Gaz 66 suitseb
#21

Vanad gazi mehed on rääkinud ,v8 ei ole mõttet käivitada kui soojaks ei saa.Selle külma mootori käimisega pidid õlirõngad kiini jääma ja neid ei saa laht.Ainuke võimalus on kolvid välja ja rõnga alt tagi eemaldamine.PS tänapäeval ei tehta selliseid aineid mis lahustaks CCCP sita.
Vasta
#22

See veevärk oli aktuaalne 30aastat tagasi.Oli igasugu teooriaid,et valad sooja mootoriga peene joaga karpasse-tegi puhtaks põlemiskambri,ehitasid peale süsteemi,kus vesi imetakse läbi peene düüsi karpasse sõidu ajal.Viimane oli oma mossel kasutusel ja vett kulus u2liitrit 100km kohta.Mootorit lahti võttes oli kovid rõngad ja põlemiskamber puhtad ja nagu uued bensiini kulu oli ka väiksem.Seda rõngaste lahti aurutamist olen teinud mitu korda erinevate autodega ja on ka positiivseid kogemusi,aga vett kulus ikka mitmeid liitreid.
Vasta
#23

Kumba ennem teha,kas veekuuri või petrooli leotamist.
Vasta
#24

Veega olen korra ühte r4 mootorit kiusanud. Gaas põhja ja karpast niipalju vett sisse, et kuidagimoodi töötab. Pärast töötlust oli mootoriõli hall ja veega segunenud, ilmselt pressis läbi rõngaste. Suht suur oht on reaalselt millegist jagu saada. Leotamine on tundmatu maa, kuid kuulnud olen, et inimesed on erinevad pudelipõhjad kokku valanud (atsetoon, nitro, petrool jne) ja mitmeks päevaks seisma jätnud. Olevat toiminud. Peale ravikuuri on mootoriõli ka kindlasti kohustuslik ära vahetada kuna lahustid ei mõju hästi. Kõikse parem oleks kuur läbida, mootorit mitte käivitada. Vana õli välja, mootorisse mingi pesuõli või diisel sisse, minut käiata ja alles seejärel korralik õli panna.
Vasta
#25

(03-03-2014, 20:16 PM)Maitz22 Kirjutas:  Kumba ennem teha,kas veekuuri või petrooli leotamist.

Vee karburaatorisse uhamine pole ju raketiteadus?
Õhupuhasti maha, gaas peale ja pudelis valama, PEENIKESE joana ja natukse haaval. lada mootorile uhati pool liitrit, 53-l silindreid-mahtu topelt.
Aga ära ainult seisvale mootorile, või juba lämbuvale vala. Vesi pole kukkusurutav, erinevalt õhu-bensiini segust.
Proovid ära, kui sai parem, siis korda ja jaga meilegi kui ei, siis kaubandusvõrgust lambieli otsima.


Vasta
#26

Proovin ennem leotamist
Vasta
#27

Uus anomaalia on tekkinud,kui 70km tunnis sõita ja siis pidurdada lööb helesinise/halli suitupahvaka sumbutist välja ja päris hulga tuleb seda.
Edasi sõites kaob kohe ära.
Milles asi võib olla?
Vasta
#28

(27-02-2014, 22:36 PM)Maitz22 Kirjutas:  Lugu siis järgmine et Gaz 66 aastast 1977 suitseb(ajab sinist suitsu),Kui mootor soojaks läheb,milles võib viga olla?
Asjaga kiire.
Ette tänades

Keera süüde välja, läheb kohe paremaks...

(12-09-2014, 16:55 PM)Maitz22 Kirjutas:  Uus anomaalia on tekkinud,kui 70km tunnis sõita ja siis pidurdada lööb helesinise/halli suitupahvaka sumbutist välja ja päris hulga tuleb seda.
Edasi sõites kaob kohe ära.
Milles asi võib olla?

Võta karterituulutuse toru õhupuhasti küljest ära ja suuna kuhugi põhja alla, ehk loobib sealt õli õhupuhastisse ja pidurdades tõmbab omakorda selle sisse...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#29

Millal viimati pidurivedeliku taset kontrollisid?
Kui vaakumvõimendi lekib, siis kisub sealt võimendisse ja sealt omakorda sisselaskesse.
Targemad väitsid, et vaakumipauna mahub 2l pidurivedelikku, siis saab täis ja ajab üle...Big Grin
See pidi peetima ka viimast silindrit, millelt vaakum võetud.


Vasta
#30

Ega kastorka lõhna pole tunda? Kui on mingid lõhnad aeg-ajalt olemas siis võtabki piduriõli mootorisse.http://www.osta.ee/40525507
Vasta
#31

Võibolla on mu küsimus asjatundmatu, aga kas nendel vanematel GAZ V8 mootoritel ikka on klapisääretihendid olemas? Millegipärast nagu meenub, et vist vanematel ei olnud, alles uuemale versioonile pandi. Aga see võib ka eksitav info olla. Või oli see nii ZIL-i mootoritega.
Vasta
#32

Info õige. Gaz-i v8-le tekkisid tänapäevases mõttes klapisääretihendid alles enam-vähem samal ajal, kui gaz 24-legi. Tapsemate aastate kohta jään vastuse hetkel võlgu. Enne mainitud üleminekut oli sisselaskeklappide säärtel klapivedru sees kummist kübar, mis suunas õli säärelt kõrvale. Välja näeb umbes selline, nagu kõrgepingejuhtme kaitsekumm. Väljalaskeklapil polnud sedagi.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne