Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Kuidas taastada D6 karburaatori alumise kruvi pesa keeret?
See kruvi, millega saad bensiini välja lasta ja mis on sama tööpöhimöttega nagu pasakruvi.
Kruvi keerab sisse küll, aga annab üle.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kui puuduvad vahendid keerme taastamiseks või uue tegemiseks, ning nende soetamisse tuleb investeerida, on kindlalt odavam uus osta. olenevalt kohast hind kõigub , tallinnas näituseks 16- 26 vahemikus. või leida uus-vana , mis korraliku keermega. maakohas ei peaks mingi probleem olema leida odavalt.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
üpris kummaline loogika skeem , mis seosed on tehase ja nn sulametalli , düüsi ja bena filtri vahel. kui tahad nii muretult sõita , kui selle veidra mootorikesega üldse võimalik , kasuta ikka filtrit kui ka düüsi. kuna k34 karpa evib segukruvi , võib düüs olla pisut suurema läbilaskega , kui tehasepoolt mõeldud 50- 55 . päris ilma saab ka , kuid reguleerimine keerukas ning vägahead tunnetust nõudev.
kui kasutad bensiinifiltrit ja muu sissetulev küttetrakt võõrkehasid ei erita , võid ju selle korgi sinna alla kinni liimida, kuid ... kuna sääru mootor on teadatuntud kapriisidega , siis tihtipeale on otstarbekas nii küünalt , kui seda nimetatud korki , koos düüsiga , välja kruttida, tuvastamaks järjekordse tõrke põhjust.
Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Bensufilter on rohkem sellepärast, et vana vörr seisis öues 1-2 aastat, enne kui otsustasin sellega tegelema hakata, slp on benapaak veidi roostes ka.
Poldi saaks sisse küll hästi keerata, kui teda pikemaks teha, sest pöhjas pole keere rikutud eriti. Aga ei taha eriti seda keerata sinna, sest äkki blokeerib selle ava ära, kust bensiin sisse jookseb.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
no pane uus karpa ja vöta mönuga asja , st saad sõita ka vahepeal.