Toyota generaator UAZ-le
#21

(08-07-2014, 12:25 PM)valdy Kirjutas:  Niisiis olen jätkamas oma viljatute katsetega. Kas keegi oskab öelda mis pinged peaks regulaatorist välja tulema. Tundub siiski et asi on selles et vene regulaatori väljundpinge jääb väikseks. Millega muidu seletada seda et 12V pealeandmisel generaator laeb täiega aga 3V ei liiguta ampermeetri osutit grammigi.
Täpset pinget ei tea aga kontrolliks peaks ta 2W...5W pirni põlema panema. 3V iga nad küll põlema ei lähe. Seega on mingi juhtme kala või uut regulaatorit vaja. Kasvõi toda Lada 2101 oma mille pildi panin.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#22

Täpset pinget ei tea aga kontrolliks peaks ta 2W...5W pirni põlema panema. 3V iga nad küll põlema ei lähe. Seega on mingi juhtme kala või uut regulaatorit vaja. Kasvõi toda Lada 2101 oma mille pildi panin.
[/quote]

Ei pane jah põlema ei see Ziguli regulaator ega originaal. Juhtmekala ka ei usu. Head soovitused oodatud.
Vasta
#23

(08-07-2014, 12:25 PM)valdy Kirjutas:  Niisiis olen jätkamas oma viljatute katsetega. Kas keegi oskab öelda mis pinged peaks regulaatorist välja tulema.
...

Pulseeriv pardapinge, milleks on 12+V. Releeregulaator teeb pulsilaiuse moduleerimist (inglise keeles PWM). Sama teevad ka tabletid, kuid pulsilaius on väga väike ja seda ossita ei näe.

Hea osutiriistaga võiks kätte saada, odav digimultimeeter näitab mingit madalamat pinget, vastavalt pulsilaiuste suhtele.

Kas Su genekas ikka töökorras on? On stenditud, et on võimeline voolu tootma?

Ühendusskeem juba anti. Põhjusmõtteliselt pole vahet, mihandnde regulaator välise juhtimisega genekat kamandab, lihtsalt kiiretoimelise elektroonilise pingeregulaatori asemele tuima ja aeglase releeregulaatori panekul võib väljundpinge lainetama hakata...

Praegu tundub, et Sul on kas juhtmed või tähised segi...
Vasta
#24

(08-07-2014, 22:49 PM)valdy Kirjutas:  Ei pane jah põlema ei see Ziguli regulaator ega originaal. Juhtmekala ka ei usu. Head soovitused oodatud.

Sellel Ziguli omal tolle plekkosa massiga ühendasid?Muidu õieti ühendades ei kujuta ette miks pirn põlema ei lähe. (kui regulaator ise korras)

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#25

Pulseeriv pardapinge, milleks on 12+V. Releeregulaator teeb pulsilaiuse moduleerimist (inglise keeles PWM). Sama teevad ka tabletid, kuid pulsilaius on väga väike ja seda ossita ei näe.

Hea osutiriistaga võiks kätte saada, odav digimultimeeter näitab mingit madalamat pinget, vastavalt pulsilaiuste suhtele.

Kas Su genekas ikka töökorras on? On stenditud, et on võimeline voolu tootma?

Ühendusskeem juba anti. Põhjusmõtteliselt pole vahet, mihandnde regulaatro välise juhtimisega nenekat kamandab, lihtsalt kiiretoimelise elektroonilise pingeregulaatori asemele tuima ja aeglase releeregulaatori panekul võib väljundpinge lainetama hakata...

Praegu tundub, et Sul on kas juhtmed või tähised segi...
[/quote]
Sellest ma just aru ei saagi. Paned aku pealt 12V harjale jookseb laadimine lakke. Paned regulaaori vahele, ei midagi. Kusjuures kõigi regulaatorite pinge harjaklemmil on samasse auku 3-6V(mõõdetud küll jah odava digimõõtjaga). Olen Ziguli oma proovinud. Originaal on PP132A-0 ja ka PP362-d olen proovinud. Kõigiga sama. Regulaator peaks ju laadimispinge kuskil 14,2V peal hoidma aga sellist pinget pole küll ükski regulaator kuskilt välja andnud. Kas siis võib järeldada et kõik on tuksis? Samas jah kui otse akupinge panna siis hakkab pinge järest kasvama ja ka ampermeeter jookseb põhja. Vale klemm? Vast ikka kamba peale saame jagu.
Vasta
#26

Kommin ka veidi uimase peaga...

Toyota standardgene otsad -
B /battery/ - aku plussi alaldist gene sees ehk siis laadimine. eraldi jäme klemm +
L /alt light/ kollane - laadimislampi armatuuris
IG /ignition/ punane - süütelülitisse, pingeregulaatori andur +
S /sense/ valge - aku plussi, pingeregulaatori andur +
lisaks veel mass muidugi millel eraldi juhet pole

Asukoht:
l - S
l - IG
l - L
O - B

Kompuutriga versioonidel 4+1 klemmi, lisatud on FR või M /computer/ ots. Pistik siis neljakandiline nelja klemmiga (vs kolm reas).
Lisaks: 3+1 versiooni esineb ümarpistikuga: IG vasak, L parem, S üleval

Anglese murraku valdajatele guuglist 'toyota alternator'


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#27

Need ju mõlemad sisemise pingeregulaatoriga variandi skeemid. Teemaalgataja võiks joonistada oma koostatud skeemi siia koos klemmitähistega. Muidu muudkui mõistata, et miks vahepeal on midagi laes ja pirnid põlema ei lähe. Massühendused samuti joonisele. Generaatori margi võiks ka ometi ära märkida. Enesest lugupidav suvaliselt otsatorgitud regulaator on selle aja peale tõenäoliselt surma saanud või suitsiidi teinud.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#28

Kas siin on proovitud regulaatoriga genekale veel regulaatorit otsa toppida? Või ei saa ma aru.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#29

(09-07-2014, 16:04 PM)aavu Kirjutas:  Kas siin on proovitud regulaatoriga genekale veel regulaatorit otsa toppida? Või ei saa ma aru.
Ei, vana malli Hiace diisli genekas on eraldi pingeregulaatoriga. Olen ühte sellist 01 regulaatoriga näinud. Antud juhul on põhimüsteerium selles kuidas ei saa kontrolliks tuld põlema.


You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#30

Kas geneka täpne mark on riigisaladus?
Vasta
#31

(09-07-2014, 20:29 PM)tcumen Kirjutas:  Kas geneka täpne mark on riigisaladus?

Ei ole, aga ma ei tea teda isegi. Mis marki genekaid kasutati 2,2 diislite peal? Kui teada saad ütle mulle ka.
Vasta
#32

Päris huvitav, et keegi veel selle genega hädas. Ei ole pikkade aastate jooksul seda genekat korralikult=stabiilselt laadima saanud ka originaalregulaatoritega (releepõhised).

Ühe regulaatoriga jäi pinge pidevalt liiga madalaks, üle 13,6V ei käinud iialgi ja aku vajas sageli lisalaadimist.

Nüüd, teise regulaatoriga, takistab nivood üle ääre ajamast põhimõtteliselt ainult koormus - kui kõik tuled-viled käima panna, siis üle 15V ei lähe. Tühikäigul on pinge vaevalt 12,8V. Mis justkui viitaks, et regulaator üldse ei tööta, suudab ainult ergutuse peale kütta. Aga mitte piirata. Siiski on see olukord parem, kui pidev alalaadimine. Niikuinii peavad tuled särama seaduse pärast ja ventilaator õhku liigutama mugavuse pärast.

Genekas on ka ametmeeste juures kontrollis käinud, dioodid mõõdeti üle ja kogu jupstükk kinnitati väga heaks. Kui mõni diood läbi oleks, siis ega ta korraliku pinget välja ei annagi - mul üks selline osales ka katsetes.

Millalgi leidsin ka toyota originaalskeemi sellisele genekale/regulaatorile, aga hetkel pole käpärast, et välja näidata. Ja ega seal midagi uut ei olegi, siin teemas on kõik tähistused ja põhimõtted juba üles loetud.
Vasta
#33

[/quote]
Ei, vana malli Hiace diisli genekas on eraldi pingeregulaatoriga. Olen ühte sellist 01 regulaatoriga näinud. Antud juhul on põhimüsteerium selles kuidas ei saa kontrolliks tuld põlema.

[/quote]

Too tuli polegi kõige tähtsam. Uurisin seda skeemi ja tulin mõttele teine hari massist lahti ühendada ja vist hakkas tööle. Esialgu küll laeb 13V ja 10-20A aga kui aku täis saab eks siis näeb mis näitajad on. Pingeregulaator seisab praegu PP132A-0 ja on kaunis kuum. Ei tea kas see ka loeb midagi kui praegusel ühendusel harja otsad ära vahetada. Praegu siis jookseb harjadele ühele süütevool ja teisele regulaatori pinge.

(09-07-2014, 22:33 PM)TeeTL Kirjutas:  Päris huvitav, et keegi veel selle genega hädas. Ei ole pikkade aastate jooksul seda genekat korralikult=stabiilselt laadima saanud ka originaalregulaatoritega (releepõhised).

Ühe regulaatoriga jäi pinge pidevalt liiga madalaks, üle 13,6V ei käinud iialgi ja aku vajas sageli lisalaadimist.

Nüüd, teise regulaatoriga, takistab nivood üle ääre ajamast põhimõtteliselt ainult koormus - kui kõik tuled-viled käima panna, siis üle 15V ei lähe. Tühikäigul on pinge vaevalt 12,8V. Mis justkui viitaks, et regulaator üldse ei tööta, suudab ainult ergutuse peale kütta. Aga mitte piirata. Siiski on see olukord parem, kui pidev alalaadimine. Niikuinii peavad tuled särama seaduse pärast ja ventilaator õhku liigutama mugavuse pärast.

Genekas on ka ametmeeste juures kontrollis käinud, dioodid mõõdeti üle ja kogu jupstükk kinnitati väga heaks. Kui mõni diood läbi oleks, siis ega ta korraliku pinget välja ei annagi - mul üks selline osales ka katsetes.

Millalgi leidsin ka toyota originaalskeemi sellisele genekale/regulaatorile, aga hetkel pole käpärast, et välja näidata. Ja ega seal midagi uut ei olegi, siin teemas on kõik tähistused ja põhimõtted juba üles loetud.
Midagi sihukest ta teeb jah. Näis kas nüüd sai tööle aga originaalskeemist oleks küll huvitatud.
Vasta
#34

(09-07-2014, 22:40 PM)valdy Kirjutas:  ...
Uurisin seda skeemi ja tulin mõttele teine hari massist lahti ühendada ja vist hakkas tööle. Esialgu küll laeb 13V ja 10-20A aga kui aku täis saab eks siis näeb mis näitajad on. Pingeregulaator seisab praegu PP132A-0 ja on kaunis kuum. Ei tea kas see ka loeb midagi kui praegusel ühendusel harja otsad ära vahetada. Praegu siis jookseb harjadele ühele süütevool ja teisele regulaatori pinge.
...


Ehk praegu töötab pingeregulaator ülekoormuse all... Kauaks see nii ei jää, varsti peaks laadimine kaduma. Loodetavasti kärssab vaid mähis ja mitte auto.

Esmalt leia mõni kindlasti töötav pingeregulaator, mida Sa veel ei ole maha põletanud. Siis otsi mõni suvaline vana (seistmekümnendatest alates) traktoristi õpik, kus on sees russ või jumps või põksinäks: välise pingeregulaatori ühendamise skeem on sama.

Siis ühenda oma gene ja PR lahti ning vea uued juhtmed nii:
1) akult (kui viitsid, siis ampermeetri tarbimisklemmilt gene plussile;
2) süütelülitist pingeregulaatori toiteklemmile;
3) pingeregulaatori seadeklemmilt harjade otsale (ehk ergutusmähise plussklemmile);
4) lisajuhe generaatori kestalt aku miinusele;
5) lisajuhe pingeregulaatori maanduselt (vaata hoolega, millise kinnituskruvi alla see tuleb!)

Nüüd võiks korras genekas anda voolu kätte. Kui saad nii laadima, siis katsu masina kimbust õiged juhtmed õigete klemmide alla panna ja peaks toimima. Lisamassid keresse/raami ei tee säärastel asjadel kunagi halba.Cool

Kogu ülaltoodud jutt eeldab, et sel genekal ikka on ergutusmähis ühe otsaga kestas ja teisele antakse ergutuspinge regulaatorist. Kui ergutusmähis on kahe klemmi vahel, siis nii lihtsalt ei saa.
Vasta
#35

Too tuli polegi kõige tähtsam. Uurisin seda skeemi ja tulin mõttele teine hari massist lahti ühendada ja vist hakkas tööle. Esialgu küll laeb 13V ja 10-20A aga kui aku täis saab eks siis näeb mis näitajad on. Pingeregulaator seisab praegu PP132A-0 ja on kaunis kuum. Ei tea kas see ka loeb midagi kui praegusel ühendusel harja otsad ära vahetada. Praegu siis jookseb harjadele ühele süütevool ja teisele regulaatori pinge.
[/quote]
[Pilt: rr132a.gif]
Siis on selge, ja nii ongi õieti ühendatud. Selle regulaatoriga lülitatakse teist harja massi. Ziguli omaga ja Hiace originaalis lülitasid esimesele harjale + ja teine oli massis.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#36

(10-07-2014, 09:15 AM)Tegelane5 Kirjutas:  ...
Selle regulaatoriga lülitatakse teist harja massi.
...

Aga miks on regulaator kuum? Pooljuhtseadis ei tohiks ju töötamisel märkimisväärselt kuumeneda?

Küsimus Valdyle: millise klemmi alt on võetud "süütevool" ergutusmähise ühele otsale (harjale)?
Vasta
#37

(10-07-2014, 09:47 AM)v6sa Kirjutas:  
(10-07-2014, 09:15 AM)Tegelane5 Kirjutas:  ...
Selle regulaatoriga lülitatakse teist harja massi.
...

Aga miks on regulaator kuum? Pooljuhtseadis ei tohiks ju töötamisel märkimisväärselt kuumeneda?
Normaalse töötamise juures küll aga praegu on käsil tühjade akude laadimine ning gene ei jaksa 14V saavutadagi-seega on ergutus koguaja sees. Sellest ei tohiks probleemi olla samas kuna nood 2T808d peaks 125C kannatama kestvalt-100c korpus ei ole kätule soe enam ammu Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#38

(10-07-2014, 09:47 AM)v6sa Kirjutas:  
(10-07-2014, 09:15 AM)Tegelane5 Kirjutas:  ...
Selle regulaatoriga lülitatakse teist harja massi.
...

Aga miks on regulaator kuum? Pooljuhtseadis ei tohiks ju töötamisel märkimisväärselt kuumeneda?

Küsimus Valdyle: millise klemmi alt on võetud "süütevool" ergutusmähise ühele otsale (harjale)?

Sama juhe mis toidab regulaatorit ja mis originaalis jooksis UAZ gene ühele harjale. UAZ originaalgene oli ka ühendatud harjadega üks toitevoolu alla ja teine š klemmi, nii et praegu on mul Toyota gene samamoodi ühendatud. Harjad on üks toites ja teine š klemmis.
Vasta
#39

(10-07-2014, 16:06 PM)valdy Kirjutas:  ...
Sama juhe mis toidab regulaatorit ja mis originaalis jooksis UAZ gene ühele harjale.
...

Kindel, et harjale ja mitte alaldi plussile?
Vasta
#40

(11-07-2014, 08:22 AM)v6sa Kirjutas:  
(10-07-2014, 16:06 PM)valdy Kirjutas:  ...
Sama juhe mis toidab regulaatorit ja mis originaalis jooksis UAZ gene ühele harjale.
...

Kindel, et harjale ja mitte alaldi plussile?

Alaldi plussilt jookseb ju juhe ampermeetrile? Praegu on harjad ühendatud originaalpistikuga toyota gene harjade vahele nagu oli ka UAZ originaalgenel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne