas kokku liimitud kütusepump sõitis ilma tõrgeteta läbi marsruudi, Tartu-Tallinn 200km, Talveralli trass ca 300 koma midagi km, Roostalt peale õhtusööki Pärnusse ca 120koma midagi km ja järgmisel õhtul koju Tartusse veel ca 200km. Kokku ehk enam vähem 800 ja plus km .

Kiidame see aasta autode valiku virrvarri. Usaraud oli vahvasti esindatud eriti need vahtplastist mannekeenid.

Üritasime sõita nii nagu peab, aega ja legendi. Tulemusi ei tea seega ootame.

Ohekotsu oli huvitav.... eriti oleks see olnud kui lumi maas oleks. Samas eks ilmastik tõi kätte paremad tingimused neile kel see tehnikale rohkem sobis. Ilmselgelt määras auto veoskeem, ratta läbimõõt ja ülekanne. Meil oli tegu et LSD sild ennast kogua eg otse ei lükkaks sest suure kaapimise peale oli tagajärjeks see et esirattad hõljusid selle püdela peal ja neid hetki kui juhitavus ka tunda oli , neid oli väga vähe. Kaks varianti oli, kas peenestasid kõvasti ja ratas leidis selle püdela alt libeda külmunud kihi või hõljus ta selle püdela peal ja korjas mustrit täis. Huvitav oli enivei, isegi oleks veel tahtnud paari ringi seal maarutada, kuigi omale oli eesmärk seatud et autot ei tohi ära lõhkuda sellisel rallikrossi meenutaval rajal. Eesmärk sai täidetud ja auto jäi lõhkumata.

Buggy oli tase! Kuidas enesetunne oli peale rallit , Indrek???

Tänud Priidule ja tiimile! Selle aasta alguse üks olulisemaid üritusi on läbi, jääme ootama järgmist!

parim moment: [Pilt: large_28604247_nQ3W.jpg]

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#88

(25-02-2014, 22:59 PM)ryblik1 Kirjutas:  Motoristiklubi väike esindus võtab kokku oma jutud.
Rada: pole küll talveralli nime väärt, pigem 1 aprilli ralli, kuid vaatamata sellele 10 punkti kümnest. Väga äge oli. eriti lõpp ja metsavahel need libedad lõigud. Järgmine aasta loodaks rallile saada lumetormi, oi see mulle meeldiks....

Auto: LSD sillast , uutest amortidest, 5mm jämedamast stabika vardast ees ja diiselrekordi esivedrudest ning taga topelt stabikavardast oli palju kasu võrreldes varasemate rallidega. Mitte kui muffigi ei lagunenud ära!!!
ISegi see eelmisel aastal tanklas kokku liimitud kütusepump sõitis ilma tõrgeteta läbi marsruudi, Tartu-Tallinn 200km, Talveralli trass ca 300 koma midagi km, Roostalt peale õhtusööki Pärnusse ca 120koma midagi km ja järgmisel õhtul koju Tartusse veel ca 200km. Kokku ehk enam vähem 800 ja plus km .

Kiidame see aasta autode valiku virrvarri. Usaraud oli vahvasti esindatud eriti need vahtplastist mannekeenid.

Üritasime sõita nii nagu peab, aega ja legendi. Tulemusi ei tea seega ootame.

Ohekotsu oli huvitav.... eriti oleks see olnud kui lumi maas oleks. Samas eks ilmastik tõi kätte paremad tingimused neile kel see tehnikale rohkem sobis. Ilmselgelt määras auto veoskeem, ratta läbimõõt ja ülekanne. Meil oli tegu et LSD sild ennast kogua eg otse ei lükkaks sest suure kaapimise peale oli tagajärjeks see et esirattad hõljusid selle püdela peal ja neid hetki kui juhitavus ka tunda oli , neid oli väga vähe. Kaks varianti oli, kas peenestasid kõvasti ja ratas leidis selle püdela alt libeda külmunud kihi või hõljus ta selle püdela peal ja korjas mustrit täis. Huvitav oli enivei, isegi oleks veel tahtnud paari ringi seal maarutada, kuigi omale oli eesmärk seatud et autot ei tohi ära lõhkuda sellisel rallikrossi meenutaval rajal. Eesmärk sai täidetud ja auto jäi lõhkumata.

Buggy oli tase! Kuidas enesetunne oli peale rallit , Indrek???

Tänud Priidule ja tiimile! Selle aasta alguse üks olulisemaid üritusi on läbi, jääme ootama järgmist!

parim moment: [Pilt: large_28604247_nQ3W.jpg]

SmileSmileSmile
Ja kui hästi sobib ka pildile eelnev rida, sest pildil ongi ju Priit (Y) Võtame tänud vastu Big Grin
Vasta
#89

Ryblik1 kirjutas: Buggy oli tase! Kuidas enesetunne oli peale rallit , Indrek???


Kui sa mötled et kas oli külm ja paha, siis vastus on eitav. Ju siis sai piisavalt soojalt riidesse pandud
Tunnen ka vaikset röömu, et Priit rada lasnamäelt läbi ei juhtinud, ilmselt seal oleksime ebatervet uudishimu vöinud kohataWink
Rohkem meelehärmi tegi bagi enda hädine mootor, mis rallijärgsel päeval ka ilmselt lahkumisavalduse andis.
Eks väikesi muresid ikka oli, näiteks kippus esiklaas teedel seestpoolt sopaseks minema(polnud arvestanud et sissepoole kah kojamehi peaks paigaldama), ükskord külmus karbuss suureks jääpalliks, muidugi toimus see pöhjagaasil ja tegi süüte väljakeeramisel toredasti pauku sumpsist.
Odokas luges meil ainult täiskilomeetreid, kepsu polnud.
Tagumine number tegi pögenemiskatse, a sain enne kadumist veel kätte
Mingil hetkel avastasime, et istme poroloonist pöhjad tömbavad jöle hästi vett sisse, need sai välja väänatud ühes akp's ja kilekottide sisse pakendatud, sellega asi korras.
Ohekatku katsele minnes leppisime kokku, et ei hakka üldse pähe andma, kuna soppa tundus jöle palju olema ja arvasime et ei viitsi end pärast kuskil jöes pesema hakata, liiatigi ei söltu sellest mitte midagi. Noh, päris tühikäigul ka ei läbinud, aga oleks muidugi kiiremini vöinud veel katsetada, ma ei viitsinud isegi käiku vahetada vaid lasin tuimalt teisega kogu raja läbi.

Eks nüüd endajaoks jälle midagi katsetatud, järgmiseks aastaks midagi originaalsemat leida läheb raskeksSmile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#90

(25-02-2014, 11:18 AM)CIH Kirjutas:  Täname korraldajaid vägeva ralli eest !
/---/ Ühes KP-s korjasime peale õnnetu vennikese kes oli mustast VW transporterist maha jäänud ja viisime ta Kehtnasse, ilmselt karistuseks otsustas samal transporteril hiljem käigukast irduda, kahju et me käigukastiga aidata ei saanud Smile /---/
Näita veel kaitseliitlasele metsa, kes nägi seda lähedalt viimati 2009 Talverallil, ülejäänud aja vaid bussirooli tagant aknast. Ehmatus vaenlase tagalasse jäämisest oli nii suur, et otsustas Kehtnast juba rongiga Tallinnasse kihutada Big Grin
Vasta
#91

Indrek: Eks nüüd endajaoks jälle midagi katsetatud, järgmiseks aastaks midagi originaalsemat leida läheb raskeks

No ma pakuks välja et kolmerattaline muravei oleks päris ületamatu, eriti kui sellega rada lõpuni sõita.....

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#92

Suure tänud ka ekipaazilt number 2 Priidule & Co-le. Jõudsime ka meie heina koormaga koju, suuresti tänu Jorveni ja Liina abile. Väga lahe rally oli. Suureks üllatuseks oli, et GAZ 51-ga koos heinakoormaga on võimalik sõita ka aega suht täpselt, kuid tundub et ristsõnaga kuskil eksisime. Eriti positiivne oli meie jaoks lisakatse võit oma klassis ja 62. koht koos teiste masinatega. Muidugi see katse just masinale väga hästi ei mõjunud, sest peale seda suitses mootor päris tugevalt. Enamus arvasid, et heinad põlevad Smile Tee peal tegevust jätkust, enne lõunat läks peale korralike löökauke rool järsku poole raskemaks ning pärast metsavahelistel vesijäistel teedel 51-ga kohati külg ees sõites kippus ikka kaardilugeja näost valgeks minema. Igal juhul ootame juba järgmist Talverallit.
Vasta
#93

Ekipaaž 112 ühineb kiitustega talveralli korraldajate suunal!!
Pritsumasin oli ka pärast rally lõppu ühes tükis ning ootab nüüd järgimisi üritusi, väike mure oli küll kindlat tüüpi liiklusmärgiga teedel (ümmargune, ääred punased, keskel veoauto pilt, valgel taustal) ja neid oli veel mitu, viimane veel vahetult ennem suurt puidust laia silda Big Grin (kaardilugeja silmates seda silda hüppas autost välja ja ütles et tal on väikesed lapsed ja tema minuga sealt üle ei sõida) ega midagi kõik lõppes hästi! Auto tühikaal 12 tonni Cool

Fiat 126, AZLK 2137, IZ Planeta 5, IZ 56 ,K 750, Muravei
Vasta
#94

Täname ka omaltpoolt korraldusmees(nais)konda. Üle mitme aasta oli jälle tore mudas mütata. Kõik sujus ilusti, kuni lehte keerates saabus inglise keelsete sõnadega legend. Selle tõlkimine osutus peale 3,5km Koržetsi autahvlit ülikeeruliseks ja nii me valesti sõitsimegi. Kuna oli pime, siis tagasi ka ei hakanud enam keerama. Selle eest saime sõita mööda ehedat munakiviteed, mida antud kandis kuidagi oodata ei osanud Wink. Kuna tahtsime otse saada Roostale, andsime kaasasolnud rajasalvestajale käskluse kõige otsem tee valida. See osutus kogu trassi kõige raskemaks osaks, kuna eelnevalt oli seda läbinud päris mitu traktorit ja metsaveomasinat Wink lühidalt - offroad!!
Vabandame ka ühe kaasrallitaja ees, et äärepealt ta autole tagant sisse oleks sõitnud. Kuna kõik toimus nii kiiresti, siis ei märganud, mis masin see üldse oli Wink
Loodetavasti siis järgmine aasta jälle!

Reigo ja Maido nr. 43

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#95

Tänud ka tiimi 78 poolt. Rada oli lahe, legend klappis ja ristsõnaga oli nii nagu oli. Veidi ka ülamainitud lisakatsest. Ilusti käperdasin ära selle, tubli mina ! Korraldajatele väike tõrvatilk ka meepotti- lisakatset tutvustav kohtunik rääkis võistlejatele erinevat juttu ( või jättis rääkimata ), seda just finišeerimise osas. Kuna mingisugust arvestust ikka peetakse tuleks asjad korrektselt läbi viia. Muidu ikka hinndeks 5+ Priidule ja Co.-le ! Proovime järgmine kord jälle !

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#96

Vilukas, kas Sulle öeldi ka: "Neiukesed, sõitke tasakesi, rada pole kõige paremas seisus - võite auto ära lõhkuda!"? Cool
Vasta
#97

minu kolleeg sai ka videoga ühelepoole, saadaval on see alloleval lingil viimases postituses.
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=1901&sid=5d9418a56f80193a4f69ff77ecd70cf1&start=290
Vasta
#98

(25-02-2014, 18:57 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(25-02-2014, 18:43 PM)vilimo Kirjutas:  
(25-02-2014, 15:04 PM)spitfire Kirjutas:  Eriti tahaks näha kuidas UAZ-ikuga nii kiiresti sõidetakse!
Ma arvan, et ega UAZ-i legendi neid aeglasemaid (kummidega markeeritud) šikaane sisse ei kirjutata, selle koha peal on seal märge "pikk sirge, kuues käik" Big Grin
Uaz i sõit 2:14, ( Kõrbe rebane)

Panna siia kõrvale 2:01 sõitnud Mosse video, kus loeti nooti, auto ise oluliselt kergem ja kiirem ning "tra! see üks kurv" jäi ka noodi olemasolu tõttu olemata, siis nii sõidetaksegi! Pane nüüd juurde või võta sealt maha pisut kangem katel, inimlik sõiduasend, kergem kere ja pidurite mittekasutamine...
Egas need päris historic-rallid ka mingi töristamine pole Wink Viimane ralli Belgias ja pole just nõrgad nimed sõitmas: Duval, McRae, Duez, Loix, Chardonnet, Daniel Elena, Yves Matton with Citroen, Porsche, Manta, Ascona, Ford escort mk1, Mini and ofcourse Audi Quattro Sport S1 (Group B)

[/quote]


Võin veel sekka öelda, et noot tuli mul peas mõttesse ja sõnas suust välja täpselt mõned sekundid enne kurvi. Olime seal rajal elus esimest korda!Big Grin
Vasta
#99

(26-02-2014, 17:09 PM)ProZ. Kirjutas:  Vilukas, kas Sulle öeldi ka: "Neiukesed, sõitke tasakesi, rada pole kõige paremas seisus - võite auto ära lõhkuda!"? Cool

Mitte just päris nii aga midagi sarnast !

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta

Võistkond 157 tänab Priitu ja Tiinat ja kõiki kohtunike vägeva ürituse eest. Oli põnevust ja eksimisi aga lõpuks ikka kohale jõudsime.
Vahelduseks on ka poris mõnus sõita.

Võistkond 157, Ohekatku 2.13


Aia Racing
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne