Kas tasub?
#1

Kas tasub 5000 krooksuga tuttuus jawa 638 mootor osta. Oleks nagu hädasti vaja kah.
Vasta
#2

Ei tasu.Odavam on oma mootorile täis kap.rem teha.Selle raha eest saab juba terve 638 kätte koos dok\'ga:smug
Aga noh,uus asi on on ikka uus asi....
Vasta
#3

Ütleme kui korralik sõitja oled siis põristad selle uue mootoriga lõdvalt mingi 10-15 tuhi maha, nii, et mingeid probleeme pole. Nagu uus tsikkel. Selle kap.rem mootor võib sul samas vaimus edasi laguneda.
Vasta
#4

5 tuhhiga saaks juba mõne riisiraketi mootori peale aretada
Vasta
#5

Poest tasub sellise rahaga osta, kuna pood peab ka vähemalt aastase garantii andma. Eraisiku käest tasub \"uusi\" asju osta siis kui tal on endal ostu paberid ette näidata, asi on pakendis ja müüjal on vettpidav argument, et tegemist on ikka uuega, mitte uuematest osadest komplekteeritud asjaga.
Piisavalt on nähtud mehi, kes pakuvad \"uusi\" asju, mis on korrakskogemata peal käinud ja mis on sõitnud ainult 100 kilomeetrit. Lisamata jäetakse, et õli ei olnud sees...
Seega kui kaubas ei või väga kindel olla, siis raha kokkuhoiu huvides on kasulikum restaureerida korralikult vana aga kui raha on piisavalt, siis tasub osta uus ja seegi üle teha, kuna tegemist on ikkagi idabloki toodanguga.

Tõnu Piibur
Vasta
#6

Kus neid \"tuttuusi\" jawa mootoreid siis müüakse?
Vasta
#7

Nii võtes ta küll nüüd tuttuus pole, st, et veel tehase lõhnki juures. Ma tean ühte vana kes müüb seda mootorit muidu ültse 7000 aga tutvuste poolest õnnestus 5 peale kaubelda ja loodan, et äkki saan veelgi hinnaalandust. Tal on see seisnud mingi 10-11 a garaaþis. Omal ajal kui see rubla allakäimine või langus noh krooni tulek oli, polnud rahaga midagi teha ja vana ostis motopoest uue tehase mootori. Siis osteti ka muidugi muud pahna kokku, mulgi vanemad rääkisid. Tal endal oli ka 638 ja müüs selle maha, aga mootor jäi alles.
Vasta
#8

mul on võrdluseks ike enda kogemused. sain jupiteri 5 mootori 2K-ga (kauplesin 3K-lt alla). seega mina ei ostaks...

löö poehinnad pulkadena kokku ja võrdle. arvan, et saad juppidena soodsamalt, kuna niikuinii tuleb see uus mootor üle käia.
Vasta
#9

No sel juhul on see hind küll palju. Pealegi tegemist ei ole ju Jawa tehase aktsiaga, mis on tõusnud rublaajast saadik. Tegemist on levinud metalliga, mis on Tsehhoslovakkias stantsiga vormitud.
Tauno Kangro metallskulptuurid on märksa väärtuslikumad.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#10

Klaabu ma ei arva, et juppidena saab odavamalt. Kap. rem ei tähenda ainult seal 5-6 jubina välja vahetamist mootoris. Kõik kupatus tuleb uus panna. Noo hakkame siis otsast lugema: väntvõll 2500.eeku juba, 2 kolvi kokku 500.eeku, 6 rõngast, rõnga hind 35 kokku 210.eeku, nõellaagrid hind 110.eeku, käigukasti vahetamine, kui pole korras nagu mull näiteks on läheb ka oma korraliku summa maksma vast mingi 700-800.eeku(täpselt ei tea, vabandan kui valesti panin). Laagrid väga olulised asjad, Braueri poes oli väntvõlli laager hinnaga 250. eeku. Ja jawale läheb neid 4 tükki see teeb juba oma 1000 jälle juurde, sest vaevalt ma oma uue väntvõlli panen vanadel laagritel jooksma, kontaktid, geneka harjad jne, Kõik kraam teeb lõdvalt üle 5000 tuhi kokku, kui poest osta ja mootorit restaureerida. nimelt on mul ankur ka katki(ei teagi palju maksab ja kust saab). Odavamalt on ka seda tavaari saada, aga kust. ok aastas korra näed jälle Börsis kui keegi müüb jahvi kolbe seal 130 tükk, 2-3.aastaga ma vast vaevalt tsikli mootorit viitsin kokku korjata uutest osadest. Poest saab kiiresti kuid lõppkokku võttes veel kallimalt. Ja nende suuremate remontidega on ka jama, et pärast võib sul see mootor edasi laguneda.
Vasta
#11

no kui oleks armas laps, siis tuulaksin börse ja kuurialuseid. saaks ikka tunduvalt odavamalt, kui tööraha maha arvata (ise teha). kui kiire, siis teine asi...

hakkad asju ükshaaval brauerilt ja veerennist ostma, oled varsti pankrotis. mina nt käin stabiilselt teletorni all ja toon korraga hulga tavaari - vana (heh) on seal mõistlik mees ja hind on soodsam.

seega kõik on suhteline. peale selle olen nõus, et jawa jupid on kallimad.
Vasta
#12

Aga börsist ja kuurialustest pole alati kõike saada ja kui vaja. Aga minu arust peakski see kaup mis on braueris just teletorni alt pärit(enamus jawa ja vene omade jupe). Küsisin sealt sügisel, et palju eest saab väntvõlli? Vastas, et tln tellida 2500. eeku, ning bikeris oli ka sellest pikemalt juttu.
Vasta
#13

Tasub osta küll, kui plaan selle rattaga pikemat aega sõita, kuigi osasi juppe kapitallremondi puhul vaja ei lähe, mida oled sisse arvestanud (kepsu nõellaagrid saad koos uue väntvõlli ja uute kolvisõrmedega, samuti on kaks väntvõlli keskmist laagrit kohe uued). Siiski ligikaudu arvestades väntvõll 2500 +kolvid 500 + rõngad 240 + vätnvõlli otsa laagrid ja käigukasti laagrid, pakun 300 + silindrite puurimine 600 +uued sidurikettad 400 + uus mootorikett 160, saad summa juba kokku 4700, kusjuures sisse pole arvestatud käigukasti nõellaagreid, käigukahvleid (viimased on päris soolase hinnaga) ning mõnda kehvas seisus olevat hammasratast. Samuti võib ette tulla mootorist mingi x jubin , mida ei ole kuskil saada või tuleb alles paari kuu pärast, suvi pole aga enam mägede taga ning seda kah, et kulutad selle mootori remondiga isegi palju aega, enda aeg ka maskab jne. Noh, ja vana mootori eest mingisuguse raha kah veel lisaks saaksid

Börsist juppide otsimisel pole erilist mõtet, kui omal transporti ei ole, pealegi pead neid juppe taga ajades sõitma maha veel hulga pappi (sõidad kohale, selgub, et telefonis on mingi jubina seisukorda valetatud jne)
Vasta
#14

krt ikkagi 5000 mootori eest on ikka palju makstud minu arust
Vasta
#15

Riho ma olen sinuga täiesti nõus, sest kap. rem ei tähenda ju ainult mõne vidina välja vahetust. Kap. rem jaoks peaks olema ainult kaks tühja mnootori poolt ja ongi kõik. Aga Raigo kui ma selle mootori laseksin tellida mingi motopoe kaudu pidi hind tulema üle 10000 tonni, bikersis mehed rääkisid sellest. Vot seda võib juba paljuks nimetada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne