Kardi ehitus
#1

Niisiis on plaanis hakata sõpradega karti ehitama. Tahtsin siis teada et kas keegi on enne ka ehitand ja kuidas on välja tulnud.
Kas on lihtsam ise mingi raam kokku keevitada või siis kuskilt mingi raam muretseda ja seda ümber ehitada(on soov nati kõrgemaks teha seda karti....ntx mini rattad alla) Peale mõtlesime panna jupiteri mootori. Kui kellegil äkki on mingisuguseid jooniseid või pilte kardist siis võiks siia üles panna.Smile

Cool
Vasta
#2

kardi raame vedeleb veel küllaldaselt. vali vastavalt rahakotile välja ja ehita muu ise vastavalt oma soovile. raami ise teha? et asi tööle hakkaks ja ülemõistuse raske ei tuleks, on ikka hulk arvutusi vaja teha. ja kogemusi ka. kui aga retrot tahad, siis mul tehnika ja tootmise aastakümneid vanad joonised olemas.
Vasta
#3

no ma võin rääkida kuidas mina oma sõbraga vastavas vanuses endale \"kardi\" tegime...

selleks siis sobisid 2 käru raami. teate küll need vene omad plekist käruga ja millele tsikli rattad alla pandi... need sai siis omavahel kokku keevitatud rooli osa keevitasime ise kokku erineva pikkusega poltidest. eeskuju saime laste autolt, mis mul veel tänasenigi kuskil alles peaks olema... mingi mosse on vist. siis taha said minimopeedi rattad ja ette olid meil olemas mingit tundmatud laiemad papud

peale panime vana moskva mootori... istumisealla läks vana moskvitsi iste... roolii enam ei mäletagi mille oma see sai... igastahes vägev sõiduk tuli sõber sõitis veel sellega pruudile külla 25 km eemal Big Grin


samas tõstaksin selle teema tsiklite alla ära
Vasta
#4

kui raami tahad anna teada mul on kaks vanat raami. Mul endal just sama asi tegemisel aga jupiteri mootor on sinna väga raske otsi midagi kergemat.Raamid on tehast toodang
Vasta
#5

Kui endal või tuttaval mingit kogemust raami ehitamisel pole, siis soovitaks küll raam kusagilt osta. Neid müüakse päris odava raha eest ka. Muidu läheb aega väga palju ja probleeme tekib rohkem, kui arvata oskad. Vana raami saab üpris kerge vaevaga ümber teha. Sõber pani ka jupiteri mootori peale, kuid siis pidi raami palju tugevdama ja iilge jama oli. Soovitaks algul küll midagi väiksemat vaadata Wink
Vasta
#6

nu mul mingi ilgevana kardi raam millel on 175 peal ja läheb küll...usu või ära usu aga rattad on turisti omadBig Grin nagu bagi aga ilma amortiteta(jäik)...aru ei saaks et raam raske aga...
Vasta
#7

ma olen poistele mitu tk parajamaks teinud. sellesse tegemisse on kuulunud vabrikuraami kõrgemaks tegemine ja kindlasti esisilla muutmine umbes selliseks nagu traktoril. viimase mõte on selles et jäiga raami korral lõhub õige kergelt esisilda ja kesse viitsib kuskilt 25km kauguse pruudi juurest seda rauda koju lohistada.
iste ja pidurid on reeglina ikka õiged jäänud aga kõigi asukohta on saanud sõitja järgi sättida. mootor on tavaliselt minsk või moskva, ühel honda monkey
Viljandis nägin kord ka sellist imeriista millel nii esi kui tagasild olid vedrutavad. nägi väga uhke välja ja poistel oli nalja kuipalju aga sellise ehitamine võttis väga profil isal umbes 200töötundi aega. mootor oli minsk

PS! kas keegi pakub odavalt minski väntvõlli, kolvi ja silindri
Vajadusel võin vastu pakkuda mingi sportsilindri ja üherõngalise kolvi. silinder on u. 5mm tavalisest suurem
Vasta
#8

Wanker, Sul sellest pilti ka on?

Asp


Tsitaat:Originally posted by wanker
nu mul mingi ilgevana kardi raam millel on 175 peal ja läheb küll...usu või ära usu aga rattad on turisti omadBig Grin nagu bagi aga ilma amortiteta(jäik)...aru ei saaks et raam raske aga...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne