Uunikute 13. Talveralli 2014 järelkaja

Ekipaaž 129 jäi ralliga väga rahule. Busside arvetuses õnnestus teine koht mudaringil saada. Ralli arvestuses ilmselt sama koht, aga tagantpoolt vaadates. Tehnilistest probleemidest esinesid rattapoltide iseeneslik avanemine (seotud ilmselt auklike teedega), tagatule kruvide iseeneslik välja keerumine (põhjus sarnane eelnevaga), siduri lõpp (saatuslikuks sai Ohektatku rada ja mitmed clutchkickid), ootamatu kütusekulu 1,6TD mootorile ca 12+ (kiire põige Riisipere tanklasse kustutas jänu) V8 mehed parem ärge kommenteerigeCool

Tekkis hoopis küsimus, kas korraldajal või kellelgi asjaosalisel on olnud aega marsruut kaardile panna. Tahaks näha kus kaugel ära käidi. Vahepeal oli päris ootamatu näiteks kiiruskaamerat enda ees näha, aga õnneks sama 1,6TD ei jõudnud nii palju hoogu korjata, et asi kriminaalseks oleks muutunud.
Vasta

(27-02-2014, 11:53 AM)Klamber Kirjutas:  Tekkis hoopis küsimus, kas korraldajal või kellelgi asjaosalisel on olnud aega marsruut kaardile panna. Tahaks näha kus kaugel ära käidi. Vahepeal oli päris ootamatu näiteks kiiruskaamerat enda ees näha, aga õnneks sama 1,6TD ei jõudnud nii palju hoogu korjata, et asi kriminaalseks oleks muutunud.

[Pilt: 1795537_669868953059294_860545813_n.jpg]

Sergei Didõki poolt trackitud marsruut. Peaks olema legend nr 1.
Vasta

Kes lõustaraamatust pilte ennist ei näinud siis nüüd peaksid Lipa peatuspunktist pildid saadaval olema siin:

http://public.fotki.com/Ketu71/uunikute-...alli-2014/

Tervitades,
Salasoo KRT
Rünno

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta

Sports Tracker logis selliselt teekonna:
Kulutati siis Laplanderis 10800kCal Cool

http://www.sports-tracker.com/#/workout/...75nj34uu0l

Masendavad faux pass'd Jüris - jah, seejärel sain ka esmakordse lugejana selgeks ka rootsu olemuse. Ning paar tõsisemat viperust teekonnal veel...
Vasta

Ralliteema esimeses postituses on ESIALGSED tulemused.

Kokku startis füüsiliselt 148 jõuvankrit + 2, kes olid ka tasunud, ei jõudnud starti kohale. Minuni jõudis tagasi 139 Ajakaart/Ristsõna, millest veel omakorda terve posu kas ei tulnud startinud jõuvankriga lõppu, jätsid mingid lõigud vahele jne. Nendest siis 39 on absoluutselt õiged ja ka kogu rada põhimõtteliselt õigesti läbitud.
Seega on korrektselt raja läbinute ja mistahes põhjusel katkestajate protsent suhteliselt hea. Vanim startinud auto jäi kusagile teele aga mehed ise teiste kastikatega sõitsid raja ikkagi lõpuni; Range Rover transformeerus ennelõunat poekotiks jne aga see ongi vanatehnikaralli Wink

Jüri esimese lõigu kilometraaž 17,0, kus algas esimene kalaroots ja keskmise ringtee peal läksid rajad lahku, oli ka kummagi rigi vasakpöörde järel OAKP ning see tekitas eeldatud segaduse! Mõned jõuvankrid jõudsid lõpuks ka ÕIGE ootamatu läbida ja õige fotoka mälukaardile salvestatud saadud, mõned mitte. Ehk esi-39'st ei ole kummaski fotokas pilti Camarost. Aga kuna Juhend seda muudmoodi ei reguleeri, siis tulivad maksimumkaristused ja kogu ooper. Puudu on veel mõned aga kuna OAKP sulgus +15 min. peale viimase startinu ideaalaega (10:29 startis ehk OAKP'd kinni 11:12, tegelik lahkumine 11:14) ja kes suutis esimese 17 kildiga lootusetult suvasuunas sõita, on ikka täiesti ise süüdi Big Grin
Vasta

Seekordselt mõjutas üldplaanis kohta ainult kiiruskatse aeg. Kuna ristsõna oli liiga lihtne ja enamus kes seda tahtis sai maksimumpunktid. Kiiruskatse karistuspunktid on liiga suured ja ei lähe minumeelst nö. uunikumide ralliga kokku.

Aga ilma virisemata oli suurepärane ralli ja hea legend. Nr16 ekipaazi kaardilugeja.
Vasta

Kus on fotograafid lisakatse stardist ja raja äärest?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Ma nüüd lähen häbenen, et ma Ohekatkus nii aeglane olin...
Vasta

(28-02-2014, 16:42 PM)Oliverk Kirjutas:  Seekordselt mõjutas üldplaanis kohta ainult kiiruskatse aeg. Kuna ristsõna oli liiga lihtne ja enamus kes seda tahtis sai maksimumpunktid. Kiiruskatse karistuspunktid on liiga suured ja ei lähe minumeelst nö. uunikumide ralliga kokku.

See on nii ja naa. See üks historicu mõistes "test" ja testitulemus on ikkagi oluline ka kõigis sportlikes-ametlikes regulaarsusrallides nii FIA kui FIVA aga ka brittide HERO sarjades. Ma niigi püüdsin praegu tulemusi tehes pisutki õiglust jalule seada ja nende nn"alaklasside" valemis asendasin 100 arvuga 50 ja vaid mitteosalemine andis 100.
Teine asi: kui pilli lõhki ajada, peaks vanatehnika täielikult tehase homologeeringule vastama. See tähendab, et väga paljud jõuvankrid ei pääseks üldse peale, enne seda oleks vaja teha korralik tehnoülevaatus, mis viib kohe ralli korraldamise hinna üles jne.
Teine asi oleks kümnendite kaupa autosid grupeerida lisakatse- ehk testitulemuste saamiseks. Nii tehakse ka. Aga jällegi: siis tahaks ma enne rallit mitte rallipäeva varahommikul kõikide teh.passe näha, konkreetse masinaga peab siis tulema - ühesõnaga ilge jama.

Muidugi, eks mingil ajal asi sinna ka jõuab ning mine tea, lubasivad ju Muhuklubi aktivistid koos seekordse Võitjaga järgmine aasta korraldustoimkonnas olla. See 150 masinat /500 tegelast on ikka nii selgelt juba üle võlli mass, et peab midagi ette võtma. Iga-aastane juurdekasv on küll tore aga... elektroonilised sekunditäpsusega ajavõtud, rohkelt TC'sid (time controle), mitmed ootamatud, muidugi kõik eelkirjeldatud nõuded tehnikale jms - FUN kaob siis aga ära. Siis kaovad kohe ära ka veokad, 4X4, buss ja tsikkel. Ja siis olemegi seisus, kus tuleb korraldada FIVA-reeglitele kohast regularity rallyt, kutsuda ka väliskülalisi, sõidame 2-3 päeva, osalustasu on kolmekohaline number etc Sad

.pdf Kõik koos lisakatse karistupunktid.pdf Suurus: 66.76 KB  Tõmbamised: 637


Aga ma tegin kiiresti sellise tabeli, kus on kõik jõuvankrid koos ja FIA/FIVA valemi põhjal. Esiotsa tulemusi see ei muudaks kuidagi, õigemini panna kokku Saab ja Fiat on kergelt vale ja praegune lõpptulemus ausam. Oraval vale mootor ja jääbki vaidlus kahe vana võrdse LAda vahel, et kumb on lõpuks olulisem: ideaalilähedane regulaarsus aga testil "kerge põrumine" või kokku ühtlasem sõit läbi päeva. Küsimus on ju 1,33 punkti vahes.
Palo lõppsumma 286,67, Kivi 287,33, Heldna 282,67, Orav 284,67 ja Vilbiks 284,00. Naisterahvas Ramler kukuks aga kohe 225,33 punkti peale...

Nagu Martti ütles - ka lisaktsel tuleb kiiresti sõita! Tehe 263+31-27,33=266,67. Praegu 263, mis on täpselt samapalju ja täpselt sama valgusaasta kaugusel esimestest! Uskuge, ma ei tee ega arvuta asju esimest aastat Big Grin Veel vähem mõtlen esimest aastat selelle, kuidas asja võimalikult ausalt teha. Ja siiani kõik 11 Legendiga korda on ikkagi reaalslet parimad võitnud ja arvuta kuidas tahad - ikkagi on nad ees. Ja ma olen neid siin exelis ikka igatepidi arvutanud Cool
Vasta

lokuta kolhoositiim tänab korraldajaid.

sooviks ka ristsõna vastuseid, kui võimalikSmile

lisakatsel veokad kõik aeglased, üldtabelis ettesaada polegi võimalik - aga vahet polegi see polegi ralli mehed.

Smile
Vasta

(28-02-2014, 20:33 PM)hundu77 Kirjutas:  lokuta kolhoositiim tänab korraldajaid.

sooviks ka ristsõna vastuseid, kui võimalikSmile

lisakatsel veokad kõik aeglased, üldtabelis ettesaada polegi võimalik - aga vahet polegi see polegi ralli mehed.

Smile

Ei ole nad aeglased midagi. Jüri oli GAZ-51ga ikka väga kiire.

Katse karistuspunktid tulevad ju eraldi klassiarvestusest.
Vasta

[Pilt: 1795537_669868953059294_860545813_n.jpg]

Sergei Didõki poolt trackitud marsruut. Peaks olema legend nr 1.
[/quote]

Täpsustan, rada Nr. 2
Vasta

pole paha, tubli keskmine Big Grin ikkagi parem kui eelnevatel aastatel.
Vasta

Paluks õigete vastustega ristsõna lahendust.
Kuskil sai mingi vastusega puusse pandud, aga millisega ?

Priidu uitmõtete:
Muidugi, eks mingil ajal asi sinna ka jõuab ning mine tea, lubasivad ju Muhuklubi aktivistid koos seekordse Võitjaga järgmine aasta korraldustoimkonnas olla. See 150 masinat /500 tegelast on ikka nii selgelt juba üle võlli mass, et peab midagi ette võtma. Iga-aastane juurdekasv on küll tore aga... elektroonilised sekunditäpsusega ajavõtud, rohkelt TC'sid (time controle), mitmed ootamatud, muidugi kõik eelkirjeldatud nõuded tehnikale jms - FUN kaob siis aga ära. Siis kaovad kohe ära ka veokad, 4X4, buss ja tsikkel. Ja siis olemegi seisus, kus tuleb korraldada FIVA-reeglitele kohast regularity rallyt, kutsuda ka väliskülalisi, sõidame 2-3 päeva, osalustasu on kolmekohaline number etc

Ei pea korraldama FIA, FIVA, HERO, AL, ... reeglitele vastavat üritust, rahvuslikud reeglid võib ise kirjutada. Korralik "historic regularity" oleks igati tervitatav. Kohaliku kiiksuna peaks/võiks sisaldada ka puhtalt aja peale sõidetavaid liskatseid a`la Ohekatku.
Ja miks mitte mitu päeva.
Ja korraliku ürituse korraldamine ongi kulukas ning ka osalustasu paeks vastavalt kõrgem olema. Kuid mitte selline kirves, nagu mujal maailmas, kus osalustasu 500 - 5000 EUR
Ja kasutuskõlblikud tehnilised lahendused ju olemas - näiteks SI ajafikseerimistehnika või GPS logerid.
Aga ilmselt oleks see juba mingi muu formaat, mitte FUN Uunikute Talveralli.

Edasi seltsimehed !
Vasta

(01-03-2014, 02:17 AM)Toomask Kirjutas:  Ei pea korraldama FIA, FIVA, HERO, AL, ... reeglitele vastavat üritust, rahvuslikud reeglid võib ise kirjutada. Korralik "historic regularity" oleks igati tervitatav. Kohaliku kiiksuna peaks/võiks sisaldada ka puhtalt aja peale sõidetavaid liskatseid a`la Ohekatku.
Ja miks mitte mitu päeva.
Ja korraliku ürituse korraldamine ongi kulukas ning ka osalustasu paeks vastavalt kõrgem olema. Kuid mitte selline kirves, nagu mujal maailmas, kus osalustasu 500 - 5000 EUR
Ja kasutuskõlblikud tehnilised lahendused ju olemas - näiteks SI ajafikseerimistehnika või GPS logerid.
Aga ilmselt oleks see juba mingi muu formaat, mitte FUN Uunikute Talveralli.

Edasi seltsimehed !

Rahvuslikud reeglid ajapõhiselt sõidetavas sõidus eeldavad ikkagi palju enamat kui meil praegu on. Talveralli võti ongi see, et tulemused tulevad ristsõna põhjal (ok, sel aastal natuke liiga vähe), mitte aegade järgi.

Mitmepäevane sõit oleks kah lahe, aga minu arvates läheks formaadist välja. Ja kahtlemata kallimaks. Samas, tõsiusklikke see ju ei segaks mõistlikkuse piires.

SI- pulkadega ajavõtusüsteem Talverallile ei sobi, seda on juba tõestatud. Nendega lõigupõhist ajaarvestust pidada on väga keeruline, üldajaarvestus aga põhjustaks meeletut kihutamist (aja tagasi sõitmist).

GPS-trackerite sobimatust sai samamoodi tõestatud 2012 sportklassis, kus need vidinad lihtsalt lõpuni vastu ei pidanud.


Rohkemaid lisakatseid pooldan, sel aastal vist sai leitud ka lahendus, kuidas neid saaks korraldada ilma suurte ummikuteta. Erinevad legendilõigud erinevas järjekorras (Legend 1 ja 2). N.ö. lillekese süsteem ühes lõigus.


Käige veel mõtteid lagedale, mõeldes lisaks Talverallile ka suvele (öisele) Tähesõidule.
Vasta

Kuna anti luba mõtteid välja käia, ütleks ka mõne sõna sekka.Ise ma seekord ei osalenud, kuna mulle lihtsalt ei sobi see FUN ja ristsõnapõhine tulemuste saamine, kuid foorumis jälgisin asjade käiku pidevalt.
Niisiis mis mulle sobiks?
1.Kahepäevane ralli.Esimesel ca.200km ja teisel ca.150 km.Sel juhul jääks ära õhtune padujooming, sest järgmisel hommikul on vähemalt roolimehel vaja absoluutselt kaine olla(alkokontroll).
2.Rohkem AKP-sid, mille vahekaugus mitte üle 30 km.
3.Kiiruse peale sõitmise lisakatseid kummalgi päeval üks, kusjures punktiarvestuse aluseks on sõiduaeg, mitte aga järjestus.
4.Mõlemal päeval mõned sellised lisakatsed, kus sõit toimub keskmist kiirust arvestades ajalise täpsuse peale, kusjuures peatumine ajavõtukoha lähedal on keelatud.
5.Lõunapausi võiks ära jätta ja selle asemel üks hästi väikese keskmise kiirusega AKP vaheline lõik, kus teatud kohas pakutakse soovijatele teed ja näiteks hernesuppi.
6.Mõlemal päeval võiks ralli algus- ja lõpp olla samas kohas, kus on staap ja korralikud ööbimisvõimalused(näiteks nii, nagu oli Värskas).
7.Esimese päeva tulemused on teise päeva hommikuks kenasti kirjas ja kuna teine päev on suht lühike, jõuab ka lõpptulemused mõistliku ajaga valmis.

Annan endale aru, et selline ralli kujuneb osalejatele 2 - 3 korda kallimaks, kuid ega tehnikasport ei peagi olema kontorirottide tänavajooksuga samas hinnaklassis.
Need on minu mõtted ja ärge mind sellepärast kõvasti pekske.
Vasta

(01-03-2014, 11:31 AM)Vana7 Kirjutas:  Kuna anti luba mõtteid välja käia, ütleks ka mõne sõna sekka.Ise ma seekord ei osalenud, kuna mulle lihtsalt ei sobi see FUN ja ristsõnapõhine tulemuste saamine, kuid foorumis jälgisin asjade käiku pidevalt.
Niisiis mis mulle sobiks?
1.Kahepäevane ralli.Esimesel ca.200km ja teisel ca.150 km.Sel juhul jääks ära õhtune padujooming, sest järgmisel hommikul on vähemalt roolimehel vaja absoluutselt kaine olla(alkokontroll).
2.Rohkem AKP-sid, mille vahekaugus mitte üle 30 km.
3.Kiiruse peale sõitmise lisakatseid kummalgi päeval üks, kusjures punktiarvestuse aluseks on sõiduaeg, mitte aga järjestus.
4.Mõlemal päeval mõned sellised lisakatsed, kus sõit toimub keskmist kiirust arvestades ajalise täpsuse peale, kusjuures peatumine ajavõtukoha lähedal on keelatud.
5.Lõunapausi võiks ära jätta ja selle asemel üks hästi väikese keskmise kiirusega AKP vaheline lõik, kus teatud kohas pakutakse soovijatele teed ja näiteks hernesuppi.
6.Mõlemal päeval võiks ralli algus- ja lõpp olla samas kohas, kus on staap ja korralikud ööbimisvõimalused(näiteks nii, nagu oli Värskas).
7.Esimese päeva tulemused on teise päeva hommikuks kenasti kirjas ja kuna teine päev on suht lühike, jõuab ka lõpptulemused mõistliku ajaga valmis.

Annan endale aru, et selline ralli kujuneb osalejatele 2 - 3 korda kallimaks, kuid ega tehnikasport ei peagi olema kontorirottide tänavajooksuga samas hinnaklassis.
Need on minu mõtted ja ärge mind sellepärast kõvasti pekske.

Mitu seltskonda sa sellisele rallile plaaniksid? Ise tuleksid välja?

Dad.
Vasta

Et kas ise tuleksin - loomulikult, sest olen ka sellistel rallidel käinud, kus osalemismaks algab tõepoolest 500 eurost.
Et mitu seltskonda - ilmselt 500 osalejat nagu eelmisel ei tuleks kohale, kuid 100 - 200 kindlasti.
Vasta

See oleks hoopis teine ralli ja hoopis teine teema. Võid vabalt selle korraldada. Meile piisab uunikute talverallist, nii nagu see on, täiesti. Õhtu sisustavad kõik oma äranägemise järgi. Hommikused juhid on kindlasti alati kained. See pole küll teema.
Vasta

SI- pulkadega ajavõtusüsteem Talverallile ei sobi, seda on juba tõestatud. Nendega lõigupõhist ajaarvestust pidada on väga keeruline, üldajaarvestus aga põhjustaks meeletut kihutamist (aja tagasi sõitmist).


Väide vale. Süsteemi saab kasutada küll. On ju tegemist süsteemiga, mille puhul jaam pulgale ( andmekandurile ) ajamärked salvestab, mida pärast pulgalt mahalugemist vastavalt vajadusele kasutada saab. Kõik oleneb programmist. Näiteks autoorienteerujatel programm kasutusel, mis "lõigupõhist ajaarvestust" pidada oskab. Selleks vajalik vastavat võimekust omava IT spetsialistist entusiasti värbamine Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne