ford 1,6 tdci Duratorqe turbo
#1

Kes tegeleb turbo remindiga? Mure nimelt selline probleem https://www.youtube.com/watch?v=1Z6MoEeOeIA
Seal 2.19 ajal näitab minu turbo probleemi.
Nimelt viimasel ajal on auto järsult terve liitri per 100km keskmiselt rohkem kütet rüüpama hakanud, ennem seda aasta jooksul lisandus ka 1liiter per 100km. ehk siis auto ostes oli keskmine kulu 5,8l/100km nüüd juba 8liitrit/100km
Kes teab kust saab turbosid normaalse hinnaga.

Hahaa, viga parandatud, olid tõesti mingit tantsutüdrukud joutube asemel tulnud Big Grin
Vasta
#2

Nende tantsutüdrukute järgi turbo viga eriti ei diagnoosi...

______

Nüüd kombes.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Normaalne hind on pehmeltöeldes vägatäpne kriteerium aga türbosid remonteerib näiteks Bane Roco

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#4

Hinnad võivad tugevalt varieeruda, fiati genekas oli krooni aeg 3700- 5400eek fordi egr klapp 180eur- 280eur hiinakad ja minul õnnestus saada 183eur fordi originaal egr, ehk siis seda tähendab normaalne, et mõistliku hinnaga kvaliteetdet asja. Hirmusodavat hiinakat ei taha samas vahel on nii, et mida vähem maksad, seda vähem saad, kuid alati see nii ka ei ole, vahest tahab kaupmees lihtsalt ratsa rikkaks saada.
Bane Roco le saatsin juba hinnapäringud, ja ka Autospetsialist on olnud väga hea koostööparner just kallimate varuosade puhul ja tihti on originaal sama hinnaga olnud nagu kohalikel hiinakraami müüjatel, aga ehk teate veel kedagi kelle poole pöörduda?
Vasta
#5

Pool aastat tagasi vahetasin samal mootoril turbot. Tellisin e-bay´st ja sain originaal Garretti turbo vägagi normaalse hinnaga. Vajadusel võin anda kontakti. Turbo vahetamisel on vägagi oluline vahetada turbo õlitoru. See on terastoru, mille mõlemas otsas banjopoldid. Kuna toru pead on liikuvad, siis kuluvad nad vähe ja hakkavad ajapikku lekkima, see tähendab turbo ja kogu mootori hävingut. Maksab see toru a-osana küll mingi ca 70 euri, kuid taas tellides saaks odavamalt. Turbo taastamine on rohkem õnnemäng, sest Eestis ei ole kellelgi balanseerimispinki ja lähim pik on Lätis. Minul tuli taastatud turbo mingi ca 70-80 euri odavam kui uus originaal ja seega mõtetu. Lisaks on videos oleval turbol labad seinas käinud ja sellega pole midagi teha.
Vasta
#6

Turbote remondiga tegeleb selline mees nagu Jaak Kuul.
http://www.kuulsport.ee/

Veel on kiidusõnu lätlaste kohta:
http://www.turbo-baltija.com/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Saksamaa e-bay st on 290 turbo+ 65eur toru, stutsid, tihendid, poldid ja paar uut voolikut ja saatmine 20eur. Ootan ära eesti müüjate pakkumised, kui neil midagi paremat pole, siis otsin kellegi, kes telliks mulle need asjad. Paljudel eesti müüjatel turbodele 1aasta garantii, saksa omal 2aastat.
http://www.ebay.de/itm/1x-OLZULAUFLEITUNG-OLLEITUNG-TURBO-CITROEN-C2-C3-1-AB-05-C4-AB-04-1-6-HDi-/301204625068?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AFord%7CModel%3AFocus+C-Max%7CType%3A1.6+TDCi&hash=item462131d6ac
http://www.ebay.de/itm/Turbolader-753420-5-753420-4-753420-2-750030-2-740821-2-2-Jahre-Garantie-/331044508515?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AFord%7CModel%3AFocus+C-Max%7CType%3A1.6+TDCi&hash=item4d13ca5363
Vasta
#8

minu arvamus on, et Inglise e-bay´s on parem valik. Kui vähegi kannatab, siis vaata originaalosa, neid liigub ka, kuid mingist hiinakast on nad paarkümmend eurot kallimad.
Vasta
#9

olen viimasel ajal mitu korda külastanud nerings-it. mulle on tehtud ootetööna. nii umbes kolm tundi läeb aega. võtavad molekulideks, lasevad haavliga puhtaks, vahetavad kõik natukenegi kulunud moega tükid, tasakaalustavad ja raha küsivad vähe või suisa väga vähe.
mina olen küll rahul.
Vasta
#10

Priskem Holset peale ehk hoopis Cool Toungue

Aga jah, lätakad teevad tõesti head tööd, sinna tasub viia.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11

Üldiselt on auto igapäevaselt vajalik asi. Ei tahaks nädalaks seisma jätta, teiseks sama hinna eest kui tallinnas remontida saab uue garrett turbo ja õlitoru koos poltide ja piagaldus komplektiga. Venekeelt ise ei puhu, et lätlastega jutule saaks. Eks täna süvenen kapoti alla ja vaatan mis sealt vastu paistab. Kui tellida turbole ainult keskmine osa ilma kodadetta, oleks suur kokkuhoid remontimise asemel. 160-200eur on komplektne keskosa, remont läheks maksma 420eur
Vasta
#12

Kui labad seinas käinud, siis pole ju enam midagi selle jäänusega teha.
Vasta
#13

Labad on õrnalt seinas käinud, heitgaase ajab läbi geomeetriat muutva hoova juurest, võllil mõlematpidi lõtk sees. Kodadel on õrnad triibud peal. Mõtlesin tellida sellise tüki- http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-PEUGEOT-TURBO-TURBOCHARGER-CARTRIDGE-1-6-HDi-110PS-hi-spec-/251301897014?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AFocus+C-Max&hash=item3a82c2a336
Selle vahetusega peaks igaüks ise hakkama saama. Lisaks ikagi õlitoru kah vaja, kuna tihti on turboriknemis põhjus ummistunud õlitoru või tagasivool liiga pika õlivahetus intervalli tõttu.
Vaakumkamber liikus ilusti, kontrollisin kaasfoorumlase soovitusel, selle viga pole.
Vasta
#14

Kunagi on endal juhtunud, et odavalt läbisaamine on lõppkokkuvõttes läinud kaks korda kallimaks kui kallim variant. Lihtsalt selle kübemefiltri, plekkide, summuti ja muu mudru eest nokkimine on suht ebamugav töö. Kui on tõstuk, siis vähe lihtsam, muidu seda toru vahetatud ei saa, sest mootoripoolne ots on ikka väga hea koha peale pandud. Alt tuleb toru lahti lasta, sest kuidu ei saa turbot kätte, natuke jääb toru ette ja väänamisega läheb katki. Juhul kui see südamik ei sobi, siis tuleb sul see jebla kaks korda läbi teha, lisaks uus turbo ikkagi osta. Mõtle hästi järgi, et pärast kallimaks tunduvalt ei lähe. Turbo suht täpne asi ja kui labad (terasest) on seinas (alumiinium) käinud, siis ikkagi ei pruugi vajaliku tihendust enam tekkida...
Vasta
#15

no nii uus turbo peal, aga õieti ikka ei tööta, tahab kõva paaru saada, et normaalselt tööle hakkaks. Turbo aktuaator ka tõmbleb tühikäigul, otsib kohta, kuskil on kas vaakumi probleem või on turbo rõhuklapp pekkis, muidu tõmme uue turboga tunduvalt paranes.
Vasta
#16

No nii, teema vaakumiga. Mis vaakumsüsteemid paiknevad mootori ja tuleseina vahel? Mootori paremas servas? Kuna endal kanalit pole ja pealt ei näe siis küsiks targematelt. Mingi hääl on kuulda, et kuskilt nagu imeb vaakumit läbi või nii. Kas seal starteri juures on mingi vaakumi reservuaar? Kui nii, siis mille kuradipärast ta nii kaugel on pumbast ja süsteemidest?
Kas kellegil mingit manuaali pole kust oleks näha vaakumvooliku liin mootori taga?
Kuna kõik remontijad hõivatud või puhkavad, siis üritan ise asjaga tegeleda ja sai aeg kah pandud türile oü plunserisse juhuks kui ise timmi ei saa.
Vasta
#17

Seal selline vaakumsolenoid, mis juhib turbo tööd. Algatuseks keri see asi lahti sealt ja puhasta ära. Pese näiteks brake cleaneriga puhtaks seest ja väljast. Ei juhtu midagi, testitud. Peale seda peaks tööle hakkama. Puhasta ära ka tuulutuse filter, mootorikatte varjus selline väike poroloonist junn vooliku otsas. Vaakumtorud jätaksin mina rahule ja neid eriti ei süüdistaks. Kui kahtlus kõva, siis võid neid ju survestada, kuid erilist lootust pole, et need vigased oleks. Selline see asi näeb välja. http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-PEUGEOT-FORD-1-6-HDI-TDCI-VACUUM-PRESSURE-CONVERTER-SOLENOID-EGR-VALVE-/251545979459?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a914f0a43

Juhul kui tükki vigaseks pead, siis võid minult saada täiesti toimiva junni miskise 20 raha eest.
Vasta
#18

Ma homme hommikul vaatan üle, sain kohalikus autoremondis jutule, et hommikul on tal kanal vaba, saan kanalile ja jubinale loodetavasti ligi.
Mis mõttes kerin lahti, võtan metallvõru lahti ja lammutan osadeks?
Vasta
#19

Ei-ei. Mootori küljest lahti, kahe 10mm mutriga vist oli. Lased aukudest brake cleanerit sisse ja loksutad. Niikaua mängid, kuni midagi enam ei välju, minul oli suht äkane seest. Lased kuivada ja installid tagasi.
Vasta
#20

ja nii oligi, see sama jublakas juherdas, sai siis puhastatud, esimene kord töötas natukeaega ilusti aga siis hakkas nagu sujuvamalt ja väiksema pikkusega ujuma. Võtsin siis teistkorda veel maha ja puhastasin uuesti, siis hakkas ilusti tööle. Kui uuesti jukerdama hakkab, siis võtan ühendust uue osa ostmise osas.
Tänan hea nõuande eest.
Seal taga oligi see andur ja vaakumi akumulaator rohkem midagi.
Kuna see mu esimene diiselauto, siis avastamisrõõmu veel jätkub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne