01-03-2014, 21:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2014, 21:26 PM ja muutjaks oli korvimees.)
(01-03-2014, 20:03 PM)aavu Kirjutas: Kuulsin 70-ndatel sama soovitust põlemiskambrist ja kolvi pealt tagi eemaldamiseks, kasutasin VAZ 2101 peal. Mingit efekti peale selle, et auto püüdis välja surra iga veesutsaka peale, ei täheldanud.
Paarkümmend aastat tagasi, kui veel GAZ66ga tööd tegin, juhtus sel korra ka plokikaane tihend otsa saama. See silinder, kus oli tihend vett läbi lasknud, oli nagu uus. Kolb pealt täiesti puhas alumiinium ja ka põlemiskamber nagu uus. Teised pütid olid tahmased, nagu vanal mootoril ikka.
Kas vee läbilaskmine ka kolvirõngad lahti peseb on muidugi iseküsimus.
`73 Hanomag-Henschel F46KA