Uunikute 13. Talveralli 2014 järelkaja

Üritus oli hästi korraldatud, täname kõiki, kes sellesse panustasid!

Olen kaardilugejana juba mitu korda meeskonda alt vedanud, seega esitaks paar küsimust, et see viga enam ei korduks.

Kaardilugemisega kui sellisega probleeme ei olnud. Paar väiksemat viga tuli sisse väga väikeste vahemaade puhul nagu suuna muutmine 200m pärast, kui on palju ristmikke.

Kaardilugemiseks ettevalmistusi tehes leidsin mitu linki, kuid see tundub kõige parem selgitus olevat

http://www.anicc.org.uk/Resources/Docume...ok%20i.pdf

Küsimusi tekkis seoses aegade arvestamisega.

1. See ideaalaja teema. Tundub, et mulle meeldib liigselt ideaalaeg. Tundub, et selle poole püüdlemine juhul, kui kõiki punkte ideaalis võtta ei suuda, tähendab karmi karistust.

Kas minul on õigus, et alguses püüad sõita ideaalajas stardist esimese AKP ni. Kui stardin 10.23, siis AKP 1 peaks jõudma 11.33 ehk ideaalajas (aeg 1.10).

AKP -1 -> AKP -2 aeg 1.02 (kui arvutasin õigesti ?).

Ehk kui jõudsin AKP1 te 11.30, siis AKP2 peaks jõudma 12.32 või kui AKP1 te jõudsin 11.35, siis AKP2 peaks jõudma 12.37?

Ehk kui ideaals ei jõudnud, siis ei hakka järgmise AKP ideaali püüdma vaid alustad n.ö. uuesti.

2. AKP 3 -> AKP 4 on legendis kirjas 0:30 + lõuna + 1:10. Ajagraafiku lehel 0:25 + 1:10 + 0:05 + 0:15.

Mina arvan, et AKP3 -> AKP4 aeg peaks olema 1.55?

Minu arusaam neutraalajast oleks see, et sellel on algus ja lõpp ning see ei lähe arvesse AKP3 -> AKP4 etapil.

Ehk millises legendi punktis arvestatakse AKP4 ja jõudmise aega (1.55) ja arvestatakse, kes jõudis või hiljaks jäi? Kui ma härra Veskist õigesti aru sain, siis AKP4 lõpp on legendis märgiga STOPP, mis on ka lisakatse lõpp.

Millal siis neutraalaeg lõppeb? Süsteem oli nii, et jõudsid kohale, andsid legendi bussi ja aeg sisse pandi kinni, siis ootasid, et saad rajale ja siis läbisid lisakatse ja siis pandi kirja katse läbimise aeg ja ka väljumisaeg, mis peaks siis väidetavalt olema AKP4 jõudmise aeg, kus arvestatakse 1.55 kinni pidamist.

Tundub, et tegelikult oli AKP4 lõpp seal, kus kontrolliti, et oled lisakatsel käinud. Kuid aega seal kirja ei pandud. Ehk enne seda oleks saanud minutisse jõudmist paika ajada või see minutisse jõudmine oli mõeldud ikka neutraalaja alguseks?

See, et lisakatsel peaks aega minutisse sättima tundub kuidagi imelik?

3. Vaatasin tulemuste lehti ja OAKP punktid tekitavad küsimusi.
Juhendist "OAKP’s kehtib reegel: ainult TÄPSES MINUTIS jõudmine NULL (0)
karistuspunkti, varem/hiljem jõudmine 10 karistuspunkti."

Ehk selle järgi peaksid seal real olema võimalikud tulemused 0, -10, -20 jne. olenevalt mitu OAKP oli ja kas sinna jõuti minutis 0 või muul ajal -10.
Kuidas on seal 4, 2, 8 jne.?

4. Kuidas OAKP 0 punkti saanud meeskonnad sellise tulemuse said. Kas see oli planeeritud või juhuslik?

Küsimused ei ole mõeldud etteheitena ega pretensioonina. Ainus eesmärk on süsteemist aru saamine, et meeskonda järgmine kord mitte alt vedada.
Vasta

(01-03-2014, 14:49 PM)joonas_ Kirjutas:  Kaardilugemiseks ettevalmistusi tehes leidsin mitu linki, kuid see tundub kõige parem selgitus olevat

http://www.anicc.org.uk/Resources/Docume...ok%20i.pdf

Mulle jäi siin juhendis silma see kellaaegade legend. Priit, võtad järgmine aasta kasutusele äkki?

Selle aasta "vahelduv" legend oli suurepärane.

(01-03-2014, 14:49 PM)joonas_ Kirjutas:  Küsimusi tekkis seoses aegade arvestamisega.

1. See ideaalaja teema. Tundub, et mulle meeldib liigselt ideaalaeg. Tundub, et selle poole püüdlemine juhul, kui kõiki punkte ideaalis võtta ei suuda, tähendab karmi karistust.

Kas minul on õigus, et alguses püüad sõita ideaalajas stardist esimese AKP ni. Kui stardin 10.23, siis AKP 1 peaks jõudma 11.33 ehk ideaalajas (aeg 1.10).

AKP -1 -> AKP -2 aeg 1.02 (kui arvutasin õigesti ?).

Ehk kui jõudsin AKP1 te 11.30, siis AKP2 peaks jõudma 12.32 või kui AKP1 te jõudsin 11.35, siis AKP2 peaks jõudma 12.37?

Ehk kui ideaals ei jõudnud, siis ei hakka järgmise AKP ideaali püüdma vaid alustad n.ö. uuesti.


Oled asjast õigesti aru saanud. Ei hakka vana tagasi sõitma, vaid läbid lõigu ettenähtud ajaga.

(01-03-2014, 14:49 PM)joonas_ Kirjutas:  2. AKP 3 -> AKP 4 on legendis kirjas 0:30 + lõuna + 1:10. Ajagraafiku lehel 0:25 + 1:10 + 0:05 + 0:15.

Mina arvan, et AKP3 -> AKP4 aeg peaks olema 1.55?

Minu arusaam neutraalajast oleks see, et sellel on algus ja lõpp ning see ei lähe arvesse AKP3 -> AKP4 etapil.

Ehk millises legendi punktis arvestatakse AKP4 ja jõudmise aega (1.55) ja arvestatakse, kes jõudis või hiljaks jäi? Kui ma härra Veskist õigesti aru sain, siis AKP4 lõpp on legendis märgiga STOPP, mis on ka lisakatse lõpp.

Millal siis neutraalaeg lõppeb? Süsteem oli nii, et jõudsid kohale, andsid legendi bussi ja aeg sisse pandi kinni, siis ootasid, et saad rajale ja siis läbisid lisakatse ja siis pandi kirja katse läbimise aeg ja ka väljumisaeg, mis peaks siis väidetavalt olema AKP4 jõudmise aeg, kus arvestatakse 1.55 kinni pidamist.

Tundub, et tegelikult oli AKP4 lõpp seal, kus kontrolliti, et oled lisakatsel käinud. Kuid aega seal kirja ei pandud. Ehk enne seda oleks saanud minutisse jõudmist paika ajada või see minutisse jõudmine oli mõeldud ikka neutraalaja alguseks?

See, et lisakatsel peaks aega minutisse sättima tundub kuidagi imelik?

Meil oli nii: AKP-3 jõudes läks eelmise lõigu aeg kinni ja algas neutraalaeg.
Neutraalaja mõte on LK stardijärjekorra neutraliseerimine.
AKP-3 -> AKP-4 lõigu aeg (AKP-3 välja) algas LK stardis, see kirjutati bussis sinu raamatusse. Ja sellest kellast siis 1:10 + 0:30 ajaga pidi sõitma Kehtnasse, sööma kõhu täis ja sõitma kalarootsu mööda uuesti Ohekatkule, kus asus ka AKP-4.

Legend 2 oli vist vastupidi, nemad sõitsid AKP-3st (Ohekatku ristmikul) Kehtnasse, tegid oma kalarootsuringi ära, Jõudsid siis uuesti Ohekatkule AKP-4, järgnes neutraalaeg, Lisakatse. AKP-4 välja lisakatse stardis ja siis juba leekima ettenähtud ajaga Vaimõisa (AKP-5) suunas.
Selles Legend 2 jutus pole üldse kindel, ainult arvan.

(01-03-2014, 14:49 PM)joonas_ Kirjutas:  3. Vaatasin tulemuste lehti ja OAKP punktid tekitavad küsimusi.
Juhendist "OAKP’s kehtib reegel: ainult TÄPSES MINUTIS jõudmine NULL (0)
karistuspunkti, varem/hiljem jõudmine 10 karistuspunkti."

Ehk selle järgi peaksid seal real olema võimalikud tulemused 0, -10, -20 jne. olenevalt mitu OAKP oli ja kas sinna jõuti minutis 0 või muul ajal -10.
Kuidas on seal 4, 2, 8 jne.?

See on tõesti huvitav tähelepanek.


(01-03-2014, 14:49 PM)joonas_ Kirjutas:  4. Kuidas OAKP 0 punkti saanud meeskonnad sellise tulemuse said. Kas see oli planeeritud või juhuslik?

Nii seda kui teist. Mõnel lihtsalt vedas, teine sõitis sihilikult. Üldiselt on seda keeruline jälgida, sest pidevalt keskmist paigas hoida on vahelduvate teeolude tõttu keeruline. Pigem õnneasi.
Vasta

Unustasin mainida, et meie sõitsime rada nr. 2.
Vasta

(01-03-2014, 16:43 PM)zazik Kirjutas:  
(01-03-2014, 14:49 PM)joonas_ Kirjutas:  3. Vaatasin tulemuste lehti ja OAKP punktid tekitavad küsimusi.
Juhendist "OAKP’s kehtib reegel: ainult TÄPSES MINUTIS jõudmine NULL (0)
karistuspunkti, varem/hiljem jõudmine 10 karistuspunkti."

Ehk selle järgi peaksid seal real olema võimalikud tulemused 0, -10, -20 jne. olenevalt mitu OAKP oli ja kas sinna jõuti minutis 0 või muul ajal -10.
Kuidas on seal 4, 2, 8 jne.?

See on tõesti huvitav tähelepanek.

Natuke arvutasin. Selle järgi pidanuks esikolmik olema: 1.-2. Heldna, Orav; 3. Ramler.

Aga nagu ma aru saan, see lause võistlusjuhendis oli pigem kahetsusväärne näpuviga.
Vasta

(01-03-2014, 19:25 PM)zazik Kirjutas:  
(01-03-2014, 16:43 PM)zazik Kirjutas:  
(01-03-2014, 14:49 PM)joonas_ Kirjutas:  3. Vaatasin tulemuste lehti ja OAKP punktid tekitavad küsimusi.
Juhendist "OAKP’s kehtib reegel: ainult TÄPSES MINUTIS jõudmine NULL (0)
karistuspunkti, varem/hiljem jõudmine 10 karistuspunkti."

Ehk selle järgi peaksid seal real olema võimalikud tulemused 0, -10, -20 jne. olenevalt mitu OAKP oli ja kas sinna jõuti minutis 0 või muul ajal -10.
Kuidas on seal 4, 2, 8 jne.?

See on tõesti huvitav tähelepanek.

Natuke arvutasin. Selle järgi pidanuks esikolmik olema: 1.-2. Heldna, Orav; 3. Ramler.

Aga nagu ma aru saan, see lause võistlusjuhendis oli pigem kahetsusväärne näpuviga.

Võistlusjuhend 2012
"AKP’sse varem jõudmine: iga minut 10 karistuspunkti. AKP’sse hilinemine: iga minut 1 karistuspunkt. OAKP’s kehtivad samad tingimused, mis AKP’des."

Võistlusjuhend 2013

"AKP’sse varem jõudmine: iga minut 10 karistuspunkti. AKP’sse hilinemine: iga minut 1 karistuspunkt. OAKP’s kehtivad samad tingimused, mis AKP’des."

Seega on selge muudatus tehtud just selle aasta kohta.
Vasta

Mitte, et see vahvat päeva kuidagi muudaks ning tulemusega oleme ikka rahul aga täpsustamiseks mainime ära, et AKP-2-te hilinesime siiski 5 minutit, mitte 6 ja põrnika mootor on pärit autolt aastast 1987/88 mitte 2012... Nimetatud hilinemine oligi põhjustatud selle pagana mootori mitte käivitumisest. No võibolla ka pisut oli süüdi amordi irdumine... Vinge ralli oli ikka!
Vasta

Muud vastamised/arutelud hiljem. Praegu kiired selgitused, et MIS siis Ristsõnas veel 15'el, kel on kenasti ka õige vastus olemas, valesti läks? Ehk need, kel tuleb 24 läbitud KP'd. Peamised kolm: piimapuki redeli pulkade arvu ei osatud arvutada; sealt raudputkast kirjutati suvalisi numbreid ja üleüldine suur viga oli KUUSIKUMÄE asemel kirjutatud ALLIKA TALU. Siis mitmed korrad oli KARJATSE asemel kirjutatud KARJASTE (15'e hulgas 2 korda) aga kõige valusama laksu panen pildina üles Wink See on siis auto nr.20 ehk Janek Lepp&Co. Kuna rada läks kogu selle mitmeautolise vanatehnikapundi poolt suhteliselt tihedalt kasutatavate teede pealt, siis oskasivad kohalikud seal ära eksida ja kordi nähtud sildilt kurat-teab mida maha lugeda Big Grin Muidu igati perfektne Ristsõna, kaunis käekirjas, sodimata jne aga mis CEMENTRY??? Ja siis tagatipuks on nad osanud oma koduväravas sõites 52 minutit kuhugi kaotada... Big Grin Käisid vist kodus söömas??? Üldse peate mahalugejale tappa andma - 2 puhast mahalugemise viga!
[Pilt: DSC_0007.JPG]

Ühesõnaga muudkui kontrollin, arvutan ja reastan edasi... seniks aga kummagi raja õiged Ristsõna lahendused.
.pdf Legend 2014 rada1 ristsõna.pdf Suurus: 14.6 KB  Tõmbamised: 503

.pdf Legend 2014 rada2 RISTSÕNA.pdf Suurus: 20.75 KB  Tõmbamised: 447
Vasta

Igatahes! Pikka juttu ei tee - Tiim 204 tänab korraldajaid!!!
Anna veel lapsele nutitelefon pihku, klõpsutab nii, et pilte laadides exploorer mitukordajärjest pange paneb Smile
PILDID
Vasta

(02-03-2014, 19:02 PM)PlyVal64 Kirjutas:  /---/
Ühesõnaga muudkui kontrollin, arvutan ja reastan edasi... seniks aga kummagi raja õiged Ristsõna lahendused.
Nüüd tuli sealt kirjatsura ka meelde: Rada2 on millegi KP17 lahtreid isegi kaks tükki...
Vasta

(02-03-2014, 19:02 PM)PlyVal64 Kirjutas:  piimapuki redeli pulkade arvu ei osatud arvutada

Ma ise ei käinud seda piimapukki vaatamas, kuid piim pannakse piimapuki mademele mitte astmele.
Eks see sõltu siis sellest kas ülemine plaat ulatus ka trapi peale või kuni trepini.

Näiteks http://www.rakennustieto.fi/rtnet/10743ee/k2.htm

Rada nr. 2 KP 10 küsimus - Vasakul pool teed asub üks selgelt mõistetav koht, MIS?
Selge, et vastus oli mets. Kelle mets oleks riigimets ja millest koosnev ehk mis mets oleks kuusemets. Seal olid ainult kuused.

Selgelt mõistetav koht ainsuses ei ole riigile kuuluvate metsatukkade kogum üle Eesti.

Aga eks see lähe kategooriasse mõelge nagu meie. Jõudu!
Vasta

Nonii, veel terve hulk Tulemusi läks peateema esimesse postitusse üles.

Aga nüüd kaks "tormihoiatust", mis anti aga kus üks sulaselge näpukas jättis teise koha saamata ja üks küsimuse lugemise või arvutusviga kolmanda.
Tormihoiatus Toomas Kreegilt, kes oli üks õnnetutest, kelle kaardilugeja kirjutas KARJASTE TALUST! 2 vale tähte + 10 karistust, -12 maha, 24 KP'd. Paneme need hüpoteetiliselt juurde, oleks kogusumma 291 ja 1 punkt seekordse Võitja seljataga. Aga kogenud autosportlased on sisuliselt IGAL alal tugevad, seekord läks lihtsalt nii. Algaja viga või... ja eks saab Märt Karu rändauhinda Lada'ga järgmised korrad püüda!
[Pilt: DSC_0008.JPG]

Teine , juba "harjumuspärane", on Vilukas. Peaagu alati on nad suutnud mingi näpuka teha, seekord on nad suutnud kokku arvutada summa sõnadega KAKSKÜMMENDVIIS. 6 vale tähe + 10 karitust, -16 maha, 24 KP'd. Paneme juurde tagasi, oleks kogusumma 290. Nende nimi on Karu karikal küll juba peal.
[Pilt: DSC_0009.JPG]

Ehk selliseid vigu oli nende 24KP'd läbinute hulgas, lihtsalt teistel oli veel ka ajagraafiku trahve ja lisakatse tulemused kehvemad ja iga asja ei kavatse eraldi välja riputada. Või tuli palju karistusi lisakatselt ehk selle osakaalu peab veel kaaluma. Näiteks Lamberg, Arnim, Luht jne. Kui nii vaadata, siis suurusjärk 25-30 tiimi oleks võimelised ja vist ka tahaksid juba tõsisemalt sarnasel moel jõudu katsuda juba praegu esikoha peale ja teist samapalju äkki veel rohkem Just for Fun-põhimõttel aga siiski sportlikult. Just reaalsel vanatehnikal ja mitte päris Eesti rahvaralli kombel, vaid nii, kus lisaks kiirele sõidule/sõiduoskusele ka mõelda ning arvutada tuleb. Ehk tundub, et kunagine 11 aasta tagune eesmärk - jõuda FIVA/FIA reeglitega Historic Regularity Rally vajaduseni - on täitunud. Mõtlemise koht...
Vasta

KP 26: Kaheksateistkümnes sõna legendaarses Andrus Rõuk'i 1981.a. Loomingus ilmunud luuletuses?

Silmades taevas ja meri
Inimene sinisilmne
Nagu peoga kühveldet teri
Imeline valge

Meeled tuultele valla
Uued vaod vaotuman palge
Süda sädemeid kalla
Tuli kõik neelab alla

Voogab päev üle lõõsan maa
Algaman merel kui tõus
Lebada kauem ei saa
Geenid veel jõus
Eestimaa


KP 20 rada 1 ja KP 21 rada 2: Vasakule teise talu nimi?
[Pilt: DSCF7126.JPG]

Õiged vastused: vaotuman, mille Te ju kõik kokku lugesite ja talu nimi on KUUSIKUMÄE. Ei ole Alllika talu, mis oli vaat et peamine viga mis tehti Big Grin Ei tulnud ju mõelda "nagu meie" vaid igati kirjakeeleliselt ja keelereeglite põhjal Wink Paremale on konkreetne ja ÜKS silt talu nimega ja nimede lugemise loogika on näha sõidusuunas edasi/tagasi siltide kujundusest Smile Aga "tüng" toimis edukalt: oli üldse ju kummalgi rajal 1 ja teisest rajast erinev talu nime lugemise koht: rada 1 KP3 suurel kivil puust tahvlil LOOVÄLJA ja rada 2 KP 18 kõrvalhoone seinal puidul PAIDEMAA. Lisandit "talu" seekord kirjutada ei tulnud. Korralik "tüng", ise rahul!
Kahjuks polnud lund, sest selle piimapuki redeli astmete arv oli lumega peaaegu märkamatu! Lootsime lumele, kus alumise - kaheksanda - suutsime tuvastada alles teistkordsel vaatlusel. Rohkem lund ja äkki ka lumesaha töö ja 36 asemel oleks vist kõik saanud vastuseks 32 Big Grin Kui just keegi poleks tibanud lahti kaevata...
Aga õige vastuse pilt olnuks selline (ja see on juba minu poolt puhastatud kujul!):
[Pilt: DSCF7124.JPG]
Vasta

Mis siin ikka pikalt jahuda - "mis moodi ja kus keegi midagi valesti tegi". Üritus läbi ning võtke mõnuga...
Omapoolsed ettepanekud mida koos kaaridlugejaga ka ise arutatud on küsimuste asukohad. Peaks vältima kohti kus saab autoga "letti" sõita. Paremad on kohad, kus tuleb autost välja tulla ja jalutada. Nii kaob ära võimalus, et mõni kaasvõistleja oma rondiga risti ja põiki seisab täpselt mõne sildi või asja ees. Ise ju seisnud seal samamoodi. Kui asukoht on kaugemal on hea vaheldus ka pidevale autos istumisele. Väga hea näide küsimuse asukohast oli seekord kabeli nurgas maas olevalt kivilt nimi. Superhea - pargid masina tee äärde ja siis viskad veidi jala otsa. Saad veel teha paar fotot nii eestimaast kui ka kaasvõistlejatest.

Lisaks võiks olla rohkem SAKP - ehk nagu ikka suvalises kohas rajal ajakontroll. Selle abil saaks samuti järjestada võistlejaid.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta

Olen sama meelt, et tuleb mõnuga võtta ja tagantjärele tarkus on nagu on Smile Eks kogu see pikk päev on paljuski lihtsalt õnne- ja juhuste mäng. Meie läksime alt AKP2-ga, kus pidi arvutama ideaalse kohalejõudmise aja ise. Ega suurt aimu polnud, kuidas see käib, aga olime endas nii kindlad, et enne AKP-d passisime ikka jupp aega, et enda meelest ideaalaeg kätte jõuaks. No ja "teenisime" sellega 9 punkti Cool

Äkki nüüd keegi oleks nii armas ja ütleks tuleviku tarbeks selle valemi (ma õpiks lõpuks pähe), et kui mul olemas teepikkus ja keskmine kiirus, et mis siis ajaks tuleb? No et mis selle AKP2 läbimise aeg oli? Kaasvõistlejatelt küsimine on toonud kokku umbes sellised vastused: "ei mäleta valemit", "selleks oli telefonis mingi äpp", "a me ei arvutanudki", "mina seda küll ei arvutanud", "juhe jooksis kokku, ei mäleta"... Toungue

Alati rõõmus ekipaaž 62
Vasta

http://et.wikipedia.org/wiki/Keskmine_kiirus
Vasta

(04-03-2014, 17:14 PM)ProZ. Kirjutas:  Äkki nüüd keegi oleks nii armas ja ütleks tuleviku tarbeks selle valemi (ma õpiks lõpuks pähe), et kui mul olemas teepikkus ja keskmine kiirus, et mis siis ajaks tuleb?
Vaja leida sekundid, msi siis täpseks kellaajaks teisendada.
Teepikkus oli 43,1 km = 43100 meetrit. Keskmine kiirus leidsid 42 km/h ehk vaja teisendada m/s peale, teed tehte 42000/3600 (sekundite arv tunnis) = 11,66(6) m/s. 43100 meetri läbimiseks kiirusega 11,66 meetrit igas sekundis kulub seega 3696,4 sekundit 0,4 sekundit pole autospordi AKPs kindlasti olulised. Jagad selle 60'ga et saada minutit = 61,6 minutit. Kuna Talverallil on +/- 1 minut, siis piisab teadmisest 1 tund 1 minut ~30 sekundit. Kui peaks SI-pulgaga täpset sekundit taga ajama, siis 61X60-3696= 36 sekundit ehk 1H 1min 36 sek.

Siiani ma pole "üllatuseks" pannud aegasid sekundites, oleks võinud muidugi Wink Küll on olnud korra kindlasti klassil "sport" lõigul muutuv ette antud keskmine kiirus. Siis pead lõigu pikkuse ka arvutama. Ja variant, mida isegi kaalusin, on ainult füüsiliste suunaviitadega rajakirjeldus ilma igasuguse ristmike vahelise distantsita ja muutuvate keskmiste kiirustega. Küll peab see siis olema väga täpne ja selgelt äratuntav ning lõigu kogupikkus olemas. Ja kiiruste kirjeldus tekstina: näiteks "järgmise keskmise kiiruse muutuseni +376 sekundit pikem aeg, kui lõppenud lõigul". Nullist mingi kindla mõõdetud punktini on antud kontrollkiirus, sealt saad aja ja esimese distantsi. Ja nii muudkui arvutad ideaalaegu, kuniks jõuad viimasele lõigule, kus saad mingi kiiruse ja tead lõppkilometraaži. Ja siis arvutad kõik kokku ja saad täpse aja, mil pead AKPs olema. Aga vahepeal pead suutma hoida keskmist kiirust, siis ootamatult pildil kujutatud ristmiku/ rajamärgi juures ja/või kiiruse muutuseni jõudes pead vaatama kella ning odomeetri näitu ja arvutama, palju Sa oled ideaalist ees või maas. Aga rada, teekate, kurvid jne on "valitud" Wink Ning vahepeal võivad olla ka OAKP'd Wink
Vasta

(04-03-2014, 12:01 PM)PlyVal64 Kirjutas:  KP 26: Kaheksateistkümnes sõna legendaarses Andrus Rõuk'i 1981.a. Loomingus ilmunud luuletuses?

Silmades taevas ja meri
Inimene sinisilmne
Nagu peoga kühveldet teri
Imeline valge

Meeled tuultele valla
Uued vaod vaotuman palge
Süda sädemeid kalla
Tuli kõik neelab alla

Voogab päev üle lõõsan maa
Algaman merel kui tõus
Lebada kauem ei saa
Geenid veel jõus
Eestimaa


KP 20 rada 1 ja KP 21 rada 2: Vasakule teise talu nimi?
[Pilt: DSCF7126.JPG]

Õiged vastused: vaotuman, mille Te ju kõik kokku lugesite ja talu nimi on KUUSIKUMÄE. Ei ole Alllika talu, mis oli vaat et peamine viga mis tehti Big Grin Ei tulnud ju mõelda "nagu meie" vaid igati kirjakeeleliselt ja keelereeglite põhjal Wink Paremale on konkreetne ja ÜKS silt talu nimega ja nimede lugemise loogika on näha sõidusuunas edasi/tagasi siltide kujundusest Smile Aga "tüng" toimis edukalt: oli üldse ju kummalgi rajal 1 ja teisest rajast erinev talu nime lugemise koht: rada 1 KP3 suurel kivil puust tahvlil LOOVÄLJA ja rada 2 KP 18 kõrvalhoone seinal puidul PAIDEMAA. Lisandit "talu" seekord kirjutada ei tulnud. Korralik "tüng", ise rahul!
Kahjuks polnud lund, sest selle piimapuki redeli astmete arv oli lumega peaaegu märkamatu! Lootsime lumele, kus alumise - kaheksanda - suutsime tuvastada alles teistkordsel vaatlusel. Rohkem lund ja äkki ka lumesaha töö ja 36 asemel oleks vist kõik saanud vastuseks 32 Big Grin Kui just keegi poleks tibanud lahti kaevata...
Aga õige vastuse pilt olnuks selline (ja see on juba minu poolt puhastatud kujul!):
[Pilt: DSCF7124.JPG]

Muud ma ei palu kui seleta ära ka kasvõi pildi näol kust kohast see KP2 SELIMÄELP tuli. Minu teada pold seal midagi sellist.Tervitustega ja 2015 veebruarit oodates.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(04-03-2014, 15:00 PM)Aibast Kirjutas:  Peaks vältima kohti kus saab autoga "letti" sõita. Paremad on kohad, kus tuleb autost välja tulla ja jalutada. Nii kaob ära võimalus, et mõni kaasvõistleja oma rondiga risti ja põiki seisab täpselt mõne sildi või asja ees.
Mul ei läinud mootor kuumalt käima! Järgmiseks korraks tuleb rohkem karburaatorisse kodus süveneda. Oma vigadest on ikka vahva õppida!

Ja kuna miililugejad on selges vähemuses, siis järgmisel aastal vahemaad millidesse. Peaks enamuse jaoks asja huvitavamaks tegema Big Grin
Vasta

Tervitused rallitajatele,
Meie ralli sujus sedapsi erakordselt hästi Smile Bussike veeres vigadeta ja hädadeta starti ja sedasi Roostale välla, kust sai ka kenasti kodubaasi vuratud... nii et oleme "rõngas" kordaläinud rallist! Täname korraldajaid!
Mõned plõksud oma njuutikast https://www.facebook.com/rainer.jaanhold/media_set?set=a.726667570698332.1073741826.100000652873374&type=3

Pagavere tiim,
Vasta

(04-03-2014, 22:07 PM)Martti Kirjutas:  Ja kuna miililugejad on selges vähemuses, siis järgmisel aastal vahemaad millidesse. Peaks enamuse jaoks asja huvitavamaks tegema Big Grin

Kui mu praegused mõtted järgmise aasta suunal lähevad nii nagu minema peavad, siis paluks meremiilides Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne