Toyota generaator UAZ-le
#1

Tere
Palun asjatundjate abi Toyota geńeraatori ühendamiseks UAZiku elektrisüsteemi. Nimet tuleb Toyota generaatorist kolm otsa välja pluss "+" klemm ja maandus. Kuidas nad aga UAZ pingeregulaatoriga ühendada käib üle jõu. Toyota generaaatoril on üks hari massis. Ilmselt on vähe teisema skeemiga tegu kui vene generaatoritel või kasutatakse Toyotal teistmoodi pingeregulaatoreid. Tegemist siis Toyota 2,2D diiselmootori generaatoriga.
Vasta
#2

Ka UAZ-i generaatoritel (nendel, millel kasutatakse välist regulaatorit) on üks hari massis. Edasise jaoks on aga algandmeid vähe. Sain aru, et lisaks + klemmile on veel kolm klemmi. Tarvis oleks teada, kuhu nad viivad, või milleks neid tarvis. Järsku viiks guugeldamine margi järgi mingi generaatori siseskeemini.
Ja lihtsalt niisama, üleüldse - milleks seda tarvis on? Kas UAZ-i oma ei oleks edasi sobinud?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#3

Kui üldse midagi muud panna, siis juba kaasaegne iseergutuv, elik üheotsaga.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#4

(03-07-2014, 17:15 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kui üldse midagi muud panna, siis juba kaasaegne iseergutuv, elik üheotsaga.
Mõttel pole viga, kuid tegelikult saaks ka sellest Toyota omast täiesti kvalteetse elektri kätte. Maitse asi. Pakun välja, et too konkreetne elektrijaam on juba olemas ja puudub stiimul ja vajadus uue ostmise järele. Kui riiulist võetav olemasolev on töökorras ja tema kinnituste sobitamine pole eriline nöök, ei näe probleemi, agregaat peab tööle hakkama.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5

(03-07-2014, 14:17 PM)valdy Kirjutas:  Tere
Palun asjatundjate abi Toyota geńeraatori ühendamiseks UAZiku elektrisüsteemi. Nimet tuleb Toyota generaatorist kolm otsa välja pluss "+" klemm ja maandus. Kuidas nad aga UAZ pingeregulaatoriga ühendada käib üle jõu. Toyota generaaatoril on üks hari massis. Ilmselt on vähe teisema skeemiga tegu kui vene generaatoritel või kasutatakse Toyotal teistmoodi pingeregulaatoreid. Tegemist siis Toyota 2,2D diiselmootori generaatoriga.
Tuleb leida milline juhe kolmest on teise harjaga koos-sinna Uaziku pingeregulaatori ots ja peakski kõik olema. (nagu aru saan siis Toyotal pole ka regulaator geneka sees)

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#6

(03-07-2014, 15:49 PM)Wiki432 Kirjutas:  Ka UAZ-i generaatoritel (nendel, millel kasutatakse välist regulaatorit) on üks hari massis. Edasise jaoks on aga algandmeid vähe. Sain aru, et lisaks + klemmile on veel kolm klemmi. Tarvis oleks teada, kuhu nad viivad, või milleks neid tarvis. Järsku viiks guugeldamine margi järgi mingi generaatori siseskeemini.
Ja lihtsalt niisama, üleüldse - milleks seda tarvis on? Kas UAZ-i oma ei oleks edasi sobinud?

aretan diislit peale ja seal geneka küljes käib vaakumpump millest ei tahaks loobuda. kui ma õieti UAZ skeemist aru sain tuleb harjadele üks täis laksus "+" ja teine läbi regulaatori. ma saan geneka laadima küll kui sellele klemmile kus on ainult hari taga panen täis laksus "+" aga siis ta jookseb lakke s.t. pinge kasvab üle lubatu. kas üldse vene regulaatorist tuleva pingega Toyota genekat tüürida saab?
Vasta
#7

Ärge väga tormake, las ksf! Basilio või Ksf! Aspelundi papa ütleb oma sõna. Sinist tossu ilmaasjata pole kellegile tarvis. Vahelduvvoolu releed hakkavad umbes 13,8 voldi juures ergutusvoolu piirama, et pinge rohkem ei tõuseks. Olgu seal vene või jaapani gene taga, tal ükstapuha, ei jäta järgi enne kui oma tahtmise saanud. Vene traktorigeneraatoril olid ka 3 mähiseotsa(ikkagi kolmefaasiline!) enne dioode välja toodud starteri relee blokeerimise jm tarbeks. Kõige vajalikumad ikka jäme plussi võtmiseks ja peenem releestsaadava ergutusvoolu sisseandmiseks. Kodusaamislahendus teel otsad andnud relee või kivi puhul ühendagi suur + läbi bardatsokisvedelenud tagavarapirni ergutusvooluotsaga.
Vasta
#8

(03-07-2014, 20:08 PM)valdy Kirjutas:  
(03-07-2014, 15:49 PM)Wiki432 Kirjutas:  Ka UAZ-i generaatoritel (nendel, millel kasutatakse välist regulaatorit) on üks hari massis. Edasise jaoks on aga algandmeid vähe. Sain aru, et lisaks + klemmile on veel kolm klemmi. Tarvis oleks teada, kuhu nad viivad, või milleks neid tarvis. Järsku viiks guugeldamine margi järgi mingi generaatori siseskeemini.
Ja lihtsalt niisama, üleüldse - milleks seda tarvis on? Kas UAZ-i oma ei oleks edasi sobinud?

aretan diislit peale ja seal geneka küljes käib vaakumpump millest ei tahaks loobuda. kui ma õieti UAZ skeemist aru sain tuleb harjadele üks täis laksus "+" ja teine läbi regulaatori. ma saan geneka laadima küll kui sellele klemmile kus on ainult hari taga panen täis laksus "+" aga siis ta jookseb lakke s.t. pinge kasvab üle lubatu. kas üldse vene regulaatorist tuleva pingega Toyota genekat tüürida saab?
Mis margiga pingerelee UAZil on? Eraldi pingereleega olid minumeelest kõik vene genekad nagu Zigulil-üks hari massis, teisele anti ergutuse +. Kui on JA112 või muu tablett siis teine teema, siis saab üks hari + i ja teist lülitatakse läbi tableti massi.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#9

(03-07-2014, 20:25 PM)pen.skar Kirjutas:  Ärge väga tormake, las ksf! Basilio või Ksf! Aspelundi papa ütleb oma sõna. Sinist tossu ilmaasjata pole kellegile tarvis. Vahelduvvoolu releed hakkavad umbes 13,8 voldi juures ergutusvoolu piirama, et pinge rohkem ei tõuseks. Olgu seal vene või jaapani gene taga, tal ükstapuha, ei jäta järgi enne kui oma tahtmise saanud. Vene traktorigeneraatoril olid ka 3 mähiseotsa(kolmefaasiline!) enne dioode välja toodud starteri relee blokeerimise jm tarbeks. Vajalikud ikka jäme plussi võtmiseks ja peenem releestsaadava ergutusvoolu sisseandmiseks.

Toyota genekal on üks ots otse harjalt, teine ots on ka harjalt aga ka massiga koos ja kolmas ots tuleb kuskilt sügavustest, ei tea kust, ilusti ümber selle kõige jämedama mis dioodidelt tuleb. kui täies laksus laadima panna siis olen seda ergutust proovinud igale poole. ei mõika.
Vasta
#10

Kuidas see "täies laksus laadimapanek" toimub? Kui ta niisama voolu annab, siis ilmselt kuskil sees vene ja 112 sarnane "kivi" juba toimetab ja pole enam Uazi releed vaja toppida. See sügavusest võib kergesti starteri blokeerimisots olla.
Vasta
#11

(03-07-2014, 20:46 PM)pen.skar Kirjutas:  Kuidas see "täies laksus laadimapanek" toimub? Kui ta niisama voolu annab, siis ilmselt kuskil sees vene ja 112 sarnane "kivi" juba toimetab ja pole enam Uazi releed vaja toppida. See sügavusest võib kergesti starteri blokeerimisots olla.

"täis laks" tuleb siis kui panen akuvoolu sellel harjale mis jookseb otse klemmile(teine hari on massiga ühenduses), siis hakkab laadima täiega. pinge muudkui kerib(18V olen lasknud, rohkem ei julge) ja ampermeeter jookseb ka põhja kui tuuri annad
Vasta
#12

Hull inime ja h...kindel genekas! Pane Yaz relee jämedam+ generaatori plussiga kokku ja teine, ergutus generaatori massita harjale. Relee mass ka autuga ühendada ja kae nüüd.
Vasta
#13

(03-07-2014, 21:27 PM)pen.skar Kirjutas:  Hull inime ja h...kindel genekas! Pane Yaz relee jämedam+ generaatori plussiga kokku ja teine, ergutus generaatori massita harjale. Relee mass ka autuga ühendada ja kae nüüd.

ise ka imestan et midagi läbi pole kärsanud. isegi kaitse mitte kuigi peaks laadimine ju kaitse all olema. Praegu jookseb geneka plussi otse ampermeetrilt ilmselt, aga proovime järgi. vast saab midagi tossamaSmile
Vasta
#14

Basilio, minu Audi 80ne loksul tegi sellist aeglast pinge tõusu lühikeseks kulunud harjad. Järgmine pingeregulaator ja asi toimib. Isegi kontaktrõngaid ei vahetanud.
Too 2,2 Toyota peaks sama olema mis 80 alguse Hiacel, see nii pommi aegne et saab rahulikult Uazi või Lada 2101 pingeregulaatoriga hakkama.
[Pilt: 77456387.jpg]

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#15

see mootor on mul kuskil 1980 aastast nii et peaks pideva ergutusega olema aga kui palju ta tahab saada. PP132A-0 andis minu mõõtmise järgi kuskil 5-8V pinget š klemmilt. noh see klemm mis peaks harja peale minema

proovisin seda Lada oma ka. vähe teisem mudel aga põhimõtteliselt sama. annab PP-ga sarnast pinget aga kuhu teda surada ei tea
äkki mõnel härrasel on mingi skeem kuhu need otsad peaks teoreetiliselt minema. maandatud harja puhul peaks teisele harjale minema ergutusvool või kuidas. kui suur see pinge ergutusel üldse on?
Vasta
#16

67 läheb selle nö + harja peale, 15 süütesse ja plekk osa massi et regulaator pardapingest aru saaks.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#17

Neid vastuseid lugedes jääb mulje, et peale ühe vastaja pole kellelgi õrna aimugi milleks ja kuidas generaatori pinge reguleerimine toimib.
Antud juhul, kui sel autol on olemas pingeregulaator, siis selle ш klemm läheb harjaga ühendatud klemmile ja teine hari on massiga ühendatud.
Et aku seisva mootoriga ei tühjeneks läbi ergutusmähise pingestatakse pingeregulaatori п klemm koos süütega.
Siis on sinna vaja ühendada alaldi otsaga jäme + juhe, mis käib läbi ampermeetri ja asi toimib, kui komponendid on korras.
Mähiste keskpunktiga ilmselt pole seal midagi peale hakata ja selle tunneb ära poole väiksema pinge järgi ja seal on vahelduvvool.
Kasutataskse tahhomeetri signaalina suht laialt vanemal tehnikal.

Kaasaegsemad generaatorid, mis omavad sisseehitatud pingeregulaatorit (Bosch)omavad samuti kahte klemmi, mida on otseselt vaja et asi toimiks.
+ on jämedam klemm ja kontrolllambi ots on peenem.
Sinna kontrolllambi otsale käibki ainult pirn mitte ei pea sinna seninägematute võtetega tekitama x suurusega voolusid ja pingeid.
Läbi selle pirni tuleb algergutus ja edasi toidab ergutusmaähist juba 3 dioodist koosnev lisaalaldi ja kuna selle alaldi klemmile tekib samuti generaatori pinge, siis lamp kustub ja generaator muutub isemajandavaks.
Pirn on selles ahelas peale laadimise näitamise ka voolupiirajaks ergutusmähises seisva mootori puhul vältides selle kuumenemist.
Eripäradest niipalju, et kui laadimise lamp läbi põleb generaator ei ergutu ja laadimist ei ole.
Lisaks võib olla ka mähiste keskpunkt eespool toodud otstarbel mille tähis on W ja asub teistest eraldi.
Vasta
#18

Tänud vastajatel. Omast arust nii sai ka ühendatud aga kontrollida ei tee paha. Kahjuks tuleb laulupidu vahele. Nii et kui kellegil on lisada siis palun. Tulemustest kannan ette järgmisel nädalal.
Tervitustega
Valdy
muusikaharrastaja
ja tehnikahuviline
Vasta
#19

(04-07-2014, 09:30 AM)Basilio Kirjutas:  
(03-07-2014, 22:02 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Basilio, minu Audi 80ne loksul tegi sellist aeglast pinge tõusu lühikeseks kulunud harjad. Järgmine pingeregulaator ja asi toimib. Isegi kontaktrõngaid ei vahetanud.
Minul on harjad suht hiljuti vahetatud.

Kusjuures minu anomaaliaid tekitanud regulaatoril said ka uued harjad joodetud, vbolla olid nood natuke kitsamad ja antsid loksuma kuidagi.
Mingi aja töötas ilusti, peale pikemat seismist hakkas seda nalja tegema.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#20

Niisiis olen jätkamas oma viljatute katsetega. Kas keegi oskab öelda mis pinged peaks regulaatorist välja tulema. Tundub siiski et asi on selles et vene regulaatori väljundpinge jääb väikseks. Millega muidu seletada seda et 12V pealeandmisel generaator laeb täiega aga 3V ei liiguta ampermeetri osutit grammigi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne