Materdaks "kaupmehi"
#1

See jutt ajab kindlasti linna poodnike s...a keema ,aga ma olen maakas ja linnast 30 km kaugel.
See oli viimane piisk .Sõidan 30 km linna ja ulatan kaupmehele autopassi ja soovin Nissani piduriklotse.Tellime ,homseks.Ok.Sõidan järgi,maksan küsitud hinna .
Vahetaks nädalavahetusel klotsid ära,aga NEED EI SOBI!Sõidan teisip linna ,tellitakse jälle uued..... Mina muudkui sõidan. Kas kaupmehel ei lasu mingit vastutust oma võhiklikkuse ja tölpluse eest?
Ostan Toyota õli ja õhufiltri.Kodus õlid välja ,oh üllatus uue õlifiltri keere ei sobi!Õhufilter ka 10 mm kõrgem .Otsi auto millega poodi saad ,siis hakkab pihta,uus filter õline,õhufiltripakend lahtirebitud. Poodnik seletab ,et see aasta mingid ülemineku varjandid jne.Samas on ka õnnestunud samale autole õiged asjad saada esimesel korral.
Kas tehpassist on nii võimatu õigeid nr.leida?
Kas olen mina ainuke loll kes selliste jobude otsa satub,või on teisi ka?
Kas mul on õigust saada mingit kompensatsiooni selliste tühisõitude ja ajakulu eest?On keegi saand?

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#2

Juhul, kui näiteks on läheduses smartpost vms siis www.eparts.ee abiks. Otsid ise sobiva detaili. Kas leiad vana pealt koodi või prindid mõne pildi välja ja lähed võrdled füüsiliselt auto juures. Olles ise autodega tegelenud siis paraku on jah igasugu erinevusi. Eriti kui müüja kõige pädevam ka veel ei ole. Ise ei viitsi enam ammu varuosapoode külastada. Internetis on enamus asju odavamalt saadaval.
Vasta
#3

Olen jõudnud järeldusele, et kodus vahetades tuleb minna poodi, vanalt detaililt võetud numbriga. Või viia end kurssi omatava masinapargi varuosa kataloogidega ja tellida ise ja otse. Ka minul on karv turris saamatute letitaguste pärast.

Trükkisin liiga kaua , jõuti ette.
Vasta
#4

Viljandikandi kohta ei tea, aga Pärnus olen ise ostnud kõik autode vajalikud kulu- ja varuosad alati Raunex`ist. Nii saksa, jaapani kui ka USA autodele. Seni pole vale varuosa saanud, alati küsitakse ja seletatakse aastate lõikes toimunud muutusi jms. et õige osa leida.

Ennast huvitaks, et kuhu Tartus soovitataks minna vajadusel varuosi hankima?
Vasta
#5

Autotöökojaski on see täiesti igapäevane nähtus. Klapivad kõik koodid ja andmed, ainult varuosa ise ei sobi külge. Selle peale ei viitsi isegi leili minna enam...Big Grin Ja ega varuosabisnes enam lihtsamaks ei lähe, keerulisemaks pigem. Autodel tehakse iga väikese aja tagant mingeid muudatusi ja pilt on kirju.
Vasta
#6

(24-02-2014, 18:50 PM)mossepower Kirjutas:  Viljandikandi kohta ei tea, aga Pärnus olen ise ostnud kõik autode vajalikud kulu- ja varuosad alati Raunex`ist. Nii saksa, jaapani kui ka USA autodele. Seni pole vale varuosa saanud, alati küsitakse ja seletatakse aastate lõikes toimunud muutusi jms. et õige osa leida.

Ennast huvitaks, et kuhu Tartus soovitataks minna vajadusel varuosi hankima?

Tartus on ka raunex olemas Rolleyes.

Teemasse ka, et see on jumala tavaline kui asjad ei klapi. Sellepärast polegi kunagi mõtet lubada, et homseks on valmis jne. (endale või kliendile - vahet pole).

Kui on mingi ülemineku aasta masin, siis on võimalusi mitmeid. Sellepärast on hea, kui vana jupiga näiteks poodi saad minna. Tõmbad lapiga suurema roka maha ja annad müüjale pihku.

Enamus masinaid on ikkagi 15 aastat vanad ja mitu seppa on juba masinast üle käinud, nii et alati võib supi otsa sattuda. Big Grin

Kunagi oli üks luuletuse jupp isegi valmis treitud: Küll see auto remont on ikka piin - keldris käib meil salaviin. Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#7

minevikust meenub seik kus meile töökotta tuli vana hyunday sonata pidurite probleemiga. Probleem sai kiiresti selgeks, tagumised klotsid olid kulunud. Egas midagi, boss võtis passi ja läks poodi juppide järgi. Pärast kui hakkasin külge panema siis selgus et ei sobi ??? Boss ei soovinud midagi kuulda et klotsid ei sobi, aasta, mudel ja mootor klappisid. Kui ise võrdles siis tõdes et ja, ei klappigi. Pärast pikemat otsingut selgus et see hyunday oli mingi kanada versioon ja sellele müüakse juppe ainult kanadas. Egas midagi, auto jäi 2 nädalaks toppama töökotta kuniks klotsid saabusid teiselt poolt maakera.
Vasta
#8

Oh sõber,nii see elu käib ja nende asjade pärast on inimesed isegi töö nurka visanud ja lihtsalt jooma kukkunud.....muidu lihtsalt ei pea vastu mailma tuultele....Big Grin
Enda seisukohast ütlen,et käin alati Viljandis ABOVOS ja mingeid suuri jamasid pole olnud. Müüjad on inimesed seal.
Olen ka leidnud jupid oma imemasinatele..... Korra tahtsin saada õlifiltert. Oli ka kaasas õlifilter koos filtri korpusega. Sellel isegi filtri mark peale valatud! Aga sellest pole kasu,sest juba vana mootor ja palju neid inglismannide asju siia ikka jõudnud on.... Kõik oli ka musta kakaga koos...... Poemüüjal oli nina tatine ja aru oli saada,et väsinud mees....aga ikka jalul. Vaatas ja vaatas aga ei leidnud. Tegin siis ettepaneku,et anna aga kataloog ja ma ise otsin sealt...Wink Tuhlasin siis hulga aega ja ennäe---üks poolike sobibki enam-vähem. Nüüd mõni päev tagasi keerasin filtri kenasti oma kohale.....ja pakendi lasin lausa töökoja lakke haakidega kinni! Kui kaela õieli ajan,näen kohe filtri marki...Big Grin Seda soovitan ka teistele.
Aga tõesti samade koodidega on tulnud hoopis muud jupid.....seega võta aga vabalt sõber! See on normaalne........ Ja see,et ajab s..a keema.....ka normaalne. Aga ise eelistan hoopis Mosse osasid kokku ajada......ja aeg ajalt olen neid ka autole külge krudinud. Midagi nihu pole läinud....Big Grin
Vasta
#9

Eks nende varuosade tellimisega on probleeme, mis ei sõltu autopoest. Tihti on asi tarnijates ja vaheladudes kust valed jupid teele pannakse. Tellisin kord autole uued pidurikettad. Järgi minnes selgus, et ainult üks kohale tulnud. Lõpuks selgus, et laost järsku otsa saanud ja saadeti poodi aint üks, suhtlus autopoega puudus.
Kiidan ka siinkohal Viljandi Abovo´t. Suudavad leida õige väheliikuva osa, isegi kui vaja kaks korda nende ust kulutada Big Grin
Ise olen viimasel ajal oma autole osi margiesindusest tellinud. Tihti on osad ca 15-20% odavamad kui mõnes autopoes ja tellimisega läheb max 2 päeva. Kord sain sealt vale tihendi, käevahel tundus õige. Kahe nädala pärast hakkasin vahetama ja selgus, et ei sobi. Lõpuks toodi see õige tihendike mulle töökotta kätte kuna auto oli laiali ja liikuda ei saanud. Ses suhtes väga mõistlik suhtumine müügimeeste poolt.
Vasta
#10

See on jah tavaline nähtus, et vale jupp tuleb. Pole küll auto teema, aga sama jura ikka. Tuli suur hulk traktori varuosi. Enamus olid JD õlifiltrid ja muu kama, mis hoolduseks vaja on. Või mõni muu tihend/kuluosa, mis tahtis vahetamist. Neid olukordi on olnud mitmeid, kui on vale osa tulnud. Ühel korral sattus mingi suuremat sorti rihm kaasa. Ei saa aru, mille oma see on. Ühelegi traktorile mõõdu järgi ei sobi ja üleüldse traktori jaoks liiga suure mõõduga. Pärast kataloogist vaadates tuli välja, et kombaini rihm hoopis. Aga JD kombainist polnud seal õuepeal haisugi.
Mis auto varuosadesse puutub, siis siiani on olnud enamus asju õiged. Va. üks käiguhoovastiku puks, mis oli uuema tüübi oma. Ja alles päevad tagasi, kui VW genekat sai remontima hakatud, siis suure hurraaga kell pool kaksteist õhtul avastasin, et ebay-st koodi järgi tellitud kontaktrõngas ei sobi. Mis seal ikka, läksin kohalikku autovaruosadega tegelevasse poodi ja tellisin õige. Kuigi ega praegugi pole kindel, kas tuleb ikka õige. Ma arvan, et sellega tuleks arvestada, et jupp võib vale jopata. Aga mis seal ikka. Nii need asjad on.

Almost Again
Vasta
#11

(24-02-2014, 18:22 PM)jurka Kirjutas:  ...Kas mul on õigust saada mingit kompensatsiooni selliste tühisõitude ja ajakulu eest?...
Selle peale vastatakse: "Ei ole kombeks".
Vasta
#12

(24-02-2014, 21:02 PM)motamees Kirjutas:  
(24-02-2014, 18:22 PM)jurka Kirjutas:  ...Kas mul on õigust saada mingit kompensatsiooni selliste tühisõitude ja ajakulu eest?...
Selle peale vastatakse: "Ei ole kombeks".
Ja selle peale ütleks veel: "Mats maksab kõik kinni." Sest keegi peab ju maksma.......muidu jääb masin seisma....Big Grin
Vasta
#13

Talupojale!
Sa elad linnale lähemal ,oled noorem ja leplikum.
Kui kõik oma s.....a siia poodi jätavad siis pole meil varsti enam ültse ruumi -oli kunagi vastus kui tahtsin reno veepumpa poodi jätta.2 korda olin juba valele järgi sõitnud.
Õlifliltrikarbist polnd ka abi kuna -meie enam selle firmaga ei tegele.
See pole mingi suur jama jah kui 2 ukselise Golfi tiivakaarte asemel tulevad 4 ukselise omad,vahetuse tulemusena 2 ühe külje oma ja siis "arvuti" ei saatnud tellimust ära.Sina ole loll ja katsu kundele seletada miks 2 kaare vahetuseks ligi 2 nädalat läheb.
Seleta inimesele kes läks poodi ja ostis Vaz -03 sumbuti ,et mul pole võimalik 2 tunniga Niva pükstega su Luxi sumpsi vahetada.
Olen ka üks nendest kes selliste jamade tõttu selle töö nurka viskand.
Tarbijakaitse ütles kunagi nende jamade peale -tõestage, et olete saanud kahju nende valedetailide tõttu!
see on ka autopoest :Lasin tuttaval poest värvieemaldajat tuua.Toobki ja ütleb ,et oli väikse ja suurema potsikuga.Mina tõmban seda vett pintsliga peale ja ei sussugi .
Võtan luubi ja eestikeelne kleeps -värvieemaldi.Venekeeles purgil-roostesurm.Lähen mõneajapärast poodi ja küsin värvieemaldit.Müüja pakub sama asja .Mina räägin et roostesurm,tema värvieemaldi.Ütlen et venekeeles r..surm,tema vastu et ei oska vene keelt ja kleepsu peal on v..eemaldi.Lõpuks said mitmepeale selgeks ongi r..surm.Paar nädalat hiljem oli poes väiksed potsikud ärakorjatud või otsas ,suurtes oli ikka "värvieemaldi!Big Grin

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#14

Olles viimastel aastatel Tartus autoremondi teenust pakkunud olen väga paljude mitte sobivate varuosadega kokkupuutunud. Eks läbi on proovitud väga palju erinevaid firmasid. Ettevõtjatele soovitaks ADBalticut ja Mercantile gruppi, mõlematel olemas interneti kataloog kus varuosade mõõdud kirjas ja saab lihtsalt sobivuses veenduda, samuti jupide tarne töökotta. Lisaks tahaks positiivselt ära märkida Oü Metensi, juhul kui on kahtlusi juppide sobivusega, tarnitaks kõik erinevad variandid töökotta ning need mis ei sobinud võetakse järgmise kaubaringiga uuesti peale, ilma meeletu bürokraatia või vingumisega. Eelpool kiidetud Raunexi Tartu esindus pole kõige positiivsemaid kogemusi pakkunud, minnes vale juppi tagasi viima saab enamasti sapiseid kommentaare ja mõrvavaid pilke.

(ei ole ühegi eelmainitud firmaga seotud, ainult minu kogemused/nägemused)


(24-02-2014, 18:50 PM)mossepower Kirjutas:  Ennast huvitaks, et kuhu Tartus soovitataks minna vajadusel varuosi hankima?
Vasta
#15

Oi Jurak ... tõmbas sae käima Wink

Poes reeglina tööl parajad tolvanid ..."supp" ka ise samast ooperist, vahel jagavad matsu aga vahel panevad seukest umbluud, et vähe pole ... ühtlasi sõltub neil töö tegemine ka enda (või naise) päevadest, vahel otsivad õige asja välja vahel panevad raginal lepikusse.
Taketi poe müüjate kiituseks peab ütlema, et nad vähermalt püüavad ja vahel mõnda asja ka aja jooksul õpivad juurde, samas võin ka nende kohta rääkida toredaid lugusid.

Iga jubina pead ise teadma ja kaugelt ära tundma, mul ntx Cliol õhufilter, mida iga kord lasen esimesel korral tagasi viia, nuga pidi aitama aga see mind ei huvita, ma tean mida tahan ja saan ka õige ... iseasi see, et kui on ikka vale, siis minu riiulile see küll seisma ei jää... tehke ka korralik leping ja lähevad asjad ludinal tagasi.

Ning veel ... tänapäeval liigub info foorumite kaudu kiiresti ja iga negatiivne hinnang ei jää kauaks "nurka" seisma, seega kui on keda kiita, siis kiitke ja kes kakat teeb andke ka üles.

Dad.
Vasta
#16

Kuna tegemist on Vaba teemaga, siis kirjutan kogemusest Rakvere elektroonikapoega.

Sõber tellis autoraadiole uue võimendikivi, mis telefoniteel küsides pidi kohapeal olemas olema.
Kuna järgi minnes teadsin vaid täpset kivi numbrit, mitte välimust, siis esimene probleem oligi selles, et viimane täht ei klappinud.
Müügimees kontrollis järgi ja väitis, et nende oma on parem, kuna on 5w isegi võimsam.
Hiljem selgus, et "ägedam" kivi omas ka teisi mõõtmeid, rohkem väljundi kanaleid ja hulka rohkem jalgu.

Õnneks sai kivi ilusti tagasi viidud ja mingeid probleeme ei olnud.
Vasta
#17

Olen omanud ka igasugu huviavaid isendeid ja loomi ja ka praegusel autol on sama mudeliaastakohta 6 modifikatsiooni (toodeti usas 6 erineval linil) seetõttu ka mõningad erinevused osades ja sobivuses. Õnneks VIN koodi järgi olen saanud alati õiged osad. Sxxa ajas kord keema see, kui jupi müüja üritas mulle maha parseldada mitte neid kahte juppi mida ma osta soovisin vaid kahe jupivahele jäävat osa (pmst kahe jahutussüsteemi plast vidina asemel mootoriplokki). Probleemi ja närvikulu lahendas see, et antud kohta pole oma aastat viis jalga tõstnud. Tartus Japanparts, Rauneks, Forss, Autoliin, Texaco Viis pluss kohad nii teenenduse, kui kiiruse kohapealt, mojal ei soovita oma aega raisata. (ei maksa müüjat une ja fesari külastus ajal segada ja üleüldse osta omale auto, mis juppi ei küsi, sest mina sulle nii kui nii uut ei mõista müüa ega viitsi ka.).

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#18

Tee siin räägite kohutavatest lugudest kus pidite klienti veenma kahe nädalases ooteajas. Mul oli rekord 8 kuud kolbi ooata. Kolmest kanalist kaks ütlesid üldse et juppi ei ole enam olemas. Kolmas kanal mõne kuise ootamise peale ütles, et teist remonti ei ole saada ja esimese tellimisega läks veel mitu kuud. Õnneks sobis esimene remont.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#19

.....................................................................
Ülareal on kõik roppused mida tean.Vahetasin Toyotal gardaaniristi.Vana nätsti prügikasti,uus alla ja sõiduks.Tekib vibra,vaatan auto alla ,ok.Ajan asja tõstukile ja oh imet uued kausid on 3mm madalamad!
Kui homme asjale positiivset lahendust ei saa on siin teemas autokaupluse nimi.[/font]

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#20

Ära situ enne kaevu, kui uus valmis pole Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne